Fitness Seller

nieuw kuurtje

trankil

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m74
Massa
92kg
Vetpercentage
9%
He mannen,wat vinden jullie van deze kuur?
Bedoeling is lean mass gainen

Ik zet elke derde dag het volgende

250mg test e
300 mg npp
114 mg parabolan
500iu hcg

Vind ik veel deca. En ik ben geen fan van deca en tren samen. Waarom wil je dit?

Ik vind de frequentie van zetten niet ideaal. Zou NPP/Para EOD zetten, nog liever zou ik voor NPP en Ace gaan en het dan ED zetten. Ja is vaker zetten maar lijkt me een stuk beter voor je bloedwaardes en vooral hun stabiliteit.

De Tren+Deca discussie is al zo oud als de weg naar Rome denk ik maar blijkt dat toch steeds meer mensen het stiekem wel doen met opzich een prima resultaat. Zou 't zelf niet doen omdat ik liever voor meer Tren of meer Deca zou gaan maar goed.

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------

Misschien wil hij zichzelf chemisch castreren

Tuurlijk, 1000'en mensen die meerdere grammen per week zetten en hij zal met nog geen 2 gram zichzelf castreren.

Want deca en tren samen is slechter dan deca of tren?

Ligt aan het totaal natuurlijk. Daar doel je op. Maar ik vind deca met tren nergens op slaan. Is voor 2 verschillende doelen en effecten. Los van het feit dat het allebei 19nor is dus dat je totaal al snel meer gaat zetten. En ik vind zijn npp dosis alleen al te veel.

Ligt aan het totaal natuurlijk. Daar doel je op. Maar ik vind deca met tren nergens op slaan. Is voor 2 verschillende doelen en effecten. Los van het feit dat het allebei 19nor is dus dat je totaal al snel meer gaat zetten. En ik vind zijn npp dosis alleen al te veel.

700 NPP is niet zoveel hoor. Als ik 't zou zetten zou dat het minimaal zijn:P

• Topic Starter Topic Starter
Vind ik veel deca. En ik ben geen fan van deca en tren samen. Waarom wil je dit?

Waarom ben je geen fan?al eens geprobeerd of alleen van horen zeggen?

In Amerika word het vaak gecombineerd met goede resultaten

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

Je moet FF niet vergeten dat npp en undeca toch wel een ander resultaat geeft.
Npp is een prima lean mass gainer,ik ervaar geen enkele vocht retentie met npp
Qua dosis is dit zeker niet overdreven,heb al eerder op 700 mg gezeten en dat bevielmprima

Trankil, zie dus dat je vaker NPP hebt gehad, is het nou waar wat ik vaak lees, dat de gewone Deca je echt massa geeft maar NPP je meer een geleende look geeft, dus tijdens zie je er top uit maar dat verdwijnt gauw zodra je stopt? Mijn main reason om het nog niet te proberen namelijk hehe.

Mwaa het is discutabel of het wel of niet nuttig is. Deca aromatiseert en tren werkt beter met aromatiserende aas.

En iedereen reageert anders op AAS

Ik weet ook niet of 800 Mg 9nor meer onderdrukt dan 200mg, je kan geen negatieve onderdrukking krijgen namelijk.

• Topic Starter Topic Starter
Mwaa het is discutabel of het wel of niet nuttig is. Deca aromatiseert en tren werkt beter met aromatiserende aas.

En iedereen reageert anders op AAS

Ik weet ook niet of 800 Mg 9nor meer onderdrukt dan 200mg, je kan geen negatieve onderdrukking krijgen namelijk.

Dit dus...

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Trankil, zie dus dat je vaker NPP hebt gehad, is het nou waar wat ik vaak lees, dat de gewone Deca je echt massa geeft maar NPP je meer een geleende look geeft, dus tijdens zie je er top uit maar dat verdwijnt gauw zodra je stopt? Mijn main reason om het nog niet te proberen namelijk hehe.

De ca geeft massa icm veel vocht
Npp geeft mooie lean mass die overigens goed te behouden is

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Ik vind de frequentie van zetten niet ideaal. Zou NPP/Para EOD zetten, nog liever zou ik voor NPP en Ace gaan en het dan ED zetten. Ja is vaker zetten maar lijkt me een stuk beter voor je bloedwaardes en vooral hun stabiliteit.

Ik reageer te heftig op ace of enth,op para ervaar ik geen sides mits niet te hoog gedoseerd
Npp en para word meestal om de drie dagen gezet,ik zet het op de derde dag
Eod is imo niet noodzakelijk.
Ed is met alles het beste maar wil geen speldenkussen worden.

Terug
Naar boven