MuscleMeat

nieuw bp shirt

Nog een vraagje. Weet iemand toevallig hoe het zit met bestellen bij Inzer kwa verzend kosten en levering en dergelijke? Iemand ervaring met hun? Misschien dat ik binnenkort maar eens zo'n pakje ga bestellen. Kijken wat het doet......

Azrael zei:
Oh , ik doe sowieso mee voor de lol hoor. Winnen zal ik met mijn stats toch niet. Wel hoop ik over een half jaartje iets sterker te zijn dat ik tenminste geen modderfiguur sta. Het moet wel ergens op lijken.......
Maar zou je kunnen stellen dat er wel pakweg 5-10kilo bij je bench komt met een goed pakje? (overgens wel verdomd duur die krengen)
Het minste dat ik als voordeel heb gezien van een shirt (Inzer EHPHD) rond de 6-8%. Bij mij was het ongeveer 12-15%. Met een Fury zou het vermoedelijk allebei meer zijn geweest.

Bestel trouwens niet zomaar een shirt. Bedenk je wel dat je ook een vaste, goede trainingspartner nodig hebt om het bij je aan te trekken, want zelf kan je het niet (als het tenminste de goede maat is). En die trainingspartner moet er dus elke keer zijn als je met dat shirt traint, dus dat kan ook vervelend worden voor hem. Handig om daar wel rekening mee te houden.

dj_phreak zei:
Het minste dat ik als voordeel heb gezien van een shirt (Inzer EHPHD) rond de 6-8%. Bij mij was het ongeveer 12-15%. Met een Fury zou het vermoedelijk allebei meer zijn geweest.

Bestel trouwens niet zomaar een shirt. Bedenk je wel dat je ook een vaste, goede trainingspartner nodig hebt om het bij je aan te trekken, want zelf kan je het niet (als het tenminste de goede maat is). En die trainingspartner moet er dus elke keer zijn als je met dat shirt traint, dus dat kan ook vervelend worden voor hem. Handig om daar wel rekening mee te houden.

Als je aan wedstrijden doet, dan doe je 2 tot 4 je shirt voor de wedstrijd aan en niet iedere training want dan is het makkelijk dat jij de boel overbelast. (Zie het maar dat een formule1 coureur met zijn kwalificatieauto de wedstrijd gaat rijden).
Je kan gewoon een e-mail sturen naar INZER en vragen hoeveel shippingcosts zij in rekening brengen en vergeet niet de dollarkoers is op dit moment erg gunstig ten opzichte van de Euro.

Laatst bewerkt:
wimwam zei:
Als je aan wedstrijden doet, dan doe je 2 tot 4 je shirt voor de wedstrijd aan en niet iedere training want dan is het makkelijk dat jij de boel overbelast. (Zij het maar dat een formule1 coureur met zijn kwalificatieauto de wedstrijd gaat rijden).

Daarover kan gediscussieerd worden. :) Ik zou het niet elke training doen, maar eens per week levert voor de heren van Westside Barbell toch verdomd goede resultaten op... om over de Metal Militia nog maar te zwijgen. Maar goed; dat is een heel ander topic.

dj_phreak zei:
Daarover kan gediscussieerd worden. :) Ik zou het niet elke training doen, maar eens per week levert voor de heren van Westside Barbell toch verdomd goede resultaten op... om over de Metal Militia nog maar te zwijgen. Maar goed; dat is een heel ander topic.

Je hebt vele verschillende shirts en die niet door alle bonden goed gekeurd zijn. Ik hanteer de lijst van de IPF, want deze bond is als enige aangesloten bij de IOC. Daarnaast is de heel andere topic altijd een interessante discussie en is de vraag of je overtraint wilt raken doordat je teveel (en niet goed) met shirt traint.

Terug
Naar boven