AndroidHealthClinic

Next.....

Nitric

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ok, mensen.

Ik heb besloten om ook maar een keer van de godendrank genaamd "Trenbolone" te proefen. Aangezien dit mijn eerste keer is met deze A.A.S. zet ik er nog flink wat Test naast.

Als ik hier goed op reageer ga ik voor de volgende keer voor een Trenbolone only (200/300 mg trenbolone e E3D + 125 test e E3D).

Het doel van deze kuur is zoveel mogelijk kwaliteitsmassa aanzetten en eventueel het bf% wat te verlagen.

Alleen heb ik nog een vraag betreffend de toevoeging van T3 aan het einde van de kuur, kan ik deze ook in de eerste weken van de kuur nemen i.p.v. aan het einde. Of is dit dan minder effectief??

dag -2 Test P 100mg
Week 1 tm 3 Test P 100mg EOD
Week 1 tm 10 Test E 250mg E3D
Week 1 tm 10 trenbolone E 100mg E3D (eventueel 150 E3D)
Week 8 tm 12 Wins Tabs 40mg ED
Week 9 tm 12 T3 25 mg (+25mcgs E4D tot 100mg)

Week 1 tm 10 Arimidex 0.5mg EOD (Mocht dit nodig zijn)
Week 1 tm 15 Vit b5 1gr ED (t.v.v. acne)
Week 1 tm 15 Vit b6 1gr ED
Week 9 tm 12 HCG 500ui E3D

Nakuur
week 12 Nolvadex 40mg, Clomid 100mg
Week 13 Nolvadex 20mg, Clomid 50mg
Week 14 Nolvadex 20mg, Clomid 50mg
Week 15 Optioneel ligt aan herstel

Naast deze middelen gebruik ik nog de nodige supplementen.

Mijn huidige stats zijn:
27 jaar
184 cm
96 kilo
14% bf

Mijn doel:
28 jaar:D
185:rolleyes:
100+
11/10 %bf

Graag jullie reacties!

Laatst bewerkt:
hmm, je zegt dat als je goed reageert op tren. dat je de volgende keer voor een tren. only gaat maar je geeft al direct aan dat je test e er naast gaat zetten ???

Nu moet ik zelf nog aan m'n eerste kuur beginnen, dus ik kan er naast zitten.
Maar veel prikken voor eerste kuur.
Veel soorten aas voor eerste kuur. (hoewel ik zelf als eerste kuur ook graag tren/clen+t3 had gebruikt)
Te zwaar denk ik voor eerste kuur.

Maar wie ben ik :D

Het is niet zijn eerste kuur maar het eerste keer dat ie tren e gebruikt.

Ach, het prikken is imo geen probleem..
Doe het gewoon zo:

wk 1/3 100 mg test prop eod
wk 1/10 250 mg test e 2x/wk
wk 1/8of9 200 mg trenbolone e ew
wk 8/12 40 mg winny ed

T3 is onnodig, pregnyl alleen als je ballen krimpen.

koen, je zit nu in je eerste kuur maar je praat alsof je alle kennis hebt. mss zou t beter zijn als je je antwoorden iets nuanceert. zoals: "t3 lijkt MIJ overbodig". komt iets wijzer over en laat je een mogelijk open....

tren en t3/t4 horen samen te gaan!
als je namelijk een goed rondleest en ervaring hebt dan zou je dat weten:
Ironically, even though Tren is an excellent contest prep drug, it lowers your thyroid level(23), and this raises prolactin. I recommend taking T3 (25mcgs/day) along with your Tren to avoid elevating your prolactin too high via this route.

noot:
23 Res Vet Sci. 1981 Jan;30(1):7-13.

dus....tren en tyriod hormonen horen samen te gaan ;)

• Topic Starter Topic Starter
hmm, je zegt dat als je goed reageert op trenbolone. dat je de volgende keer voor een trenbolone. only gaat maar je geeft al direct aan dat je test e er naast gaat zetten ???

Nu moet ik zelf nog aan m'n eerste kuur beginnen, dus ik kan er naast zitten.
Maar veel prikken voor eerste kuur.
Veel soorten aas voor eerste kuur. (hoewel ik zelf als eerste kuur ook graag trenbolone/clenbuterol+t3 had gebruikt)
Te zwaar denk ik voor eerste kuur.

Maar wie ben ik :D

Heb je goed gezien, jij mag door voor de final van begrijpend lezen. Trenbolone only houd bij de meesten in dat Trenbolone de basis van de kuur is maar de toevoeging van 125mg test e E3D voorkomt dat je axis helemaal plat gaat liggen, dit aangezien Trenbolone zeer onderdrukkend voor je axis is.

Dus als je nog aan je eerste kuur moet beginnnen, lees er eerst wat meer over voordat je commentaar geeft op zaken waarvan je het fijne nog niet weet.

Idd wat Stillbuilding zegt:

Dit is niet m'n eerste kuur maar wel de eerste keer dat ik trenbolone e zet.

@ Dennis999: over die T3: uit jou post kan ik opmaken dat het dus effectiever is om het aan het eind van de kuur te nemen??

@ Dennis999: over die T3: uit jou post kan ik opmaken dat het dus effectiever is om het aan het eind van de kuur te nemen??

waar lees je dat dan "Nitric"?
tren onderdrukt die prolactine-shit vanaf dag 1, dus zou ook aan t BEGIN!!! van de kuur t3/t4 nemen.
t4-t3 ratio is ongeveer 4-1 ;)

waar lees je dat dan "Nitric"?
trenbolone onderdrukt die prolactine-shit vanaf dag 1, dus zou ook aan t BEGIN!!! van de kuur t3/t4 nemen.
t4-t3 ratio is ongeveer 4-1 ;)

Eigenlijk had ik T3 aan het einde van de kuur gezet om er wat droger uit te komen, vandaar ook naast de winny's. Maar jij zegt dus dat het beter is om het vanaf dag 1 toe te voegen, maar kan ik dan ook nog een verdere daling van het bf% verwachten met deze dosering over een langere periode??

maar kan ik dan ook nog een verdere daling van het bf% verwachten met deze dosering over een langere periode??

welke dosering?
je moet ff goed lezen:
tren onderdrukt..om die onderdrukking tegen te gaan zet je dus thyriods in..meer als vervaning van je eigen thyriod productie...afhankelijk van hoe hoog je gaat in de t3/t4, dieet, cardio ed is een lager bf% mogelijk.
weet je uberhaupt wel iets af van tren en t3?
mss verstandig om nog eens goed in de materie te verdiepen. tren en t3, net zoals alle medicijnen, zijn geen snoepjes ;)

welke dosering?
je moet ff goed lezen:
trenbolone onderdrukt..om die onderdrukking tegen te gaan zet je dus thyriods in..meer als vervaning van je eigen thyriod productie...afhankelijk van hoe hoog je gaat in de t3/t4, dieet, cardio ed is een lager bf% mogelijk.
weet je uberhaupt wel iets af van trenbolone en t3?
mss verstandig om nog eens goed in de materie te verdiepen. trenbolone en t3, net zoals alle medicijnen, zijn geen snoepjes ;)

Ik heb mij er al in verdiept, wist ook wel dat trenbolone en T3 goed samen gaan maar niet dat je het gedurende de hele kuur naast trenbolone "moet" gebruiken.

Ik was het van plan om het in de laatste 3/4 weken van de kuur te nemen, ook voor de reden die jij aandraagt, maar ook voor de verbrandende eigenschappen.

En ik weet heus wel dat het geen snoepgoed is, maar dat neemt niet weg dat het er lekker en verleidelijk uitziet:D

koen, je zit nu in je eerste kuur maar je praat alsof je alle kennis hebt. mss zou t beter zijn als je je antwoorden iets nuanceert. zoals: "t3 lijkt MIJ overbodig". komt iets wijzer over en laat je een mogelijk open....

trenbolone en t3/t4 horen samen te gaan!
als je namelijk een goed rondleest en ervaring hebt dan zou je dat weten:
Ironically, even though Tren is an excellent contest prep drug, it lowers your thyroid level(23), and this raises prolactin. I recommend taking T3 (25mcgs/day) along with your Tren to avoid elevating your prolactin too high via this route.

noot:
23 Res Vet Sci. 1981 Jan;30(1):7-13.

dus....trenbolone en tyriod hormonen horen samen te gaan ;)

99% van de mensen die tren nemen, neemt geen t3. Daarbij wil hij het voor het vetverbrandende effect aangezien hij het alleen aan het eind pakt.

Alles wat jij ingeeft in je post is uit artikelen te halen, dus is ervaring niet direct nodig. Wel handig natuurlijk..

99% van de mensen die trenbolone nemen, neemt geen t3. Daarbij wil hij het voor het vetverbrandende effect aangezien hij het alleen aan het eind pakt.

Alles wat jij ingeeft in je post is uit artikelen te halen, dus is ervaring niet direct nodig. Wel handig natuurlijk..

zucht.....waar haal je die 99% nou weer vandaan? en omdat iedereen poep eet adviseer jij t ook maar?
wat een onderbouwing.....
alles wat ik ingeef is uit artikelen? tuurlijk, medische shit met ervaring is toch goed?.....sommigen artikelen negeer ik volledig omdat de ervaring beter leert.

desalniettemin wel goed dat jij een discussie aangaat...daar worden we allemaal wijzer van!

Dames, geen ruzie maken in mijn topic.

Graag wat meer informatie en ervaringen over het gebruik van T3.
-Dit verspreid over de gehele kuur 25mcgs ED/EOD?
-Of dit in de laatste 3/4 weken van de kuur zoals boven aangegeven?

Als je goed leest zie je dat we het met elkaar eens zijn.

Nitric: Vanaf de eerste dag 25 mcg t3 innemen houdt je thyroid level op peil. ( heb ik niet zelf ervaren maar de theorie zegt dat dit werkt)
Beetje sarcasme maar moet ik dit overal bijzeggen??:P

Ach, het prikken is imo geen probleem..
Doe het gewoon zo:

wk 1/3 100 mg test prop eod
wk 1/10 250 mg test e 2x/wk
wk 1/8of9 200 mg trenbolone e ew
wk 8/12 40 mg winny ed

T3 is onnodig, pregnyl alleen als je ballen krimpen.

99% van de mensen die trenbolone nemen, neemt geen t3. Daarbij wil hij het voor het vetverbrandende effect aangezien hij het alleen aan het eind pakt.

Als je goed leest zie je dat we het met elkaar eens zijn.

Nitric: Vanaf de eerste dag 25 mcg t3 innemen houdt je thyroid level op peil. ( heb ik niet zelf ervaren maar de theorie zegt dat dit werkt)
Beetje sarcasme maar moet ik dit overal bijzeggen??:P

Nee, sorry ik zie nu net niet dat jullie het bepaald met elkaar eens zijn, jij zelf wel??

T3 is in jouw geval denk onnodig zoals jij het in de kuur had geplaatst..
Je nam het dan voor vetverbranding, maar dit LEEK mij niet efficient op die manier.

trenbolone overhoogd je prolactine level, en onderdrukt je schildklier..
Wat T# dan met je prolactine level heeft te maken weet ik niet. Wel kan de T3 de schildklier als het ware vervangen.. Lees: als het ware.

Hier ben ik het zeker wel met dennis eens;)

Koen t gaat helemaal niet om de schildklier te vervangen door de mindere werking...
dat is mooi meegenomen, maar t gaat om je prolactine niveau laag te houden omdat dit libido verlagend werkt... dus bij tren en deca zou t juist gunstig kunnen zijn om libido verlies voor te kunnen zijn door de stijging van prolactine.

Thyroiden hebben verminderderde werking na 8weken, dus moet je ff inplannen wat je het beste lijkt.

Ik zou dan week 4 t/m 12 25-100mcg t3 nemen. En zou dan na week 12 iets nemen om toch de vetverbranding door te laten gaan omdat je schildklier dan nl. platligt. ECA of Clen waar je je zelf beter bij voelt.

Terug
Naar boven