Fitness Seller

Niet genoeg tijd tussen kuren in?

Juu

Novice
Waardering
0
Hey mannen

Maatje van me heeft pas 12 weken met test deca gekuurd en heeft er maar anderhalve maand tussen gelaten ipv 3 maanden, nu hoor je hier vaak dat je minstens net zolang off moet zijn als dat je on bent, maar wat als je dat niet doet? Wat zijn de gevolgen hier precies van?

Dat je niet helemaal hersteld bent tussen de kuur door. Volgens mij maakt het niet veel uit maar als je niet trt wil doen zou ik toch op zn tijd even een half jaar herstellen.

Mindergoed reageren op de stoffen door de receptoren die er aan gewend zijn.
Geen (volledig) herstel met kans dat de boel plat blijft.

Mindergoed reageren op de stoffen door de receptoren die er aan gewend zijn.
Geen (volledig) herstel met kans dat de boel plat blijft.

Heeft niks met je receptoren te maken.
En het minder reageren is vooral omdat je geen massa bent kwijtgeraakt in zo;n korte tijd.
Als je lang niet kuurt pak je je verloren massa + nieuwe massa, maar als je bridged pak je alleen de nieuwe massa. Netto hou je uiteindelijk veel meer over kan ik je vertellen.

En het minder reageren is vooral omdat je geen massa bent kwijtgeraakt in zo;n korte tijd.
Als je lang niet kuurt pak je je verloren massa + nieuwe massa, maar als je bridged pak je alleen de nieuwe massa. Netto hou je uiteindelijk veel meer over kan ik je vertellen.

helemaal eens met testoflesje

Hahaha zijn maatje, mooi is dit..

Enja testo heeft het al gezegd, hoe meer je zo verdergaat (vroeger dan 4-5maand kuren) hoe groter de kans wordt op trt..

+ verhoogde bloeddruk en slechte cholestrol kan ook nooit goed zijn volgend mij..

---------- Post added 21 February 2013 at 10:51 ----------

Dan bedoel je wss als je al boven je natuurlijke grens zit en dan off komt?

Want mijn gewicht is maar 2-3kilo gedaald na kuur en dat was wss allemaal vocht..

Enja testo heeft het al gezegd, hoe meer je zo verdergaat (vroeger dan 4-5maand kuren) hoe groter de kans wordt op trt..

+ verhoogde bloeddruk en slechte cholestrol kan ook nooit goed zijn volgend mij..

Want mijn gewicht is maar 2-3kilo gedaald na kuur en dat was wss allemaal vocht..

Ik heb er 4 verloren na mijn laatste kuur maar het aantal kilo's dat ik kan pakken is wel hetzelfde gebleven.
Ik ben na 2 maanden weer begonnen,wel nakuur gedaan uiteraard en ik stack niet.
Nu doorknallen,misschien niet slim maar na deze kuur bloed laten trekken en dan voor de zomer kijken hoe ik ervoor sta.

Ik heb er 4 verloren na mijn laatste kuur maar het aantal kilo's dat ik kan pakken is wel hetzelfde gebleven.
Nu doorknallen,misschien niet slim maar na deze kuur bloed laten trekken en dan voor de zomer kijken hoe ik ervoor sta.

wtf 73kg en je hebt gekuurt? trainde je er wel bij?

Kaap jij nu het topic van Juu ? maak je eigen topic!

Het is idd toch OF trainen OF anaboluh?

Nee ik bedoel in het algemeen. Ik heb het dan over een half jaar off zijn.
Ik verlies zelf altijd aardig wat volheid en kom wat vet aan. Qua gewicht blijf ik dan redelijk stabiel maar qua spiermassa is het echt een jojo effect.

Terug
Naar boven