XXL Nutrition

niet altijd luisteren

Waardering
0
Hallo ik ben er achter gekomen dat luisteren naar iedereen in de sport school soms niet goed is . Ik was vandaag bijvoorbeeld aan het deadliften tot er een man komt een bodybuilder .Zegt hij tegen mij dan ik niet door mijn knieen moet zakken en daat de deadlift puur voor hamstrings zijn dus ik vertel aan hem dat die deadlift die hij bedoel roemeens deadlift is komt hij terug met zo andere man zegt hij precies het zelfde wat ik bedoelde
.Wat dus klote is bij onze sportschool is als je squat of deadlift doet dat er altijd mensen komen die denken het beter te weten terwijl ik zelf veel boeken lees over fitnis . waar ik dus achter ben gekomen is dat je niet aan iemand zijn spieren kan zien of die er verstand van heeft . hoe los ik dit probleem op gewoon mijn eigen plan trekken en niet luisterne ?

Laatst bewerkt:
heb je volledig gelijk in en begrijp je frustratie

Gewoon je eigen plan volgen. Iemand vriendelijk bedanken voor z'n advies, maar zeg hem dat jij het graag op je eigen manier doet. Als hij het dan nog een keer doet, iets minder vriendelijk zijn. Dan stopt het vanzelf.

Als ze vriendelijk zijn en ze niet in het midden van je set komen storen altijd luisteren naar wat ze te zeggen hebben :). 9 vd 10 keer ist bullshit wat ze zeggen, maar af en toe zit er een goede tip tussen :P

Meestal vind ik het echt belachelijk tho, mensen die uitspraken doen waaruit duidelijk volgt dat ze NIKS over de sport kennen, en dan willen ze toch anderen gaan helpen....

knikken en eens lachen

werkt altijd

klein knikje en een grijns er bij

klinkt belachelijk?
probeer maar eens

mja ik train wel eens samen met charles, wij zijn ook sowieso de enige die squatten en deadliften dus mja ^^

veel rare blikken krijg je er wel mee

tja...een sportschool met instructeurs die verouderde kennis hebben opgedaan je kent t wel

Zegt hij tegen mij dan ik niet door mijn knieen moet zakken en daat de deadlift puur voor hamstrings zijn dus ik vertel aan hem dat die deadlift die hij bedoel roemeens deadlift is

hij bedoelde een stiff legged.

Een roemeense is tot je knieen zowel Deadlift als Stiff Deadlift kan je roemeens doen

knikken en eens lachen

werkt altijd

klein knikje en een grijns er bij

klinkt belachelijk?
probeer maar eens

Beter zorgen dat je goed geinformeerd bent en een goede redenering geven WAAROM je de oefening op die manier doet. Misschien kan die gast zelf er dan nog wat van leren. :cool:

"Bedankt voor je tip" zeggen en dan gewoon doorgaan waar je mee bezig was, dan valt het kwartje vanzelf wel.

Mp3 speler opzetten oid. Laten merken dat je niet open staat voor conversatie.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik voortaan als er iemand komt wel gewoon ga luisteren en dan gewoon in zijn gezicht zeg dat ik het op mijn manier doe als ik zelf 100% zeker weet als ik gelijk heb

Ja man. Heb zelfs eentje gehad, die geen benen trainde. Deadlift niet kent en 5*60 kg presst kwam tegen mij zeggen hoe ik moest curlen :roflol: :roflol:

Ik weet wat je bedoelt, CharlesALoserij. Vandaag heb ik m'n benen eens een flinke opdonder gegeven. Terwijl ik aan het squatten was kwam iemand van de sportschool naar me toe om te vertellen dat ik volgens hem niet zo diep moest buigen. Boven de 90 graden was de juiste beweging aangezien ik anders m'n kniebanden te ver door zou rekken. :)

Parallel squaten is trouwens erger dan full squat voor je knieën. Ik sta altijd open voor tips en ik probeer het ook altijd wel. Enkel als ik heel zeker van m'n stuk ben dan zeg ik dat ik het op die manier beter vindt.

ja dat is klote, kijk je wilt die personen ook niet kwetsen door ze te negeren.
Maar ja sta open voor de tips

Advies kan goed bedoeld zijn maar de meesten hebben de neiging om daarna nog even een blik sterke verhalen open te trekken.

heb dus iemand gehad die mij zag fullsquatten, toen zei ie dat ik het v erkeerd deed, ik sta altijd open voor goeie kritiek dus even luisteren, kwam er op neer dat ik volgens hem ongeveer 30 cm moest zakken en dan weer omhoog :rolleyes:

Terug
Naar boven