Fitness Seller

Next.....

Dennis goed bezig kerel.
Maar ff een side topic, hoe goed T3 of T4 in deze kuur een toegevoegde waarde zal hebben, is het ook iets wat je ook niet te snel zou moeten gebruiken. Als je hier niet verstandig mee omgaat leg je je eigen schildklieren mee plat, zeker geen pretje.
Ik zeg niet dat de rest wel veilig of minder schadelijk is, maar ik zou niet te snel voor T3/T4 gaan. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.

nou de bromo/dosti/b6/letro kan wel de omvang van de zwelling doen afnemen..die prolactine zorgt voor oa melkproductie, de klieren zwellen hierdoor nog wat meer op waardoor de gyno groter lijkt...als de prolactine weer op normale niveau zit, dan neemt de omvang wat af waardoor de gyno wat kleiner lijkt...estro zorgt meer voor de groei, maar prolac+estro versterken elkaar ook weer ..dus opzich wel goed idee om 1 van de 2 onder controle te houden....maar nog ff vor duidelijkheid zonder estro kan je geen gyno krijgen, maar de combi prolac+estro versterken elkaar weer op dit gebied, prolactine alleen kan ook gyno veroorzaken maar dan indirect door het niet in evenwicht zijn van de hormonen (wel direct op melkproductie->zwelling)

citeer mezelf ff:
"trenbolone zorgt voor t3->t4 sneller wordt omgezet..dus meer trh ..dus meer prolactine...dus gekke gyno "
met gekke gyno bedoel ik eigenlijk een al bestaande gyno, die door prolactine gek wordt..als je dan in je eigen tepel knijpt dan komt er vocht uit:S>...mjaa was hier tijd geleden ook een topic over..en leek net een openbaring van allemaal leden hiero..was er niet eentje die er last van had maar meerderen..including me destijds:S

Voorkeur gaat voor een 19nor+aromatiserende roids dan ook uit naar letro/bromo/dosti ...de receptoren worden dan niet gevoeliger door nolvadex...heeft wel weer als nadeel dat elk van deze weer andere bijwerkingen hebben:
letro=hoge dosis geen libido
bromo/dosti=kan geestelijk wat invloed hebben, maar wordt er wel geil van (schijnt)....na het klaarkomen stijgt prolactine heel snel waardoor je geen zin meer hebt in coïtus..nu blijft ie lekker laag dus je blijft geil..

en daarom hebben we klaasaap hier ;)

Ik ken jongens in mijn buurt die van dostinex meerdere keren achter elkaar klaarkomen zonder te wachten... lekker goedje voor erbij als pct.. of on cycle.

Bedoelde je dit ook Dennis999?? Ik wel iig. Thanks Klaas!

Als ik dit zo hoor mag er wel een sticky gemaakt worden bij de basiskuurtjes van DBB

Bij een 19-nor hoort dus een t3-4 hormoon?
Ik loop hier al een tijdje maar tis idd wel zo dan 90% een tren kuur neemt ZONDER t3..........???

Wat overigens niet wil zeggen dat je lult dennis 999, integedeel zelfs

Als ik dit zo hoor mag er wel een sticky gemaakt worden bij de basiskuurtjes van DBB

Bij een 19-nor hoort dus een t3-4 hormoon?
Ik loop hier al een tijdje maar tis idd wel zo dan 90% een trenbolone kuur neemt ZONDER t3..........???

Wat overigens niet wil zeggen dat je lult dennis 999, integedeel zelfs

weet niet op dat prolactine-shit ook opgaat voor deca
volgens mij verlaagt tren..thyriod en deca niet...zou dus impliceren dat t3/t4 bij deca niet nodig zou zijn.
mss wel slim om bloating te voorkomen.

verder denkt 90% van de gebruikers ook amper na...dus ;)

waarom dat wel "jehmarjeh"? ik heb t over "gyno-wegkrijgers"

Geen gynowegkrijger wel een gynovoorkomer. Zo moeilijk leest het niet volgens mij.

Ik ben gewoon opzoek naar duidelijke antwoorden en die had ik gelukkig al gehad van klaas maar als jij tegen mij zegt lees dit topic ff goed door dan had ik uiteindelijk nog niks geweten. Je gaf ook aan lees de linkjes goed door maar dat had ik toen nog niet gedaan, dus toch bedankt!!

weet niet op dat prolactine-shit ook opgaat voor deca
volgens mij verlaagt trenbolone..thyriod en deca niet...zou dus impliceren dat t3/t4 bij deca niet nodig zou zijn.
mss wel slim om bloating te voorkomen.

verder denkt 90% van de gebruikers ook amper na...dus ;)

dennis 999 wel :roflol:

Kommop gosert, je weet wel wat ik bedoel.......;)

Terug
Naar boven