Fitness Seller

Eerste cycle Test 250 + Anavar

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe ben je 34 en praat je zo? :roflol:

jouw*
Zwak antwoord man, je wou toch stoer doen, je goeie doordachte zinnen om af te kraken. Kom met iets goeds, dacht je hebt wel wat meer in huis aangezien je eerdere antwoord van eerst. Nu heb je het over grammatica en onzin. Kleine kind. Dacht je gaat de boys vermaken, niet zeker van je zaak? Pff Zwak, broeder als je niet goed bent in afkraken, don't pretend to be one.

Hahah nee ik wil wel zien hoe goed deze boy in afkraken is. Wilt even zijn kleine kippenballetjes showen voor de groep. Maar hij is niet zo goed in haantje spelen nog. Hij heeft vast een oogje op 1 van jullie hier dat hij haantje speelt, ik heb geen vrouw hier zien antwoorden nog.

Wat is dit nou?

Waarom laat je je zo opnaaien man, nergens voor nodig.

Laat gaan.

Je komt hier om hulp en vragen te laten beantwoorden. Keep it cool bro.

je wilt toch het maximale uit je kuur halen? eet dan volgens een schema en anders track je je kcal zo weet je hoeveel je binnen krijgt en wat je gewicht doet. blijf je hangen kan je wat verhogen ga je te snel wat verlagen of zeker niet verhogen.
als je eet wat je craved weet je niet hoeveel kcal je binnen gaat krijgen dus je weet niet of je minder eet dan de dag ervoor of meer.

Wil je nu cutten of bulken? Je hebt het over veel eten maar gaat dan wel afvallen? Dan is het toch niet veel eten maar te weinig? 😂

je wilt toch het maximale uit je kuur halen? eet dan volgens een schema en anders track je je kcal zo weet je hoeveel je binnen krijgt en wat je gewicht doet. blijf je hangen kan je wat verhogen ga je te snel wat verlagen of zeker niet verhogen.
als je eet wat je craved weet je niet hoeveel kcal je binnen gaat krijgen dus je weet niet of je minder eet dan de dag ervoor of meer.

Thanks sir.

Dit dus.

Wat is een goeie kcal om mee te beginnen voor iemand van 170cm and 71kg op dit moment. Fitness 5/6 per week.

Wat is een goeie kcal om mee te beginnen voor iemand van 170cm and 71kg op dit moment. Fitness 5/6 per week.
moeilijk te zeggen heb dan veel meer variabele nodig. wat je doet voor werk bijvoorbeeld (actieve job, bureau werk?
beweeg je nog veel naast de gym? lopen/fietsen?
en dan nog hoe je bent ben je een druk persoon een rustig persoon.

moeilijk te zeggen heb dan veel meer variabele nodig. wat je doet voor werk bijvoorbeeld (actieve job, bureau werk?
Ik werkt niet, ik hou van lopen af en toe lange wandelingen. Heb een vaste route die ik loop soms die 8km is.
Ik ben rustig persoon wel met agressie.
Kan mijn cardio verhogen als jij zegt van eet zoveel, train zo vaak, en cardio zo lang. Heb alle tijd van de wereld.

Yoo Boys,

Even kort, ik ga mijn eerste cycle doen van Test e en Anavar

Bedoeling is

Week 1-8 Test-E 250mg per week
Week 1-8 Anavar 20mg
Week 10-13 novladex

Mijn vraag is dit prima zo, of zal ik iets moeten nemen voor de 3 weken dat ik helemaal niks neem omdat ik wacht totdat alle Test-E uit mijn lichaam is. Zoals HCG Ovitrelle/Novo. Zo ja, welke en welke hoeveelheid?

Ik ben 170cm, 30 jaar, 4 jaar gym ik nu en weeg 71KG.
"ik ben 29 jaar 165cm en 81kg"

Ben je nou 29, 30 of 34?
Ben je 1m70 of 1m65?
En ben je 81kg of 71kg?

Je geeft verschillende info op in 2 afzonderlijke topics.

Hij heeft energie te over. En manieren te kort.

"ik ben 29 jaar 165cm en 81kg"

Ben je nou 29, 30 of 34?
Ben je 1m70 of 1m65?
En ben je 81kg of 71kg?

Je geeft verschillende info op in 2 afzonderlijke topics.
Ik ben 169cm 30 jaar 71kg hahaha, ben sinds kort 30 geworden in mei. Ja die andere topic was van tijd geleden, februari toen was ik nog 81kg man. Waar haal je 34 vandaan? Dat was dan een typ fout bro. Dat ik soms nog 29 zeg is automatisme .

Ik ben 169cm 30 jaar 71kg hahaha, ben sinds kort 30 geworden in mei. Ja die andere topic was van tijd geleden, februari toen was ik nog 81kg man. Waar haal je 34 vandaan? Dat was dan een typ fout bro. Dat ik soms nog 29 zeg is automatisme .

Staat in jouw profiel.

Wat is je vetpercentage trouwens? Is ook best belangrijk om te weten als je gaat kuren, anders zou je zomaar vochtige knieën of enkels kunnen krijgen....wil je namelijk niet.

Ik werkt niet, ik hou van lopen af en toe lange wandelingen. Heb een vaste route die ik loop soms die 8km is.
Ik ben rustig persoon wel met agressie.
Kan mijn cardio verhogen als jij zegt van eet zoveel, train zo vaak, en cardio zo lang. Heb alle tijd van de wereld.
Nice, lekker de hele dag vrij zijn.

Alsof jij weet wat dat inhoudt. Dooie.
Oeeee, maar dat doet geen pijn man. Klopt geef toe mag best wel wat meer onderzoek doen naar wat ik wil gaan doen. Maar ey, doe jij maar ook even onderzoek naar dat dan en lees de context. Waarom ik dat heb geantwoord op die persoon. Fruitige.

Staat in jouw profiel.

Wat is je vetpercentage trouwens? Is ook best belangrijk om te weten als je gaat kuren, anders zou je zomaar vochtige knieën of enkels kunnen krijgen....wil je namelijk niet.
Das kut... heb ik al na het douchen. Heel mijn lichaam vochtig. En ik ben naturel :dunno:

• Haha
Waarderingen: K82
Staat in jouw profiel.

OHHHH, hahah zie het nu pas. Sir dat moet je niet serieus nemen. Ik vul nooit echte info in bij aanmaken van accounts. Jij wel dan? Nee man die klopt niet. Ik ben ongeveer 18-20% body vet op dit moment.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven