MuscleMeat

nieuw kuurtje

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
mijn nieuwe kuur ziet er als volgt uit.

week 1 - 8 --> 400 mg deca
week 1 - 3 --> 500 mg sust
week 4 - 8 --> 500 mg test enathate

Ben nu aan het twijfelen om eventueel week 1 - 3 --> 25 mg dbol bij te nemen om goed kracht te winnen en dan eventueel
week 4 - 8 winstrol depot 50mg eod
Wat vinden jillie ervan.
Ik weeg nu 112 kg en ben 1.83m
ik zit rond de 10 %
tijdens de kuur gaan de eiwitten naar 450 gr en koolhydraten naar 600
dan zit ik tegen de 5000 kcal.

Graag jullie mening.

Ligt eraan wat je eerder gebruikt hebt, waar je zelf goed op reageert, en niet te vergeten je nakuur..

• Topic Starter Topic Starter
rob12345 zei:
Ligt eraan wat je eerder gebruikt hebt, waar je zelf goed op reageert, en niet te vergeten je nakuur..

vorige kuur was eerste 4 weken 200 mg deca en daarna 2 weken 400 mg deca + 500 mg enathate,ben er niet verschrikkelijk veel van bijgekomen,een kilo of 3 maar wel droger geworden dus ik denk een kilo of 5 spiermassa,dus niet te klagen he.
nakuur bestaat uit hcg en clomid

In week 7 zal je test enanthate pas op niveau zijn.

Ik weet niet waar deze nieuwe hype vandaan komt, (ik beschuldig je nergens van hoor) maar het is weer es raak: Mensen gaan ineens allemaal de eerste weken Sust gebruiken en dan overschakelen op enanthate, terwijl enanthate wéken nodig heeft om op niveau te komen. Kortom het klopt van geen kant.

Zet je test enanthate aan het begin van je kuur dan zou dat een logische opgaande lijn van je testwaarden tot gevolg hebben maar beginnen met snelle esters (Sust) en dan ineens een trage in week 4, nee, dan mist de Deca de boot met test enanthate.
Óf de Sust door laten lopen de volle 8 weken óf de test.

Wat ik doe in een 12-14 weken kuur is wat logischer: de eerste 4 weken test enanthate en dan vervolgens doorgaan met prop.
De enanthate werkt door en de prop zit meteen op niveau aangezien het een erg korte ester heeft.

waarom geen prop 1-3 sust is vooral langwerkend en de kortwerkende esters zijn laag gedosseerd
wat dbol aangaat min 35 mg anders zal het resultaat niet de moeite waard zijn. en geen winny en dbol in dezelfde kuur, slaat nergens op

Big T zei:
waarom geen prop 1-3 sust is vooral langwerkend en de kortwerkende esters zijn laag gedosseerd
wat dbol aangaat min 35 mg anders zal het resultaat niet de moeite waard zijn. en geen winny en dbol in dezelfde kuur, slaat nergens op

De dbol hou ik gewoon zo laag omdat ik er vorige keer problemen mee heb gehad met mijn bloeddruk.
IK weet dus nog niet zeker of ik hem erbij ga nemen.
Dus volgens jullie beter constant enathate nemen.wanneer ik maar 8 weken kuur kan ik mss beter 8 weken prop gebruiken,of heb ik het hier verkeerd.
Welke hoeveelheid prop zou ik dan best kunnen nemen in combinatie met 400 mg deca en eventueel de dbol.

bedankt voor de reacties alvast

8 weken tets prop scheelt je een hoop waterretentie en druk op je systeem ook ná de kuur.
De dbol zie ik persoonlijk als extra waterretentie-probleem aangezien de Deca dat al aardig doet.

Week 1 t/m 9 test prop 100mg om de dag

Inderdaad, een weekje langer aangezien de Deca nog wel langer doortrekt.

DBC01 zei:
8 weken tets prop scheelt je een hoop waterretentie en druk op je systeem ook ná de kuur.
De dbol zie ik persoonlijk als extra waterretentie-probleem aangezien de Deca dat al aardig doet.

Week 1 t/m 9 test prop 100mg om de dag

Inderdaad, een weekje langer aangezien de Deca nog wel langer doortrekt.

Dus volgens jou beter de dbol weglaten.nakuur begint dan evenzeer in week 11,moet deze uit hcg en clomid bestaan of is enkel clomid voldoende als je zegt dat door prop de druk op mijn verminderd.

Alle HCG ná de kuur is imho zonde van het effect.

HCG kun je zeker voor de helft al in het midden van je kuur zetten.

Echter, de meningen over HCG zetten (hoeveelheden, aantal keren etc) zijn zó verdeeld dat eenieder je wel een ander antwoord kan geven.

Mijn persoonlijke ervaring is dat bij lichte kuren de HCG niet zo zwaar mee hoeft te tellen.

Zet 2x 1500 i.u. in week 5 en 1x 1500 i.u. in de eerste 3 weken van je nakuur.
Dit aangevuld met 3-4 weken Clomid en Nolvadex (hou het bescheiden!) is een propere nakuur.

Clomid 50mg/dag
Nolvadex 20mg/dag

Hou er rekening mee dat de Deca nog lang op je systeem zal drukken.
Voorwaarde voor blijvend succes van je kuur is om ook erná goed door te eten en met motivatie door te blijven trainen.

en wanneer ik moet kiezen tussen de dbol of de winny,wat zou ik dan best nemen in combi met deca en prop. .
ik wil gewoon massa winnen,ma omdat het zomer is wil ik niet met teveel waterretentie te maken hebben want dan stelt iedereen weer van die k*tvragen die jullie ook wel bekend zijn,niet dat ze dat anders niet doen maar toch

glennvanvoren zei:
en wanneer ik moet kiezen tussen de dbol of de winny,wat zou ik dan best nemen in combi met deca en prop. .
ik wil gewoon massa winnen,ma omdat het zomer is wil ik niet met teveel waterretentie te maken hebben want dan stelt iedereen weer van die k*tvragen die jullie ook wel bekend zijn,niet dat ze dat anders niet doen maar toch
Als je een hardere en droge look wil zou ik er zeker winny bij nemen.
Zet je ook je behaalde resultaten om in kwalitiet.
Met dianabol zou je wel wat meer aankomen maar de kwaliteit is minder en het eind resultaat ook.

Geen vervelende vragen van de zomer?

Van de dbol en Deca afblijven!

10 weken Test prop met Boldenon en de laatste 4 weken Winstrol.

vergeet dianabol maar, je bloeddruk, de zomerperiode; Nee als ik jouw was test prop/eq (of deca)/winny

DBC01 zei:
Geen vervelende vragen van de zomer?

Van de dbol en Deca afblijven!

10 weken Test prop met Boldenon en de laatste 4 weken Winstrol.
Scheelde een seconde in posten denk ik :D

Maar idd, volledig mee eens!

Huh, twijfel hoef je daarover niet te hebben.

Enanthate geeft je na een week of 4 een dikke kop en drukt erna nog lang op je systeem.
Niet voor niks dat ik na 5 weken ga overschakelen op het veel duurdere Prop;
Ik wil in week 10 lekker droog zijn en geen waterretentie-hoofd hebben van de enantaat zoals in andere jaren.

glennvanvoren zei:
in ieder geval al bedankt,ik blijf toch zitten met de twijfel of ik nu prop of enathate ga gebruiken.
simpel: wat dbc zegt enth voor doorbulken, prop voor vochtvrij bulken/cutten

TylW zei:
simpel: wat dbc zegt enth voor doorbulken, prop voor vochtvrij bulken/cutten

ok,bedankt voor jullie reacties,de tst prop komt toch niet echt veel duurder uit als ik het zo snel eens bekijk,vinden jullie 5000 kcal genoeg of zou ik er nog 1000 mogen bijdoen

Sommige dingen kun je niet vragen, die moet je gewoon zelf uitproberen.

Zelf ben ik helemáál geen voorstander van 'je eten becijferen'.
Dan komt er zoiets als: 'Ik heb al 4,500kcal gegeten, ik voel me strontmisselijk maar ik moet er nog 500 bijhebben dus eet ik 2,8 pannenkoken dan ben ik aan mijn grens gekomen'.

Zoiets werkt in de praktijk niet. Ik eet op m'n gevoel. Iemand die dat een tijdje doet leert goed te luisteren naar z'n lichaam in plaats van de cijfertjes en eet op die manier verantwoord. Tuurlijk moet je grofweg bijhouden wat je inneemt maar ga geen blaadjes sla wegen alsjeblieft, je maakt jezelf er gek mee.

Terug
Naar boven