Fitness Seller

niet normaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

own

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
100kg
ik zit nu een tijdje om deze site en jullie kunnen alleen maar mensen slecht behandelen
ik vind het echt heel jammer dat jullie mensen die zoals jullie denken minder zijn dan jullie zo behandelen waarom is dat hier zo
ik zou dat graag eens willen weten ik durf niks meer te vragen hier
ben gewoon bang dat ik word weg geschopt zoals nu
ik vind het heel jammer van deze site

VOORALLE NIEUW KOMERS KIJK UIT WAT JE ZEGT ALLS WORD TEGEN JE GEBRUIKT

Nou als ik wat vraag krijg ik altijd goed advies vind ik dus valt wel weer mee dacht ik zo.

Hey own, ik hoop niet dat je op mij doelt. Als je wel op mij doelt in ieder geval excuses van mijn kant af. We zijn er om je te helpen niet om je af te zeiken en als je goed leest zie je ook dat je geholpen wordt of heb je nog steeds vragen ?

Meestal komen er negatieve reacties omdat iemand verkeerd omgaat met AS en de bedoeling van dit board is om er juist voor te zorgen dat je er juist verstandig mee omgaat. Weet je er nog niet alles vanaf of twijfel je nog begin dan gewoon nog niet aan AAS want dan zal je er niet het maximale uithalen en dat kan ook ten koste van je gezondheid gaan.

Alles kan je vragen op dit board maar dat kan je dan misschien beter doen via een PM omdat de meeste vragen al op het board staan of gebruik eerst de zoekfunctie die is er naar mijn idee niet voor niets ;)

Succes verder ... :thumb:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
ok dat is dan wel zo maar het is wel jammer er zijn al veel mensen die weg gaan door dit gedoe en dan help je ze helemaal niet dan gaan ze zeker gewoon as nemen zonder nog info te zoeken
en ik snap ook wel dat het iritant is dat mensen met de zelfde vragen komen maar je dat heb je nu eenmaal
ik lees best wel veel en ik heb ook veel info (redelijk)
opgedaan maar de antwoorden die de meeste krijgen is heel jammer
dat vind ik dan maar goed wie ben ik

own

Als je het board gaat napluizen met de zoekfunctie kom je toch aardig veel te weten over AS en de mensen van dit board hebben al heel vaak mensen van de AS afgehouden omdat ze niet over voldoende kennis beschikten.

Als je ook eerst naar de sticky`s kijkt zie je ook dat er staat dat je eerst voldoende geinformeerd moet zijn voordat je eraan begint. Steroiden zijn niet voor niets illegaal. Ze zijn verboden omdat merendeel van de mensen er niet verantwoordelijk mee om kan gaan.

Wedden dat als jij het board een beetje napluist dat jij voortaan een stuk verantwoordelijk met roids om zal gaan ....

own zei:
ik zit nu een tijdje om deze site en jullie kunnen alleen maar mensen slecht behandelen
ik vind het echt heel jammer dat jullie mensen die zoals jullie denken minder zijn dan jullie zo behandelen waarom is dat hier zo
ik zou dat graag eens willen weten ik durf niks meer te vragen hier
ben gewoon bang dat ik word weg geschopt zoals nu
ik vind het heel jammer van deze site

VOORALLE NIEUW KOMERS KIJK UIT WAT JE ZEGT ALLS WORD TEGEN JE GEBRUIKT

@ own, ik heb je posts eens doorgelezen. maar volgens mij ben je bij iedere thread nog netjes geholpen en alleen bij deze http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=10735

kon moen zich misschien iets anders opstellen, maar ergens heeft ie wel gelijk. til er niet zo zwaar aan en blijf posten :) gr. rico

je heb ook we;l gelijk maar toch !!!
ik zal je advies opvolgen

laterssssssssssssssss
own

klopt maar ik lees ook en ik denk let op dat zal mij ook een keer gebeuren
maar ik zal het met een koreltje zout nemen
en verder gaan .........

own

ik heb een goede site voor je
www.ikzoekeenleven.nl echt een nerd man ben jij..
dat is mijn mening want je zeurt voor lucht! die man geeft je gewoon informatie en nog kom je blaten!

bodybuilder0102 zei:
ik heb een goede site voor je
www.ikzoekeenleven.nl echt een nerd man ben jij..
dat is mijn mening want je zeurt voor lucht! die man geeft je gewoon informatie en nog kom je blaten!

Laten we de toon normaal houden, oke? Als own het zo ziet zijn wij er om hem uit te leggen dat het anders zit. Schelden doen we hier niet :)

Own. Allereerst geven de mensen advies voor jou. Zij zijn er zelf niet mee geholpen. Een menselijke reactie wanneer iemand iets stoms en onbezonnen doet is verbazing en emotie. Mensen reageren dan met emotie. Iets wat misschien fel over kan komen. Maar enkel om jou duidelijk te maken dat hetgene wat je doet wellicht niet zo verstandig is. Niemand die hier zit zit hier om anderen te beledigen, belachelijk te maken of onderuit te halen. Dit forum is er juist om mensen te helpen. En uiteraard iedereen is mens en iedereen reageert weleens met emotie.

reactie's

Ja maar ik kan wel begrijpen dat er mensen zijn als die zo'n reactie krijgen dat ze niks meer durven te vragen.
Hoe waren jullie eerste vragen, dat zullen ook wel niet de slimste zij.
Maarja zo lang er nieuwe mensen bij komen zullen er wel gekke vragen gesteld worden en daar zullen we wel rekening mee moeten houden denk ik.
Laat staan de nieuwe die ook niks weten over roids die dorven meteen niks meer te vragen omdat ze ook bang zijn om voor schut te staan.
En dat is denk ik zekert niet de bedoeling van deze forum!!!!!!!

Groetjes ADRBEEST

Vind je het gek, ik heb net je eerste post bekeken. Je kuurt terwijl je geen bal research hebt gedaan. Een typisch dianabol geval. Sorry hoor, maar dat zijn we zat hier. Doe eens eerst wat opzoekwerk, en ga DAN pas kuren. Je speelt met je eigen gezondheid. Ipv de schuld bij het board te zoeken zou je beter eens nadenken of je zelf niet fout bezig bent.

De manier die men zat is:

Mensen die:

1. Eerst een zak anabolen kopen (of wat erop moet lijken).
2. De kuur beginnen zoals Piet van de gym heeft gezegd dat het on-ge-veer moest.
3. Na een week of wat argwaan/bijwerkingen/andere problemen beginnen te krijgen en toch maar es wat gaan lezen op het internet en hier uitkomen.

Als je een mooie stereoset wil kopen, koop je ook niet zomaar iets maar ga je je eerst es op de hoogte brengen vanw at er te koop is en wat je ermee kunt, toch?
Want het is een heel bedrag.

Wel, je lichaam is nóg belangrijker dus verdient dat ook z'n research.

Ik krijg zwaar de indruk dat topicstarter maar wat aanklooide en nu erachter is gekomen dat er wel wat meer kennis opgestoken had moeten worden.
Eigenlijk ben je bewust aan het spelen met medicatie waar je niets van afweet, en zelfs een beetje nonchalant over praat.
Da's nou niet bepaald een voorbeeld voor dit board maar dat betekent niet dat er niemand is om je daarmee te helpen.
Verwacht echter geen bewondering met zulke capriolen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven