MuscleMeat

Nieuw bankje (lange leuning)

shenanigans

Competitive Bodybuilder
Waardering
144
Hallo,

Ik zoek een nieuw bankje.

Er is een enorm aanbod maar misschien kunnen jullie me iets aanraden.

Vereisten:
- rugleuning verstelbaar van decline tot 90%.
- zitje moet ook verstelbaar zijn.
- lange rugleuning, ik heb al op verscheidene bankjes gelegen die niet lang genoeg zijn.
Waar m'n hoofd dus op het randje ligt of zelfs erover. Ik ben 1m90 en soms komen er vrienden trainen (ook iemand van 2m), dus ik zoek een bankje met "hele" lange rugleuning.
- gemakkelijk te verstellen (niet zoiets waar je een minuut moet aan prutsen om het in de juiste positie te krijgen).
- zwaar belastbaar, schappelijk van prijs, nothing fancy.

Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite.
Groetjes.

• Topic Starter Topic Starter
Still looking.

Ik heb ondertussen een bankje gevonden met een rugleuning van 89cm, maar ik zoek nog even verder.

Iemand nog tips?

Zou ff wat posten in topic van Fitness-Seller.. misschien weten zij iets.

Ik heb een mooie in de aanbieding van bodycraft!

Zou ff wat posten in topic van Fitness-Seller.. misschien weten zij iets.
Ik heb fitness-seller gecontacteerd. Ze konden mijn niet helpen betreft een lang bankje. De grootste die ze hadden was 80cm leuning dacht ik.

Ik heb een mooie in de aanbieding van bodycraft!
Ik heb het bankje opgezocht op helisports. Zo lang lijkt de rugleuning niet? Wel een vreemd systeem. Zit je bij de 90° stand niet heel dicht bij de grond?

lig je niet gewoon verkeerd op het bankje? ik ben tegen de 1m95 en heb er zelden problemen mee eigenlijk.. OK, voor shoulder press kan ik idd mijn hoofd niet tegen het bankje leggen maar daar is m'n bovenrug toch te buff voor (:trollface:)

De rugleuning van de Body-Solid GFID71 Multi Bench is 90 x 24 cm. Dat is één van de weinige bankjes met zo'n lange rugleuning, de meeste andere bankjes liggen rond de 80 cm. Ik denk niet dat je een nog veel langer bankje zult vinden. Is dat eigenlijk wel echt nodig?

lig je niet gewoon verkeerd op het bankje? ik ben tegen de 1m95 en heb er zelden problemen mee eigenlijk.. OK, voor shoulder press kan ik idd mijn hoofd niet tegen het bankje leggen maar daar is m'n bovenrug toch te buff voor (:trollface:)
Voor flat is een bankje een kleiner bankje al goed genoeg. Maar voor incline en seated press, wil je toch echt wel dat je hoofd op het bankje ligt. Ik ben 1m90, maar een maat 2m.

De rugleuning van de Body-Solid GFID71 Multi Bench is 90 x 24 cm. Dat is één van de weinige bankjes met zo'n lange rugleuning, de meeste andere bankjes liggen rond de 80 cm. Ik denk niet dat je een nog veel langer bankje zult vinden. Is dat eigenlijk wel echt nodig?
Dat bankje ziet er wel goed uit, maar ook tamelijk duur.

Bodycraft is voor jou de beste keuze denk ik, ik heb deze bench juist verkocht omdat deze te lang was.

Ik heb fitness-seller gecontacteerd. Ze konden mijn niet helpen betreft een lang bankje. De grootste die ze hadden was 80cm leuning dacht ik.

Ik heb het bankje opgezocht op helisports. Zo lang lijkt de rugleuning niet? Wel een vreemd systeem. Zit je bij de 90° stand niet heel dicht bij de grond?

Hoi nee dat lijkt zo, kom anders een keer kijken, is een super stevig, en vooral grote bench!

Terug
Naar boven