XXL Nutrition

Nieuw humo

Moen

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
Iemand dat artikel over de geneesmiddelennspecteurs al gelezen in de HUmo van deze week ?
De hoofdinspecteur schijnt er werkelijk niks van te kennen en heeft het onder andere over 'ethers' in testosteron om door het lichaamsvet te raken.
Ook zegt hij dat men nu verdachte pakketten WEL mag openmaken bij de Post ?

Moen zei:
Iemand dat artikel over de geneesmiddelennspecteurs al gelezen in de HUmo van deze week ?
De hoofdinspecteur schijnt er werkelijk niks van te kennen en heeft het onder andere over 'ethers' in testosteron om door het lichaamsvet te raken.
Ook zegt hij dat men nu verdachte pakketten WEL mag openmaken bij de Post ?

Ze moeten niet zo slap lullen en wat is een verdacht pakketje, als ie bruin is zonder afzender ???

ja, ik heb het ook gelezen. dus pakjes binnen de europese gemeenschap zouden dus ook kunnen gecontroleerd worden. dat heb ik er toch uit begrepen. niet alleen pakjes die zogezegd langs douane moeten.

Het sterkste was nog dat zelfs vitamines en voedingssupplementen geopend kunnen worden. Kunnen ze zelfs eisen dat je daarvan afstand doet, omdat dat ook al niet meer mag. Komt er nog bij dat ze spreken over vitamine A als middel tegen acne, dat kanker zou veroorzaken en uit de handel gehaald zou zijn. Nou, wat is die roaccutane dan die ik nu aan het slikken ben ? En hoezo kankerverwekkend, is nooit iets van aangetoond. Integendeel, het zou zelfs de kans op prostaatkanker verminderen.

Ok, met AS heeft het allemaal niets te maken, maar het doet je toch wel twijfelen aan de expertise van dergelijke individuen.

Terug
Naar boven