Hallo ik ben nieuw hier het Jacco ben bijna 36jr....oud.
Sinds 2,5 week bijna dagelijks aan het trainen ik kom van ver.....
130kg en ben 194cm op dit moment 125,2kg en merk dat spiermassa wel aan het toenemen is en mn omvangbuik al behoorlijk minder....
Mijn doel is om meer conditie te krijgen *(merk nu al extreem verschil)
Meer kracht in mn lichaam
Meer omvang
Ik eet een keer of 6 per dag denk aan alleen maar water, thee *(weinig koffie) geen frisdrank meer
Kwark met cruesli, boterhammen met kipfilet op rosbief en altijd rauwkost erbij. Avondeten rijst, pasta met kip, of ander licht vlees en veel groente. Drink per dag een liter of 4 water.
Slik 3x daags Transform L-carten voor en na het traingen een lekker shake van Matrix 5.0.
Om mn buikomvang te verminderen en meer massa te maken moet ik dan juist meer of minder eten en wat?
Train nu om de dag zwaar en kort 3 x 8 of 10 en 3 x 15.
Ben benieuwd of er nog meer tips en tricks zijn van jullie kant?
Sinds 2,5 week bijna dagelijks aan het trainen ik kom van ver.....
130kg en ben 194cm op dit moment 125,2kg en merk dat spiermassa wel aan het toenemen is en mn omvangbuik al behoorlijk minder....Mijn doel is om meer conditie te krijgen *(merk nu al extreem verschil)
Meer kracht in mn lichaam
Meer omvang
Ik eet een keer of 6 per dag denk aan alleen maar water, thee *(weinig koffie) geen frisdrank meer
Kwark met cruesli, boterhammen met kipfilet op rosbief en altijd rauwkost erbij. Avondeten rijst, pasta met kip, of ander licht vlees en veel groente. Drink per dag een liter of 4 water.
Slik 3x daags Transform L-carten voor en na het traingen een lekker shake van Matrix 5.0.
Om mn buikomvang te verminderen en meer massa te maken moet ik dan juist meer of minder eten en wat?
Train nu om de dag zwaar en kort 3 x 8 of 10 en 3 x 15.
Ben benieuwd of er nog meer tips en tricks zijn van jullie kant?