Azrael
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het minste dat ik als voordeel heb gezien van een shirt (Inzer EHPHD) rond de 6-8%. Bij mij was het ongeveer 12-15%. Met een Fury zou het vermoedelijk allebei meer zijn geweest.Azrael zei:Oh , ik doe sowieso mee voor de lol hoor. Winnen zal ik met mijn stats toch niet. Wel hoop ik over een half jaartje iets sterker te zijn dat ik tenminste geen modderfiguur sta. Het moet wel ergens op lijken.......
Maar zou je kunnen stellen dat er wel pakweg 5-10kilo bij je bench komt met een goed pakje? (overgens wel verdomd duur die krengen)
dj_phreak zei:Het minste dat ik als voordeel heb gezien van een shirt (Inzer EHPHD) rond de 6-8%. Bij mij was het ongeveer 12-15%. Met een Fury zou het vermoedelijk allebei meer zijn geweest.
Bestel trouwens niet zomaar een shirt. Bedenk je wel dat je ook een vaste, goede trainingspartner nodig hebt om het bij je aan te trekken, want zelf kan je het niet (als het tenminste de goede maat is). En die trainingspartner moet er dus elke keer zijn als je met dat shirt traint, dus dat kan ook vervelend worden voor hem. Handig om daar wel rekening mee te houden.
wimwam zei:Als je aan wedstrijden doet, dan doe je 2 tot 4 je shirt voor de wedstrijd aan en niet iedere training want dan is het makkelijk dat jij de boel overbelast. (Zij het maar dat een formule1 coureur met zijn kwalificatieauto de wedstrijd gaat rijden).
Ik zou het niet elke training doen, maar eens per week levert voor de heren van Westside Barbell toch verdomd goede resultaten op... om over de Metal Militia nog maar te zwijgen. Maar goed; dat is een heel ander topic.dj_phreak zei:Daarover kan gediscussieerd worden.Ik zou het niet elke training doen, maar eens per week levert voor de heren van Westside Barbell toch verdomd goede resultaten op... om over de Metal Militia nog maar te zwijgen. Maar goed; dat is een heel ander topic.