XXL Nutrition

Eerste cycle Test 250 + Anavar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ey, doe jij maar ook even onderzoek naar dat dan en lees de context. Waarom ik dat heb geantwoord op die persoon
Waarom zou ik verder onderzoek doen naar een dieet wat mij geen hol boeit en zelfs schadelijk kan zijn voor mijn gezondheid. En dat @RonnReeves jou vraagt of je al je bloed hebt laten onderzoeken is echt niet specifiek omdat hij denkt dat je van dat domme dieet van je hartkwalen krijgt.

Laaggeschoolde marokkaan dat je er rond huppelt.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou ik verder onderzoek doen naar een dieet wat mij geen hol boeit en zelfs schadelijk kan zijn voor mijn gezondheid. En dat @RonnReeves jou vraagt of je al je bloed hebt laten onderzoeken is echt niet specifiek omdat hij denkt dat je van dat domme dieet van je hartkwalen krijgt.

Laaggeschoolde marokkaan dat je er rond huppelt.
Je hebt veel praatjes. Proef een jaloerse ziel bij jou. Mijn bloedwork is perfect. Blijkbaar weet jij helemaal niks van carnivore diet. Je leeft in een wereld oh shit, geen brood, geen suiker. Wat een ramp. Kan dit niet overleven. Je bent gewoon addicted to that shit.

Stoer man, je moest je even uiten met je laatste zin, maar ik ga daar niet op in. Jij hebt je verlaagd tot die niveau en mocht je echt zo dwars zitten. Moet je het in iemand zijn face zeggen big boi. Laaggeschoolde, zeker man, ik was 18 toen ik was gestopt met school. Maar als het moet praat ik meer ABN dan jou druiloor.

huh, ben een paar uur weg en ineens 85 berichten

• Like
Waarderingen: K82
Maar als het moet praat ik meer ABN dan jou druiloor.
dan jij*

Maar goed, wat je ook kunt doen:

Topic aanmaken, je progressie bijhouden
En ons de mond snoeren met jouw goede progressie toch

En gezien je bloedwerk goed was, hoe ziet je cholesterol eruit op carnivoor dieet? Oprecht benieuwd naar

• Like
Waarderingen: K82
dan jij*

En gezien je bloedwerk goed was, hoe ziet je cholesterol eruit op carnivoor dieet? Oprecht benieuwd naar
Nu heb je eindelijk beetje gepraat, maar je hebt al beetje verpest met je eerder antwoord maar goed. Je onderschat het dieet. Ik dacht ook zo, totdat het je gaat doen. Je lever word weer als nieuw. Je lever is nog slimmer dan je brein. Weet precies wat jij nodig hebt wanneer je iets te kort komt. Zoek op wat gluconeogenesis is.

How does the body make glucose on a carnivore diet?

In the absence of dietary carbohydrates, carnivores rely on gluconeogenesis for glucose production to supply essential organs like the brain. The liver's role becomes crucial as it mobilizes amino acids and glycerol to produce glucose

dan jij*

Bekijk de video bro.

Luister bellsprout, hou jij je nou maar mee bezig met je 50kg bench press. Wanneer je 100KG aantikt dan praten we verder. Hou die log goed bij.
pokemon s1 GIF

Luister bellsprout, hou jij je nou maar mee bezig met je 50kg bench press. Wanneer je 100KG aantikt dan praten we verder. Hou die log goed bij.
pokemon s1 GIF
Je stuurt filmpje over cholesterol
Je zegt dat je bloedwerk goed is

Laat mij jouw cholesterol waarden dan eens zien van dat bloedwerk van je

Is alles wat ik vraag, niet zo moeilijk toch

ik denk dat hier even een adminnetje bij te pas moet komen…🤗

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven