MuscleMeat

Nieuw hier.

Waardering
0
Hallo,

Helemaal nieuw hier, dus weet nog niet precies hoe het hier allemaal werkt. Ik ben sinds kort begonnen met krachttraining maar heb niet echt een goed schema gekregen van de sportschool. Is er mischien iemand die mij kan helpen aan een goed schema waar ik iets aan heb. Ik train drie keer in de week.

Groeten.

hello
welgekomen
kzou zeggen laat je volledig gaan, hier vind je alle info!
suc6

Als je pas bent begonnen met krachttraining en 3x in de week gaat is "Mark Rippetoe's starting strenght routine" mss iets ideaals voor jou

Guide to Novice Barbell Training, aka the Official Rippetoe-Starting Strength FAQ - Bodybuilding.com Forums

Ik ben er onlangs ook mee begonnen en mij valt het allesins al super mee:)
En je zou je post eigenlijk moeten zetten in het subforum "Trainingsschemas";)
Wat hij zegt.

En de post hoort eerder in voorstellen, maar laten we niet moeilijk doen:p

• Topic Starter Topic Starter
Owz, ik zag de volgende keer beter kijken;) danku. Ik heb het schema ook bekeken? Maar klinkt het nu heel dom als ik er wat uitleg bij nodig heb? Haha, kweet er helemaal weinig van hoor.

Owz, ik zag de volgende keer beter kijken;) danku. Ik heb het schema ook bekeken? Maar klinkt het nu heel dom als ik er wat uitleg bij nodig heb? Haha, kweet er helemaal weinig van hoor.
Als je heel dat artikel hebt doorgelezen en je hebt nog vragen, stel ze hier:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f128/mark-rippetoes-starting-strength-routine-93372/

Of beter nog hier:
If you are a newcomer to the weights looking to add muscular bodyweight, read this - Bodybuilding.com Forums

welkom :)

in het subforum staan ook heel veel vb van schema's en een apart topic voor beginnners

welcome, hier zul je wel alle info vinden die je nodig hebt en anders vraag je't maar!

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie.

Heb ondertussen al veel rondgekeken hier en zie elke keer weer nieuwe dingen. voedingsschema's andere trainingsschema's. Moet dat allemaal persoonlijk worden gemaakt? Zoja, is er dan mischien iemand die mij daarmee kan helpen?

Bij de sportschool roepen ze namelijk dat dat ooit nog wel een keertje komt..

Groeten vincent.

Terug
Naar boven