XXL Nutrition

Nieuw Lid en vraag om 12 weken plan te controleren

TobyHazelaar

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
77kg
Als je net begint, zou ik eerst voor stronglifts gaan alvorens gelijk in het "diepe" te springen!

Aan Stronglifts 5x5 ga je als beginner het meeste hebben. Lees je in over voeding en maak je eigen schema, dan zal je in no-time kracht en massa gaan opbouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Oke dankjulliewel! Had niet verwacht dat ik zo snel reactie zou krijgen! Ik heb inderdaad de site 'stronglifts 5x5' doorgelezen en in gezien dat deze inderdaad een stuk makkelijker te doen zonder dat ik mijn continu bezig moet houden of ik de oefening überhaupt goed doe. Want de oefeningen van 5x5 snap ik maar moet nu alleen nog de houding onder de knie krijgen.

succes man!

Succes ermee, hanteer je ook een voedingsschema? Want voeding maakt 80% uit van jouw resultaat, die overige 20% komen door te trainen.

Succes ermee, hanteer je ook een voedingsschema? Want voeding maakt 80% uit van jouw resultaat, die overige 20% komen door te trainen.
Niet echt een schema. Maar ik let wel op mijn voeding Ik ben nu op het moment eerst bezig te noteren wat ik allemaal eet enzo. Ik ben wel van plan een schema te gaan maken. Maar ik ben niet de gene die kookt bij ons in huis dus dat maakt het wat moeilijker.

Niet echt een schema. Maar ik let wel op mijn voeding Ik ben nu op het moment eerst bezig te noteren wat ik allemaal eet enzo. Ik ben wel van plan een schema te gaan maken. Maar ik ben niet de gene die kookt bij ons in huis dus dat maakt het wat moeilijker.

Ik weet niet hoe moeilijk je ouders hierin zijn, sommige vinden een voedingsschema veel te overdreven enzo.
Maar anders gewoon zelf leren koken, ik maak/kook ook iedere maaltijd van de dag zelf.
Enkel het avondeten niet, maar dat is over het algemeen altijd goed bij mij thuis gelukkig.
En anders in geval van nood kun je altijd nog wat rijst met kip maken bijv. :D

Succes ermee.

Mooi zo, een app zoals 'Myfitnesspall' is hier zeer handig bij. Je kan alles ingeven/scannen wat je eet. Je krijgt dan alle macro's en kcal's te zien.

Ik weet niet hoe moeilijk je ouders hierin zijn, sommige vinden een voedingsschema veel te overdreven enzo.
Maar anders gewoon zelf leren koken, ik maak/kook ook iedere maaltijd van de dag zelf.
Enkel het avondeten niet, maar dat is over het algemeen altijd goed bij mij thuis gelukkig.

Succes ermee.
Toevallig gebruik ik deze app ook ja!:D hij bevalt mij dan ook zeer goed.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Succes ermee.
Ja, wat dat betreft heb ik niet te klagen. Er word al ontzettend rekening gehouden met mijn wensen qua eten en dergelijke. Alleen overdag moet ik het dan wel zelf doen.

Terug
Naar boven