volgendeweek
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 61kg
Hey mensen,
Ik ben sinds 2 weken begonnen met trainen en heb jullie forum al goed doorgespit. Op basis van de info op deze site heb ik een schema gemaakt en ik zou graag wat feedback van jullie horen:
Ik ben een klein gebouwd mannetje en wil vooral wat spiermassa kweken (door bulken) in mijn bovenlichaam.
Ik ben vegetariër dus heb wat problemen met de eiwitten, maar ik wil binnenkort wat eiwit supplementen gaan bestellen.
Ik richt me qua voeding nu op:
3000 Kcal per dag
180 gram eiwit per dag.
Ik eet heel gevarieerd en gezond, dus het is wat lastig om dat makkelijk op te schrijven. Maar ik eet vooral veel brinta, kwark ('s nachts) eieren, melk, pasta en fruit.
na iedere dag trainen neem ik een dag rust, dus ik train ongeveer om de dag.
Dit is mijn schema:
Dumbbell curl: 10x licht, 8x middel, 6x zwaar, 6x zwaar
Standing Lateral Raises: 10x licht, 8x middel, 6x zwaar, 6x zwaar
crunches boven: 4 sets van 20
crunches onder: 4 sets van 10
pauze
20 push ups normaal
20 push ups met handen dicht op elkaar
20 push ups met handen op verhoging (15cm)
10 push ups met voeten op verhoging (15cm)
en als ik dan nog energie heb doe ik alle push ups nog een keer na een lange pauze.
Ik heb alleen dumbbells dus vandaar de crunches en push ups. Omdat ik aan het verhuizen ben kan ik mij niet aanmelden bij een sportschool, daar wil ik in september mee beginnen. Maar tot die tijd wil ik het graag hier mee doen.
Heeft iemand ideeën wat ik kan verbeteren?
alvast bedankt.
Ik ben sinds 2 weken begonnen met trainen en heb jullie forum al goed doorgespit. Op basis van de info op deze site heb ik een schema gemaakt en ik zou graag wat feedback van jullie horen:
Ik ben een klein gebouwd mannetje en wil vooral wat spiermassa kweken (door bulken) in mijn bovenlichaam.
Ik ben vegetariër dus heb wat problemen met de eiwitten, maar ik wil binnenkort wat eiwit supplementen gaan bestellen.
Ik richt me qua voeding nu op:
3000 Kcal per dag
180 gram eiwit per dag.
Ik eet heel gevarieerd en gezond, dus het is wat lastig om dat makkelijk op te schrijven. Maar ik eet vooral veel brinta, kwark ('s nachts) eieren, melk, pasta en fruit.
na iedere dag trainen neem ik een dag rust, dus ik train ongeveer om de dag.
Dit is mijn schema:
Dumbbell curl: 10x licht, 8x middel, 6x zwaar, 6x zwaar
Standing Lateral Raises: 10x licht, 8x middel, 6x zwaar, 6x zwaar
crunches boven: 4 sets van 20
crunches onder: 4 sets van 10
pauze
20 push ups normaal
20 push ups met handen dicht op elkaar
20 push ups met handen op verhoging (15cm)
10 push ups met voeten op verhoging (15cm)
en als ik dan nog energie heb doe ik alle push ups nog een keer na een lange pauze.
Ik heb alleen dumbbells dus vandaar de crunches en push ups. Omdat ik aan het verhuizen ben kan ik mij niet aanmelden bij een sportschool, daar wil ik in september mee beginnen. Maar tot die tijd wil ik het graag hier mee doen.
Heeft iemand ideeën wat ik kan verbeteren?
alvast bedankt.

.