AndroidHealthClinic

nieren en anabolen

louiecyphre

Novice
Waardering
0
Het laatste nieuws omtrent Kevin Randlleman is dat hij afgelopen maand dertien nier operaties heeft ondergaan nadat hij vorige maand voor dood bleef liggen op een training.Gelukkig reageerde zijn nieren goed en herstelt hij voorspoedig maar het was kantje boord of hij lag voorgoed aan de dialise.Voor wie Kevin niet kent, hij is een dikke 10 jaar Prof MMA fighter en best een groote naam maar desondanks herhaaldelijk betrapt op het gebruik van anabolen,zo ook twee maanden terug tijdens de UFC. Wisten jullie trouwens dat bij Pride in Japan geen doping testen gedaan worden.Japan kent geen doping wet! Of dit ook opgaat voor de K1 weet ik niet,het zet je echter wel aan het denken.

Als je kijkt naar Bob Sapp zegt wel genoeg dat er voor de K1 ook doping toegestaan is.

Sommige AAS kunnen ook nieren beschadigen.

Daarnaast kunnen je nieren beschadigd raken door hoge bloeddruk (die ook wordt veroorzaakt door AAS).

Het laatste nieuws omtrent Kevin Randlleman is dat hij afgelopen maand dertien nier operaties heeft ondergaan nadat hij vorige maand voor dood bleef liggen op een training.Gelukkig reageerde zijn nieren goed en herstelt hij voorspoedig maar het was kantje boord of hij lag voorgoed aan de dialise.Voor wie Kevin niet kent, hij is een dikke 10 jaar Prof MMA fighter en best een groote naam maar desondanks herhaaldelijk betrapt op het gebruik van anabolen,zo ook twee maanden terug tijdens de UFC. Wisten jullie trouwens dat bij Pride in Japan geen doping testen gedaan worden.Japan kent geen doping wet! Of dit ook opgaat voor de K1 weet ik niet,het zet je echter wel aan het denken.

Bedoel je wel Kevin Randleman want hij is al lang geen UFC fighter meer maar een Pride FC fighter.
Doel je niet op Tim Sylvia of Quinton Jackson ofzo?

nee hij bedoelt wel randleman . Pride had 2 maand geleden een event in de vs voor het eerst en denk dat hij dat bedoelt. Randleman was niet betrapt op doping maar hij had onmenselijke urine ingeleverd.

nee hij bedoelt wel randleman . Pride had 2 maand geleden een event in de vs voor het eerst en denk dat hij dat bedoelt. Randleman was niet betrapt op doping maar hij had onmenselijke urine ingeleverd.

ms kwam dat door die kapotte nieren

oh, en over steriod gebruik in mma

T-Nation: In MMA, Pride, UFC etc., are all the fighters juicing?

Trainer X: I'd never say "all." At the higher level of the sport, I'd guess 90% or more are using. I think many of them are using reasonable doses and not staying on all the time. Obviously, certain fighters have styles that are more strength based so they're likely to use more than the technical fighters.

Bob Sapp is toch dat figuur van american funniest home videos?

BobSapp1.jpg - 103045

Niet echt, maar hij kan er wel mee meedoen :o

Nee dat is bob saget.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

verschil sapp - saget

kilootje of 80? :D :D :D

Je zou niet zeggen dat bob sagget zoveel doping heeft gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
kevin Randlleman

Ik herinner mij zijn wedstrijd in het heavyweight championship UFC tegen Bas Rutten. Die Kevin was toen zo massief en opgepompt dat hij niet verder kwam als voor beton boven op Bas te gaan liggen,de gehele wedstrijd,verder deed hij niets...en Bas van uit de underground positie maar op Randllemans hoofd blijven beuken....tot er een gat in zat. KIcke he he.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niks mis met zijn fysiek trouwens

Enigste die ik ken die Mirco knockout sloeg!:cool:

Terug
Naar boven