AndroidHealthClinic

Nieuw lid

volgendeweek

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
61kg
Hey mensen,

Ik ben sinds 2 weken begonnen met trainen en heb jullie forum al goed doorgespit. Op basis van de info op deze site heb ik een schema gemaakt en ik zou graag wat feedback van jullie horen:

Ik ben een klein gebouwd mannetje en wil vooral wat spiermassa kweken (door bulken) in mijn bovenlichaam.

Ik ben vegetariër dus heb wat problemen met de eiwitten, maar ik wil binnenkort wat eiwit supplementen gaan bestellen.

Ik richt me qua voeding nu op:

3000 Kcal per dag
180 gram eiwit per dag.
Ik eet heel gevarieerd en gezond, dus het is wat lastig om dat makkelijk op te schrijven. Maar ik eet vooral veel brinta, kwark ('s nachts) eieren, melk, pasta en fruit.

na iedere dag trainen neem ik een dag rust, dus ik train ongeveer om de dag.

Dit is mijn schema:

Dumbbell curl: 10x licht, 8x middel, 6x zwaar, 6x zwaar
Standing Lateral Raises: 10x licht, 8x middel, 6x zwaar, 6x zwaar
crunches boven: 4 sets van 20
crunches onder: 4 sets van 10

pauze

20 push ups normaal
20 push ups met handen dicht op elkaar
20 push ups met handen op verhoging (15cm)
10 push ups met voeten op verhoging (15cm)

en als ik dan nog energie heb doe ik alle push ups nog een keer na een lange pauze.

Ik heb alleen dumbbells dus vandaar de crunches en push ups. Omdat ik aan het verhuizen ben kan ik mij niet aanmelden bij een sportschool, daar wil ik in september mee beginnen. Maar tot die tijd wil ik het graag hier mee doen.

Heeft iemand ideeën wat ik kan verbeteren?

alvast bedankt.

ik zie veel eiwitrijke producten maar kom je ook aan je carbs/vetten ? Wellicht vis gaan eten of iid noten zoals walnoten/cashewnoten bijv. ?

• Topic Starter Topic Starter
@ matthijs: Dat het k*t is, is prima, maar ik vroeg juist om feedback, ik ben net begonnen en kan dus ook niet alles weten, ik dacht dat dit forum juist bedoelt was om mensen te helpen.

@bastiaan, ik kan inderdaad wel wat meer noten gaan eten, ik kook btw altijd met olijfolie.

Op basis van de info op deze site heb ik een schema gemaakt en ik zou graag wat feedback van jullie horen:

Dit is mijn schema:

Dumbbell curl: 10x licht, 8x middel, 6x zwaar, 6x zwaar
Standing Lateral Raises: 10x licht, 8x middel, 6x zwaar, 6x zwaar
crunches boven: 4 sets van 20
crunches onder: 4 sets van 10

pauze

20 push ups normaal
20 push ups met handen dicht op elkaar
20 push ups met handen op verhoging (15cm)
10 push ups met voeten op verhoging (15cm)

en als ik dan nog energie heb doe ik alle push ups nog een keer na een lange pauze.
???

snap ook niet hoe je zegt aan de hand van deze site, wat do je dan als je benen zag staan 10 regels over slaan, en als je super dude ziet grondig doorlezen voorbij het sarcasme en de ironie :D.

ot: er staat hier een gratis beginners schema hou u daar gewoon aan voor zover het het kunt.

@ matthijs: Dat het k*t is, is prima, maar ik vroeg juist om feedback, ik ben net begonnen en kan dus ook niet alles weten, ik dacht dat dit forum juist bedoelt was om mensen te helpen.

Ik wil best mensen helpen, maar zoals TheLegalHustle al heel mooi aangaf, klopt er geen zak van wat jij zegt. Ik kan nergens op dit forum een schema vinden zoals dat van jou dat goed geacht wordt.

' Op basis van de info op deze site heb ik een schema gemaakt' kom nou..

Mensen staan hier bereid te helpen ALS je er zelf ook effectief moeite en tijd insteekt. Met alle respect, maar zo een waardeloze schema's komen hier zelden voor, kom dan ook niet af dat je schema op basis van deze site is gemaakt. Er bestaan 100en oefeningen met dumbbells, en je kan er ook gelijk welke spiergroep met trainen, dus maak je huiswerk opnieuw en post dat schema eens.

Terug
Naar boven