Fitness Seller

nieuw hier wat te doen verder

jacco01

Novice
Waardering
0
Hallo ik ben nieuw hier het Jacco ben bijna 36jr....oud.

Sinds 2,5 week bijna dagelijks aan het trainen ik kom van ver..... :p 130kg en ben 194cm op dit moment 125,2kg en merk dat spiermassa wel aan het toenemen is en mn omvangbuik al behoorlijk minder....

Mijn doel is om meer conditie te krijgen *(merk nu al extreem verschil)
Meer kracht in mn lichaam
Meer omvang

Ik eet een keer of 6 per dag denk aan alleen maar water, thee *(weinig koffie) geen frisdrank meer
Kwark met cruesli, boterhammen met kipfilet op rosbief en altijd rauwkost erbij. Avondeten rijst, pasta met kip, of ander licht vlees en veel groente. Drink per dag een liter of 4 water.

Slik 3x daags Transform L-carten voor en na het traingen een lekker shake van Matrix 5.0.

Om mn buikomvang te verminderen en meer massa te maken moet ik dan juist meer of minder eten en wat?

Train nu om de dag zwaar en kort 3 x 8 of 10 en 3 x 15.

Ben benieuwd of er nog meer tips en tricks zijn van jullie kant?

Zo'n beetje alles wat je nodig hebt staat op dit forum. Lees de 'stickies' over voeding, bereken wat je dagelijks aan energie verbruikt en wat je dus binnen moet krijgen om op een goede, gezonde en 'permanente' manier af te vallen. Ook over trainingen en schema's is genoeg te vinden!

Probeer aan de hand daarvan een schema'tje in elkaar te zetten van wat je ongeveer eet, dat geeft een stuk inzicht voor jezelf en de zekerheid dat je goed bezig bent (en dus niet alles voor niets doet).. Als je dat hier nog eens post krijg je vast handige tips en tricks ;)

knowledge is free, use it! :)

veel succes!

Suc6 met je doelen kerel ;)

Welkom op DBB.

Zet alles wat je eet eens in een schema inclusief carbs, kcal, vet, eiwitten zodat je ook goed kan zien of je de juiste verhoudingen binnen krijgt. Een gezond voedingsschema is al het halve werk van je doelen...

Reken dan ook gelijk uit wat je basisbehoefte is. Op die manier kan je ook heel makkelijk berekenen wat je vetverlies zou moeten zijn bijvoorbeeld. Lees dus even goed alle stickies door!

Terug
Naar boven