Skipper
Cool Novice
- Waardering
- 22
Heerlijk he, ik heb dat verdient en kan me dat permitteren broeder.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk he, ik heb dat verdient en kan me dat permitteren broeder.
Waarom zou ik verder onderzoek doen naar een dieet wat mij geen hol boeit en zelfs schadelijk kan zijn voor mijn gezondheid. En dat @RonnReeves jou vraagt of je al je bloed hebt laten onderzoeken is echt niet specifiek omdat hij denkt dat je van dat domme dieet van je hartkwalen krijgt.Maar ey, doe jij maar ook even onderzoek naar dat dan en lees de context. Waarom ik dat heb geantwoord op die persoon
Je hebt veel praatjes. Proef een jaloerse ziel bij jou. Mijn bloedwork is perfect. Blijkbaar weet jij helemaal niks van carnivore diet. Je leeft in een wereld oh shit, geen brood, geen suiker. Wat een ramp. Kan dit niet overleven. Je bent gewoon addicted to that shit.Waarom zou ik verder onderzoek doen naar een dieet wat mij geen hol boeit en zelfs schadelijk kan zijn voor mijn gezondheid. En dat @RonnReeves jou vraagt of je al je bloed hebt laten onderzoeken is echt niet specifiek omdat hij denkt dat je van dat domme dieet van je hartkwalen krijgt.
Laaggeschoolde marokkaan dat je er rond huppelt.
Doe dat dan eens, stumper.Maar als het moet praat ik meer ABN Nederland dan jou druiloor.
Waarom zou ik. Jij hebt geen toegevoegde waarde voor mij.
Haha, ja joh, is Chatroulette hierzo man. Welkom terug kast.
dan jij*Maar als het moet praat ik meer ABN dan jou druiloor.
Yup, ook zonder jou draait de wereld door.
Nu heb je eindelijk beetje gepraat, maar je hebt al beetje verpest met je eerder antwoord maar goed. Je onderschat het dieet. Ik dacht ook zo, totdat het je gaat doen. Je lever word weer als nieuw. Je lever is nog slimmer dan je brein. Weet precies wat jij nodig hebt wanneer je iets te kort komt. Zoek op wat gluconeogenesis is.dan jij*
Maar goed, wat je ook kunt doen:
Topic aanmaken, je progressie bijhouden
En ons de mond snoeren met jouw goede progressie toch
En gezien je bloedwerk goed was, hoe ziet je cholesterol eruit op carnivoor dieet? Oprecht benieuwd naar
Bekijk de video bro.dan jij*
Maar goed, wat je ook kunt doen:
Topic aanmaken, je progressie bijhouden
En ons de mond snoeren met jouw goede progressie toch
En gezien je bloedwerk goed was, hoe ziet je cholesterol eruit op carnivoor dieet? Oprecht benieuwd naar
Bij jou klopt dat zeker. Daar twijfelt niemand hier over.
Nee ik vroeg naar jouw cholesterol
Ik lees nu je reacties op je logs, Mijn God niet te geloven dat ik met jou in discussie ben gegaan. Je bent een clown. Keep it up.Bij jou klopt dat zeker. Daar twijfelt niemand hier over.
Hou eens op met liegen jij kan amper lezen.Ik lees nu je reacties op je logs, Mijn God niet te geloven dat ik met jou in discussie ben gegaan. Je bent een clown. Keep it up.
Je stuurt filmpje over cholesterolLuister bellsprout, hou jij je nou maar mee bezig met je 50kg bench press. Wanneer je 100KG aantikt dan praten we verder. Hou die log goed bij.![]()
Nu pas?ik denk dat hier even een adminnetje bij te pas moet komen…🤗