Fitness Seller

nieuw kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei:
Sommige dingen kun je niet vragen, die moet je gewoon zelf uitproberen.

Zelf ben ik helemáál geen voorstander van 'je eten becijferen'.
Dan komt er zoiets als: 'Ik heb al 4,500kcal gegeten, ik voel me strontmisselijk maar ik moet er nog 500 bijhebben dus eet ik 2,8 pannenkoken dan ben ik aan mijn grens gekomen'.

Zoiets werkt in de praktijk niet. Ik eet op m'n gevoel. Iemand die dat een tijdje doet leert goed te luisteren naar z'n lichaam in plaats van de cijfertjes en eet op die manier verantwoord. Tuurlijk moet je grofweg bijhouden wat je inneemt maar ga geen blaadjes sla wegen alsjeblieft, je maakt jezelf er gek mee.
Ik weeg gewoon mijn eiwitten die ik eet,nu zit ik rond de 300 gr, tijdens kuur zou ik naar 500 willen gaan,maakt het iets uit hoeveel koolhydraten je eet tijdens kuur,vorige kuur had ik steeds nog honger, moet ik dan gewoon meer koolhydraten eten.

Het is een complete waste en verspilling als je meer dan 250-300gr eet.

Er bestaat een enorm misverstand in de fitnesswereld over proteine vreten;
supplementen-bedrijven hebben dit aangewakkerd door continue te adverteren met bewoordingen als dat proteine nooit genoeg is, altijd meer moet zijn en dat je er het liefste veel van koopt.

Zodoende doe je je nieren meer schade dan je lichaam profijt heeft van die bergen proteine. Een halve kilo pure proteine per dág...zonde van je geld.

Als je honger blijft houden dan moet je hoger in je koolhydraten gaan zitten, dat is ook de bedoeling tenzij je je wilt uithongeren in een kuur, en da's nooit goed.
Cutten doe je erna wel, niet in een kuur.

maar met een gewicht van 112 kg mag je normaal toch tegen de 400 gr eiwitten zitten tijdens de kuur of heb ik het helemaal mis

DBC01 zei:
Sommige dingen kun je niet vragen, die moet je gewoon zelf uitproberen.

Zelf ben ik helemáál geen voorstander van 'je eten becijferen'.
Dan komt er zoiets als: 'Ik heb al 4,500kcal gegeten, ik voel me strontmisselijk maar ik moet er nog 500 bijhebben dus eet ik 2,8 pannenkoken dan ben ik aan mijn grens gekomen'.

Zoiets werkt in de praktijk niet. Ik eet op m'n gevoel. Iemand die dat een tijdje doet leert goed te luisteren naar z'n lichaam in plaats van de cijfertjes en eet op die manier verantwoord. Tuurlijk moet je grofweg bijhouden wat je inneemt maar ga geen blaadjes sla wegen alsjeblieft, je maakt jezelf er gek mee.

door met die cijfertjes te werken kan je juist heel duidelijk je lichaam leren begrijpen. als je eenmaal weet waar je verbruik exact ligt en hoeveel % kh/e/v moeten zijn waar jij lekker op gaat dan kan je je schema heel mooi opstellen en zo massa pakken zonder teveel vet te winnen. als je nu weet hoeveel je verbruikt moet je naarmate de kuur vordert meer gaan eten, reden ervan? de gewonnen spiermassa. dit is iets wat de meeste vergeten, ze eten maar wat raak. gecontroleerde voeding is gewoon echt zo belangrijk. als jij erop los eet kom je ook enorm veel vet aan wat er naderhand af moet. niemand zit op extra vet te wachten, no matter what. de meeste eten alleen niet exact volgens schema omdat het moeilijk en lastig is. elke avond afgewogen porties maken, gegrilde kip, kale rijst met groenten. gegrilde zalm en biefstuk, gekookte eieren, koolvis, enz. elke avond een half uur minstens in die keuken.. geloof me, als je eenmaal echt met schema's die exact kloppen hebt gespeeld een paar maanden en weet hoe je lichaam reageert, kan je pas echt gaan groeien in een kuur, je pakt dan net zoveel massa alleen het extra vet niet, wat je dus een massa besparing oplevert tijdens het cutten.. want of je van 12 naar 8 moet of van 18 naar 8, het scheelt kilo's kwaliteitmassa die je kwijtraakt.. mijn advies: eet extreem gecontroleerd, elke week wegen en kijken vanaf welk punt je zwaarder wordt, daar ga je iets boven zit en in de kuur ga je wekelijks je voeding inname redelijkerwijs omhoog doen, een permanente aanpassing in calorieeen, immers die massa moet ook gevoed worden in de toekomst. de meeste verliezen massa omdat ze zeggen "tijdens de kuur eet ik 6000 cals" en na de kuur gaan ze er 3000 eten... sjah, geen wonder dat je massa verliest. overigens hoef je maar 500-700 cals boven je verbruik te zitten om goed te kunnen groeien zonder dat je vet wordt.

overigens is het ook onzinnig dat geswitch halverwege. test = test en prop geeft idd minder vocht, maar dat is ook de enige reden waarom je zou switchen en je kan meteen nakuren. maar het verhaal dat je lichaam went en dan ineens gaat groeien is onzin. het komt gewoon omdat mensen een bepaalde hoeveelheid enth. in hun lichaam hebben en overgaan op sus bv. zodat de totale hoeveelheid test. veel hoger komt te liggen :)

glennvanvoren zei:
maar met een gewicht van 112 kg mag je normaal toch tegen de 400 gr eiwitten zitten tijdens de kuur of heb ik het helemaal mis

geen enkel lichaam heeft 400 gr. eiwitten nodig. de meeste pro's komen in een bulkfase hier bij lange niet aan. Bob Chick zit op 250 gr. Tom Prince zat op 250 gr., enz. de meeste sparen hun nieren Prince wist op 300 tegen 8% te zitten op 200 gr. eiwit per dag, rest kh. en vetten. dat zegt mij genoeg dat wij met onze lichamen van 80-90 kg. vvm. zeker geen 400 gr. nodig hebben.

Als jij erop los eet kom je ook enorm veel vet aan wat er naderhand af moet.

Ik wil niet de indruk geven dat ik erop los eet; ik weeg mezelf om de dag uit pure nieuwsgierigheid en ik wik en weeg nog om de 4 dagen met bijgestelde voeding. IK ben zéker geen vreetbeest dat ff 12 kilo aankomt en naderhand wel ziet wat er af moet; ik ben nu 7kg aangekomen en het zal me boeien of er nog veel bijkomt; ik wil kwaliteit er langzaam bij i.p.v. Mr Bulk uit te hangen :D IK voel me ook niet goed met een pens vol vreten.
Dat je van de bovenkant kan zien dat je groter wordt terwijler aan de onderkant een bulk aanhangt..:)

overigens is het ook onzinnig dat geswitch halverwege. test = test en prop geeft idd minder vocht, maar dat is ook de enige reden waarom je zou switchen en je kan meteen nakuren.

Voor mij in ieder geval niet. Ik hou bij test enanthate naderhand, zo na 5-7 weken, zoveel vocht vast, daar heb ik nog leuke foto's van liggen.
Dat vocht van die test houdt bij mij ook extreem lang aan. En daarom ga ik nu voor het eerst beginnen met en switch naar Prop in week 6.

Gewoon omdat ik niet wéér 12 weken enanthate wil shooten, wéér zoveel maanden met een test-vochthoofd rond wil lopen en dat het weer zo lang op m'n systeem drukt.

maar het verhaal dat je lichaam went en dan ineens gaat groeien is onzin. het komt gewoon omdat mensen een bepaalde hoeveelheid enth. in hun lichaam hebben en overgaan op sus bv. zodat de totale hoeveelheid test. veel hoger komt te liggen.

KLOPT!

Daarom las ik ook even een testo-pauze in alvorens ik met Prop begin.

Was ook geen persoonlijke aanval op jou, meer in de algemeenheid en als ik bedenk dat de meeste het nog steeds hebben over "mijn voeding tijdens mijn kuur" dan zegt mij dat genoeg.

Ken genoeg pro schemas di emeer dan 400 gr eiwit bevatten, als je een paar kilo kip per dag eet dan is dat niet moeilijk. Met een waslijst aan anabolen en andere groei-stimulanten moet je gewoon zorgen dat je verzadiging hebt. Dat bereik je echt niet met 250 g eiwit per dag.

DBC01 zei:
Huh, twijfel hoef je daarover niet te hebben.

Enanthate geeft je na een week of 4 een dikke kop en drukt erna nog lang op je systeem.
Niet voor niks dat ik na 5 weken ga overschakelen op het veel duurdere Prop;
Ik wil in week 10 lekker droog zijn en geen waterretentie-hoofd hebben van de enantaat zoals in andere jaren.
Hoe komt het dat de enanthaat zoveel vochtretentie geeft en de prop niet?
???

wanneer ik test prop gebruik in combi met deca,hoe groot is dan de kans op b*ch tits,Ik heb vandaag eens gevraagd om uit te tellen wat het me gaat kosten voor de acht weken,ik ben benieuwd.

TylW zei:
Ken genoeg pro schemas di emeer dan 400 gr eiwit bevatten, als je een paar kilo kip per dag eet dan is dat niet moeilijk. Met een waslijst aan anabolen en andere groei-stimulanten moet je gewoon zorgen dat je verzadiging hebt. Dat bereik je echt niet met 250 g eiwit per dag.

noem mij eens voorbeelden dan :) als je je muscle mayhem volgt zie je dat 90%, zelfs ronnie offseason helemaal niet zoveel eiwit binnen krijgt. de verhalen van megadoseringen eiwitten zijn overdreven.. pre contest gaat het idd. dik omhoog richting de 400 ja, maar off season, nee.. en dan nog, neem een pro met 140 kg. tegen 8%, wat dus 128,8 kg vvm is en onze lichamen van 80-90 kg. vvm. hebben wij dan 350 gr. - 400 gr. nodig?? zeker niet, je lichaam gaa alleen maar meer eiwitten verbruiken.. probeer maaris met 200-250 gr. eiwit en het verschil van cals. dan wel compenseren uiteraard, je zal zien dat je net zo hard groeit en vooruit gaat, echt.. die mega doseringen zijn overdreven.

http://www.musclemayhem.com/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?;act=ST;f=15;t=14688

ok 232lbs
10months Zero cardiio
10hr min sleep
my low-volume ,often workouts system(parts 2times/8days)
Diet
200 grm protein
200grams fat (flaxx or olive oil avacado and fatfat)
600 to 900 grms carbs (juice's included)

soulreaver zei:
noem mij eens voorbeelden dan :) als je je muscle mayhem volgt zie je dat 90%, zelfs ronnie offseason helemaal niet zoveel eiwit binnen krijgt. de verhalen van megadoseringen eiwitten zijn overdreven.. pre contest gaat het idd. dik omhoog richting de 400 ja, maar off season, nee.. en dan nog, neem een pro met 140 kg. tegen 8%, wat dus 128,8 kg vvm is en onze lichamen van 80-90 kg. vvm. hebben wij dan 350 gr. - 400 gr. nodig?? zeker niet, je lichaam gaa alleen maar meer eiwitten verbruiken.. probeer maaris met 200-250 gr. eiwit en het verschil van cals. dan wel compenseren uiteraard, je zal zien dat je net zo hard groeit en vooruit gaat, echt.. die mega doseringen zijn overdreven.

http://www.musclemayhem.com/forum/cgi-bin/ikonboard.cgi?;act=ST;f=15;t=14688

ok 232lbs
10months Zero cardiio
10hr min sleep
my low-volume ,often workouts system(parts 2times/8days)
Diet
200 grm protein
200grams fat (flaxx or olive oil avacado and fatfat)
600 to 900 grms carbs (juice's included)

pupil van Phil Hernon toch? Phil knows his shit dus dat zit wel goed :)

na even research en babbelen met ervaren mensen, ben ik van idee verandert, ik was eerst van plan 6 weken deca met enathate te nemen.Nu lijkt het me beter deca phenylpro te nemen met test prop,omdat ze beide snelwerkend zijn.
Wast vinden jullie ervan, beide eod injecteren,test prop 125 mh eod ,hoeveel kan ik dan best van de phenylpro nemen.

de test prop is goed gedoseerd. Heb je test prop van GS?? let dan op, de injecties kunnen pijnlijk zijn :(

Frank123 zei:
de test prop is goed gedoseerd. Heb je test prop van GS?? let dan op, de injecties kunnen pijnlijk zijn :(

Ik kom hier eerst om goede raad vragen en bestel het dan pas,dus kan nog niet zeggen of hij van GS gaat zijn,weet mss iemand hoe de phenylpro te doseren

Hmzzz... toch enigzins geluisterd zie ik.

Terug
Naar boven