AndroidHealthClinic

nieuw - 20 jaar - 65 kg HELP

20 jaar, dus verkeerde sectie !!!!!!! BAN !!!!!!!!!!!
neen serieus is al gezegd, eten, sportschool, squatten

ik snap dat wel hoor dat je niet wilt, vandaag was er een skinny ass in de gym en die ging benchen met 5 kilo schijven en ik schatte hem in de 20 en die lulhannes kon niet eens 10 x 5 kilo doen
Met dit soort opmerking kan ik begrijpen dat TS niet naar een gym wil;)

@TS: gewoon lekker naar de gym gaan. Niks aantrekken van die gasten die denken, daar heb je er weer 1. Iedereen is laag begonnen, alleen de één start sterker als de ander.
Duik eens de sticky's in voor voeding en training.

Veel suc6

ze willen wel gespierd worden maar niet naar een gym, als je dat al niet wilt, dan wil je waarschijnlijk ook geen squatrek aanschaffen, en worden er uiteindelijk 2 x 10 kg dumbbelletjes gekocht en hebben we er weer een breezahh bij:rolleyes:

En wie zeg dat jij niet traint om een breezah te zijn.
TS heeft waarschijnelijk een groot minderwaardigheids complex die alleen maar groter wordt met dit soort opmerkingen pffff

als hij niet naar de gym wil.dan niet.
laat hem lekker thuis trainen.ieder zijn ding.

@ts
lees gewoon de stickys door.

Ik ben 18 jaar en even lang en 66 kilo op de morgen (2 weken geleden). Aangezien ik hoop dat jij en ik beetje hetzelfde doel hebben en gedachtengang. Ga op proef bij paar sportscholen. Kijk of je met ikemand mee kan trainen die ervaring heeft met oefeningen! Voorderest ga naar de sportschool zet je oogkappen op en knallen met die gewichten zelfs al is het 2 kilo al je daarvan groeit whatever wat maffia jordaan zegt. Ga lezen over manieren van trainen eten. Zodra je weet hoe te eten en trainen ga je eens kijken of iemand helpt met de oefeningen. Je zult groeien en je beter gaan voelen over jezelf. Hier hangt allemaal aan dat je het zelf moet doen je zult moeten knallen... Vreten en niet trainen word je dik van..

Groeien als kool toch!:D

Dat videootje van even hoger zegt echter genoeg !
Sportschool of géén sportschool is een keuze over GELD en SOCIAAL KADER.
Het heeft zero komma zero te maken met of je traint of niet.
Ga die video maar eens OPNIEUW bekijken.
Die gasten hebben hersens. én spieren. En geven er geen cent aan uit (ze kopen NIKS, ook geen dumpbells of wat ook... overal vind je vanalles om mee te trainen...) terwijl ze toch massas leute met mekaar hebben. Duidelijk toch?
Spontaniteit en creativiteit wordt teveel vervangen door commercialiteit.

Terug
Naar boven