CharlesALoserij
Novice
- Waardering
- 0
Hallo ik ben er achter gekomen dat luisteren naar iedereen in de sport school soms niet goed is . Ik was vandaag bijvoorbeeld aan het deadliften tot er een man komt een bodybuilder .Zegt hij tegen mij dan ik niet door mijn knieen moet zakken en daat de deadlift puur voor hamstrings zijn dus ik vertel aan hem dat die deadlift die hij bedoel roemeens deadlift is komt hij terug met zo andere man zegt hij precies het zelfde wat ik bedoelde
.Wat dus klote is bij onze sportschool is als je squat of deadlift doet dat er altijd mensen komen die denken het beter te weten terwijl ik zelf veel boeken lees over fitnis . waar ik dus achter ben gekomen is dat je niet aan iemand zijn spieren kan zien of die er verstand van heeft . hoe los ik dit probleem op gewoon mijn eigen plan trekken en niet luisterne ?
.Wat dus klote is bij onze sportschool is als je squat of deadlift doet dat er altijd mensen komen die denken het beter te weten terwijl ik zelf veel boeken lees over fitnis . waar ik dus achter ben gekomen is dat je niet aan iemand zijn spieren kan zien of die er verstand van heeft . hoe los ik dit probleem op gewoon mijn eigen plan trekken en niet luisterne ?
Laatst bewerkt:

ik geef je ook gelijk, fysiek zegt inderdaad niets over kennis.
. 9 vd 10 keer ist bullshit wat ze zeggen, maar af en toe zit er een goede tip tussen