AndroidHealthClinic

Nieuw lente/zomer kuurtje

Ayereon

Cool Novice
Waardering
0
Heyhey Allemaal,

Om het jaar goed in te zetten een nieuw kuurtje te beginnen vanaf april 09.

Doel : Cutten in eerste instantie (9 weken) en daarna terug wat (droge) massa erbij proberen te pakken (5 weken)

Stats : 1m89, 98kg, 13% BF

Kuur :
week 1-9 500mg test e EW
week 1-9 400mg tren e EW
week 1-4 kickstart dianabol 40mg ED
week 3-4 / 7-8 / 11-12 160mcg clen per dag (opbouwen)
week 5-6 / 9-10 ECA stack
week 1-9 100mcg T3 ED

Week 10 - 15 Masteron prop 100mg EOD
Week 10 - 15 Tren Ace 150mg EOD
Week 10 - 15 Test prop 150 mg EOD
Week 10 - 15 T3 @ 50mcg ED

week 16-18 : Nolva of Arimidex 20mg ED

Wat denken jullie ?

waarom die d-bol???wil je graag veel vocht hebben???
en ik zou gewoon lekker meteen aan de prop en tren a beginnen...
wat zijn je stats?
heb je echt zo veel nodig?
en waarom niet eerder met clen beginnen?is trouwens aardig wat...160mcg...
t3 met op en afbouw neem ik aan?

Laatst bewerkt:
D boll eruit, hoort niet thuis in deze kuur met jou doel.

• Topic Starter Topic Starter
Okay, ipv een kickstart met Diana zal ik frontloaden met Test E.

Probleem is dat ik initieel geen korte esters kan gebruiken omdat ik in die periode vrij vaak naar het buitenland moet reizen voor het werk. Ik ga mn AAS niet ff mee proberen nemen door de customs...

Dus eerst lange esters en daarna overgaan op korte owv die reden.

De clen is idd max 160, maar ik plan het op te bouwen. Het is eigenlijk de eerste keer dat ik Clen neem in een cutkuur en weet dus niet hoe ik reageer op welke dosage. Ik heb er het max dosage gezet, maar het kan evenwel zijn dat ik al stop op 80.

De T3 is idd met opbouw en afbouw. Telkens in stappen van 12,5 mcg.

Op en afbouw is prima voor de T3!
Ja je zou idd een frontload van 1000Test en 800Tren kunnen doen.
Ofwel lekker afwachten tot het inkicked.
Geen provi erbij?

Op en afbouw is prima voor de T3!
Ja je zou idd een frontload van 1000Test en 800Tren kunnen doen.
Ofwel lekker afwachten tot het inkicked.
Geen provi erbij?

Nah, het is nu al een vrij zwaar kuurtje vind ik.

Het is de eerste keer dat ik een kuur van 15 weken doe met clen erbij, dus wil het ook niet te ingewikkeld & duur maken.

Mn voedingsschema is ook al vrij goed in elkaar gestoken, dus ik ben heel benieuwd naar het resultaat.

Vreemd kuurtje,
of je vet verbrand en massa aankomt ligt grotendeels aan je voeding en training.
**** die Clen als je ook t3 en eca stack neemt.

Waarom doe je niet die 15 weken lang de korte esters ?

Vreemd kuurtje,
of je vet verbrand en massa aankomt ligt grotendeels aan je voeding en training.
**** die Clen als je ook t3 en eca stack neemt.

Goh, kijk... er zijn zoveel voor en tegenstanders van clen. Ik ben gewoon zeer benieuwd naar het effect.

En ik weet wel dat training en voeding grote factoren zijn. Daar gaan we niet over discussieren of uitwijden. Ben er al te lang mee bezig om niet op mn voeding en trainingsschema te letten en ken het belang hiervan bij het kuren.

Je moet toch toegeven dat ECA en clen een verschil kan maken als je zoiets neemt naast je goede trainingsmethodiek en voedingsschema. Idem met AAS eigenlijk, waarom zou je het anders nemen?

--> Goede voeding + training = Resultaat
--> Goede voeding + training + AAS = beter resultaat

Daar gaan we toch allemaal voor ? Anders zou dit anabolen forum een grote geldverspilling zijn, niet ?

En de reden waarom ik geen 15 weken korte esters neem is hierboven al vermeld. Ik ga niet het risico lopen om door de douane te lopen met AAS in mn bagage. Das vragen voor miserie. Dus lange esters voor 9 weken en daarna overschakelen.

clen s troep, vervangen voor ephedrine stack...ze cyclen heeft geen zin, omdat ephedrine en clen op dezelfde receptor (uit mn hoofd de beta-5 receptor) inspelen, en ephedrine dit zo heftig doet dat de clen daarna weinig voor je doet behalve hartkloppingen en slapeloze nachten. daarnaast zou k de kuur n paar weken uitstellen, zodat je niet telkens in t buitenland loopt te klungelen, kan je kuur simpelweg geen goed doen...

Beta-2

fixe kuur... da word een pijnlijke reet dit voorjaar:D

Thx guys...

Dus eigenlijk laat je best de clen of de ECA stack vallen omdat ze op dezelfde receptor inwerken. Ik laat het nog ff in't midden wat ik doe... Die ECA stack is voor mij makkelijker denk'k... kan ik nog laten maken in de apotheek.

Dan, tweede punt... de diana eruit in het initiele schema...

En dan zouden we er moeten zijn, niet ? Ik ga geen debat voeren over het gebruik van korte esters vs lange... de situatie is zoals ze is met mn job, dus schakelen we over in week 9.

Terug
Naar boven