Fitness Seller

Niet meer weten wat te doen.

Ledosta

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
69kg
Hallo,

Heb al vaker topics aangemaakt en ik train nu al zo'n 4 maanden. Ik zie wel verschil in mijn lichaam, maar, wat ik in een eerder topic ook heb aangehaald, ook vet. Met name op mijn buik heb ik best veel vet, heb een excel bestand met daarop mijn voedingsschema ( een nieuwe ).

Naja, het probleem is dus dat ik niet weet wat ik nou moet doen. Moet ik dit nieuwe schema pakken en dan gewoon trainen en gainen of moet ik iets onder mijn onderhoud zitten? Ben echt radeloos om eerlijk te zijn en wil hier echt hulp bij krijgen.

Hoe upload ik het bestand? Er wordt aangegeven dat ik teveel kb heb op het bestand, dat terwijl ik hetzelfde bestand vaker voorbij heb zien komen..

Laatst bewerkt:
Je stats zijn dan niet up to date neem ik aan?

Als je echt 71kg weegt op 1.84 dan zou ik gewoon hard blijven trainen en net iets boven onderhoud eten.

• Topic Starter Topic Starter
Je stats zijn dan niet up to date neem ik aan?

Als je echt 71kg weegt op 1.84 dan zou ik gewoon hard blijven trainen en net iets boven onderhoud eten.

Heb het nu geupdate, ik weeg 69 kilo op dit moment. Echter weet ik mijn vetpercentage niet, kan ik dat snel uitrekenen? Of moet ik speciaal daarvoor naar de sportschool?

Uhm, hoeveel bedoel je met ietsjes? 500 kcal of 250?

69 kilo bij 1m84?
Dat is wel heel erg licht.

69kg is echt heel licht bij jou lengte, het zou kunnen zijn dat je bijna geen vvm massa hebt en daardoor nog een beetje vet (heel iel gebouwd dus?) behalve als je een six pack on a skinny wilt worden is de oplossing dus bulken 500kcal boven onderhoud en gaan met die banaan!

69kg is echt heel licht bij jou lengte, het zou kunnen zijn dat je bijna geen vvm massa hebt en daardoor nog een beetje vet (heel iel gebouwd dus?) behalve als je een six pack on a skinny wilt worden is de oplossing dus bulken 500kcal boven onderhoud en gaan met die banaan!

Is goed!