Fitness Seller

Next.....

Koen t gaat helemaal niet om de schildklier te vervangen door de mindere werking...
dat is mooi meegenomen, maar t gaat om je prolactine niveau laag te houden omdat dit libido verlagend werkt... dus bij trenbolone en deca zou t juist gunstig kunnen zijn om libido verlies voor te kunnen zijn door de stijging van prolactine.

Was bromo daar niet geschikt voor ook?
Thnx voor de verheldering btw;)
Kan je geen karma meer geven momenteel...

wordt gebruikt bij hyperprolactinemie, dus denk dat dostinex dan ook kan helpen

Laatst bewerkt:
ff ontopic

wat zijn nou mooie hoeveelheden Tren E / test E om te zetten
denk er namelijk ook over binnenkort tren en test te zetten

ik dacht aan

wk 1 - 3 : kickstart d-boll op 40mg/ed
wk 1 - 8 : tren E 500mg/week
wk 1 - 8 : test E 700-750mg/week

Koen t gaat helemaal niet om de schildklier te vervangen door de mindere werking...
dat is mooi meegenomen, maar t gaat om je prolactine niveau laag te houden omdat dit libido verlagend werkt... dus bij trenbolone en deca zou t juist gunstig kunnen zijn om libido verlies voor te kunnen zijn door de stijging van prolactine.

ff goed lezen kevin:
Ironically, even though trenbolone is an excellent contest prep drug, it lowers your thyroid level(23), and this raises prolactin. I recommend taking T3 (25mcgs/day) along with your trenbolone to avoid elevating your prolactin too high via this route

libido houd je echt niet hoog met thyriods...:P

Dames, geen ruzie maken in mijn topic.

Graag wat meer informatie en ervaringen over het gebruik van T3.
-Dit verspreid over de gehele kuur 25mcgs ED/EOD?
-Of dit in de laatste 3/4 weken van de kuur zoals boven aangegeven?

en als jij nou eens leest!!!!!!:mad:
t3 eod? ik geef je ****ing weet ik hoeveel links en dan begin jij over informatie? zit je ook nog ff stoer te lullen dat je al info hebt ingewonnen...my ass

ik doe mbt tot jou geen enkele moeite meer met je tren en t3 eod :D

Was bromo daar niet geschikt voor ook?
Thnx voor de verheldering btw;)
Kan je geen karma meer geven momenteel...

bromo en diostinex gebruik je tegen prolactine gerelateerde sides.
tren vermindert werking schildklier....door toediening van t3/t4 VERVANG/VANG JE OP een verminderde werking van de schildklier....en daarmee gerelateerd prolactine rising.
bromo en diostinex doen niets met t3/t4 afgifte (althans niet significant...bromo doet wel dingen met gh-release dus mss wel iets met t3/t4, zij t beperkt) .....dus die neem je niet om verminderde werking van de schildklier op te vangen

mss zijn zo een paar dingen duidelijk geworden:D

Dank je schatje:D

bromo en diostinex doen niets met t3/t4 afgifte

Bij trenbolone krijg je gyno omdat je t3/ t4 productie verminderd of stil legt.

Deze gyno krijg je alleen weg met bromo en diostinex. Dus je gyno gaat er wel van weg alleen het doet niets met je t3/t4 afgifte??

• Topic Starter Topic Starter
en als jij nou eens leest!!!!!!:mad:
t3 eod? ik geef je ****ing weet ik hoeveel links en dan begin jij over informatie? zit je ook nog ff stoer te lullen dat je al info hebt ingewonnen...my ass

ik doe mbt tot jou geen enkele moeite meer met je trenbolone en t3 eod :D

Hey, als jij nou eens leest bedoel je?

Ten eerste: Ik loop hier helemaal niet stoer te lullen
Ten tweede: zeg alleen dat ik mij er in verdiept heb, maar naar aanleiding daarvan heb ik een aantal vragen, daar is dit board toch onder andere voor?

Of heb jij ook alle kennis van jezelf?

En T3 ED/EOD?? dat vroeg ik na het lezen van de links die jij gepost hebt, ik zal een poging doen om het weer op te zoeken.

Maar verder is het wel een interessante discussie, hou hem gaande.

• Topic Starter Topic Starter
ok...hoe kom je dan bij t3 eod?

Volgens mij staat dat ergens in de eerste link, als ik vandaag tijd heb zoek ik het voor je op.

Maar Dennis, er bestaan weldegelijk verschillende theorien hierover, de een beweerd dat je het op de helft/ tegen het einde van de kuur kunt gaan nemen in een dosis die elke 4e dat meg 25mcgs verhoogd wordt(tot 100mcgs, ligt aan ervaring met T3). I.v.m. de lange esters, die toch pas na een week of 3/4 goed beginnen te werken. Op deze manier verlaag je het prolactine niveau en maak je gebruik van de verbrandende werking van T3(dit eventueel in combinatie met clenbuterol).

De andere theorie is dat, bij het gebruik van Trenbolone, het raadzaam is om dagelijks van af het begin minimaal 25mcgs T3 te supplementeren, maar dit dan alleen voor de verlaging van je prolactine niveau. Nu heb ik alleen in een van de artikelen die jij mij hebt aangereikt ergens over heen gelezen waar ze het over 25mcgs eod hadden.

Dus vandaar mijn vraagstelling over het T3.

Ik denk dat jij je teveel blind staart op die artikelen waar jij naar verwijst, het onderwerp van gesprek daarin is wel Trenbolone Acethaat, ik heb het over Trenbolone Enanthaat. Heeft dit invloed op de dosering van T3??

Laatst bewerkt:
I.v.m. de lange esters, die toch pas na een week of 3/4 goed beginnen te werken.

Ik denk dat jij je teveel blind staart op die artikelen waar jij naar verwijst, het onderwerp van gesprek daarin is wel Trenbolone Acethaat, ik heb het over Trenbolone Enanthaat. Heeft dit invloed op de dosering van T3??

luister, lange esters werken vanaf dag 1.....dat je 'niets' voelt is gewoon poep. mensen hebben t vaak over: "het slaat niet in"....wat verwachten ze dan? datt net als drugs ineens erin knalt:rolleyes:
zoals ik al zei lange esters werken vanaf dag 1 dus zet je ook vanaf dag 1 t3/t4 ernaast....
mbt de opmerking over act-enath....tren=tren ongeacht de ester. dus zowel ent. als act hebben dezelfde werking op je thyriod-levels...hopelijk is alles zo duidelijker geworden ;)

uit oogpunt van geld zou je kunnen overwegen om t3/t4 later erin te gooien...maar voor die paar euro zou ik dat niet doen.
vanaf dag 1 t3/t4 erin en rustig op/afbouwen naar gewenste dosering.

ff goed lezen kevin:
Ironically, even though trenbolone is an excellent contest prep drug, it lowers your thyroid level(23), and this raises prolactin. I recommend taking T3 (25mcgs/day) along with your trenbolone to avoid elevating your prolactin too high via this route

libido houd je echt niet hoog met thyriods...:P
Ik vermeende dennis dat als je na je kuur een weigerende jonge heer hebt, dit te verwijten is aan een hoog prolactine niveau... ik bedoel echt niet dat Thyroids je libido verhogen bro:D sorry voor mijn correct nederland dennie :p

Ik vermeende dennis dat als je na je kuur een weigerende jonge heer hebt, dit te verwijten is aan een hoog prolactine niveau... ik bedoel echt niet dat Thyroids je libido verhogen bro:D sorry voor mijn correct nederland dennie :p

een weigerende jongeheer kan mede van een te hoog prolactine komen....maar ook van gebrek aan lichaamseigenproductie

gelukkig begrijpen wel elkaar nu...voortaan wel goed abn praten kevie:D

Terug
Naar boven