XXL Nutrition

nieuw - 20 jaar - 65 kg HELP

ronald1987

Novice
Waardering
0
hallo,

ik ben ronald, ben 65 kilo en ben 1.89 , ik ben niet erg gespierd en ben ook best wel dun maar daar wil ik verandering in brengen, wil wat bredere schouders krijgen en misschien later wat meer..... wat is een goeie tip om mee te beginnen en wat raden jullie zoal aan om te doen?

ik ga niet graag naar een sportschool, wel ben ik geinteresseerd om thuis bijvoorbeeld te trainen.

ik hoop dat jullie deze beginner kunnen helpen

mvg ronald

Veel eten, trainen en rusten
en lees de stickeys ook even door
:thumbs:

Waarom niet graag naar een sportschool gaan? Probeer dit eens een keertje, zodat je informatie kan inwinnen over bepaalde oefeningen. Later kan je nog altijd fitnessmateriaal aankopen.

Grtz

stickeys idd

waarom wil je niet in gym ?

Spieren komen niet vanzelf aanwaaien, ga gewoon eens naar de sportschool, meestal mag je wel een keer op proef komen;)

gewoon naar de sportschool gaan. daar hebben ze alles en kunnen ze alle oefeningen voordoen en je tips geven. stel dat fitness/bb niet je ding is, kan je gewoon binnen een maandje ermee stoppen. waarom zou je allemaal dure homegym stuff willen aanschaffen als je nog moet beginnen?

• Topic Starter Topic Starter
ik begin liever eerst met wat aankomen

ga toch een paar keer naar gym en beslis dan als je homegym wilt.

Doe je al aan sport?

Verder wil je aankomen dan zul je hoe simpel het klinkt gewoon meer moeten gaan eten.

reken je energiebehoefte uit en ga daar boven zitten.

maar vind je jezelf nu tedun dunne armen enzo? of te mager dat je je ribben kan tellen? want van een paar % in je BF stijgen krijg je geen dikkere armen

Meer eten en dan met name meer eiwitten en koolhydraten want met 1.89 en 65 kg kun je dat wel hebben.

Begin thuis dan maar met optrekken (ergens een stok hangen?) push ups, squats.

Koop een set dumbbells.. Daar kun je thuis in het begin een hoop plezier van hebben :)

En dan naar the gym waar het echte werk begint.

Succes

Thuistrainen gaat je niks opleveren zonder squatrek, genoeg eten en hard trainen.

Waarom niet naar een sportschool gaan ?????
Je schaamt je toch niet over je gewicht of ???

stickys en vooral eten ga eens naar de mac en vreet zoveel je kan eet in de week zoveel gezonde voeding alsje wilt.

Of iemand al dan niet naar een gym wil gaan is eigen beslissing.
Ik snap niet waarom iedereen daar op doorzeurt.
Er staat bovenaan "ik ga niet graag naar een sportschool"
Dat is voor mijn part klaar en duidelijk, punt uit.
Respecteer toch gewoon wat iemand zegt !
Dat moet de stelregel zijn voor ELKE mens. :)

ik snap dat wel hoor dat je niet wilt, vandaag was er een skinny ass in de gym en die ging benchen met 5 kilo schijven en ik schatte hem in de 20 en die lulhannes kon niet eens 10 x 5 kilo doen

ze willen wel gespierd worden maar niet naar een gym, als je dat al niet wilt, dan wil je waarschijnlijk ook geen squatrek aanschaffen, en worden er uiteindelijk 2 x 10 kg dumbbelletjes gekocht en hebben we er weer een breezahh bij:rolleyes:

idd ik train ook thuis, gaat prima:)
ik kan ook naar de gym gaan, bij mij in de straat is er 1, 2 straten verderop ook 1, maar thuis vind ik net zo makkelijk, eigen tijden, nooit een toestel dat bezet is, kan snel gaan eten, enz enz:)

ze willen wel gespierd worden maar niet naar een gym, als je dat al niet wilt, dan wil je waarschijnlijk ook geen squatrek aanschaffen, en worden er uiteindelijk 2 x 10 kg dumbbelletjes gekocht en hebben we er weer een breezahh bij:rolleyes:

met een beetje geld is jou homegym van betere apparatuur voorzien dat een gym in de buurt;)

Terug
Naar boven