Breakmore
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m87
Ik had et anders gedaan. Gezien je gyno geen deca of npp. Haar uitval valt bij test wel mee. Dht variaten is dat veel erger bij. Had em zo gedaan, heel simpel:
1-4 Dia 40mg
1-20 Test 750mg
1-20 Bold 900mg
Dankje voor je voorstel, uiteraard een kuur die ik in mijn achterhoofd zal houden, vooral ook omdat ik bold een keer wil proberen.
Maar wat jij zei met betrekking tot haaruitval kan ik mij helaas niet in vinden. Heb echt een substantiële dosis haar verloren tijdens mijn laatste 20+ weken test-e cycle. Haha, viel er echt enorm van uit bij de inhammen, ze zijn zeker een cm of twee groter geworden.

Ik weet niet, misschien zet mijn lichaam de test gewoon in hogere mate om naar dht, of zijn mijn receptoren op mijn hoofd gevoeliger voor dht, i dunno.
Moet wel zeggen dat ik het grootste gedeelte verloor in de eerste 10 weken, en toen viel het er nog mondjesmaat uit. Maarja, het is overduidelijk dat ik gevoelig ben voor testosteron, daarom kwam ik nu ook met een relatief lage dosis test.
Over de gyno, ja voel nu eigenlijk al veel meer jeuk en gevoeligheid op die plek links, haha. Maar ga het gebruik van een ai even zo ver mogelijk uitstellen, aangezien ik van bvb aromasin ongelooflijk veel pijn in mijn gewrichten krijg.(ook een van de redenen waarom ik deca wilde proberen, de constante pijn in mijn gewrichten.)
We shall see.