XXL Nutrition

nieuw kuuke dees jaar

marco007

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
84kg
hoi allemaal en gezond 2011 ,
ik heb nu mijn bf op 12% en ga volgende maand beginnen aan een nieuwe kuur hopelijk . ik ben van plan deze kuur te zetten :

week 1 tot 6 : 500 mg test enanthaat + 40mg dianabol
week 7 tot 10 : 500 mg test enanthaat
week 12 tot 15 : 20 mg nolvodex

ik ga gewoon wat meer d-bol nemen als kickstart

wat denken jullie er van .

eerste 2 kuurkes waren 500 mg test e ( 10 weken ) met 30 mg d-bol ( 4 weken als kickstart als kickstart )

Laatst bewerkt:
Tsjah ben zelf niet zo fan van dbol. Zou persoonlijk eerder verhogen van 500mg test-e naar 750mg.

• Topic Starter Topic Starter
ik had goed resultaten met d-bol erbij ma wel een vocht bom he

Ziet er goed uit, standaard bulk kuur. Niks op aan te merken (je taalgebruik daargelaten ;))

mijn taal gebruik is omdat ik ne belg ben he

jahwul jahwul ne kuuke.. Ziet er goed uit en nu nog een schema boven de 250 gram eiwit en knallen gegarandeerd.

hopelijk is het terug knallen he .

ik zou er eens iets nieuws bijzetten deca/tren/primo/bold ?

dan zou ik voor deca gaan persoonlijk .

Het is DUTCHbodybuilding.com. Dus je past je maar een beetje aan. Belgen zijn van harte welkom maar een klein beetje fatsoenlijk taal gebruik en correcte spelling zou wel fijn zijn. Met je 'nieuw kuuke dees jaar' dat is niet eens vlaams.

lekker kuuke!

Lachen met de Belgen, makkelijk hoor ;)

Het is DUTCHbodybuilding.com. Dus je past je maar een beetje aan. Belgen zijn van harte welkom maar een klein beetje fatsoenlijk taal gebruik en correcte spelling zou wel fijn zijn. Met je 'nieuw kuuke dees jaar' dat is niet eens vlaams.

Tis een Belgische site dooie

Yup idd Admin is ook een belg ;)

ja ne dooie zou hier niet op het forum zitten he .

Ik heb er niet heel veel verstand van maar een kickstart is in mijn ogen een week of 3 om op te laden..

En zou er idd de gehele kuur wat naast zetten (deca) :)

dbol korter maar hoger (50mg/dag en 4 weken)

Gebruik mijn orals ook liever weekje of zes gezonder,nee tuurlijk niet maar resultaat is altijd beter.Heb het wel niet zo voor dboll geef mij maar oxy of superdroll tis ook je derde kuur dus je zou wel eens een nieuw product kunnen toevoegen,geen must maar toch.Over het taalgebruik ga ik maar zwijgen,hoeft niet nog meer aandacht te krijgen.

dank u u299778 , toch iemend die niet over het taal gebruik bezig is .
ik zal bij deze het hier bij laten . dit mag voor mij gesloten worden .

Terug
Naar boven