Qbassie
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
hallo mensen,
wou me ook ff kort voorstellen.
Mijn naam is Roy en ben 23 jaar
Ik kijk al een tijdje mee hier op het forum en dus ook maar profiel aangemaakt, van me 16e tot me 18e heb ik 2 a 3x in de week getraind bij de sportschool maar is uiteindelijk verwatert en dus nu al 4 jaar niks meer gedaan op sportgebied.
Begin dit jaar ben ik weer volop gaan trainen in de sportschool en zit vol motivatie, train 4x in de week 1,5 uur lang en half uurtje cardio.
ik ben 1,86m en weeg 103kg
Aangezien ik nogal zwaar ben heb ik me goed verdiept in het 'cutten'
mijn vraag: Moet ik direct gaan cutten of zeker nog een aantal maanden ''spieren kweken'' ?
Volgens berekeningen op het internet kom ik op een onderhoud van 3250kcal, dat is veel lijkt me?
Whey shakes nog niet van belang voor mij lijkt me?
Alvast bedankt!
wou me ook ff kort voorstellen.
Mijn naam is Roy en ben 23 jaar
Ik kijk al een tijdje mee hier op het forum en dus ook maar profiel aangemaakt, van me 16e tot me 18e heb ik 2 a 3x in de week getraind bij de sportschool maar is uiteindelijk verwatert en dus nu al 4 jaar niks meer gedaan op sportgebied.
Begin dit jaar ben ik weer volop gaan trainen in de sportschool en zit vol motivatie, train 4x in de week 1,5 uur lang en half uurtje cardio.
ik ben 1,86m en weeg 103kg
Aangezien ik nogal zwaar ben heb ik me goed verdiept in het 'cutten'
mijn vraag: Moet ik direct gaan cutten of zeker nog een aantal maanden ''spieren kweken'' ?
Volgens berekeningen op het internet kom ik op een onderhoud van 3250kcal, dat is veel lijkt me?
Whey shakes nog niet van belang voor mij lijkt me?
Alvast bedankt!
Laatst bewerkt:

thanx voor reacties