Barryy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Overigens voor de videokaart lijkt mij de HD6870 een goed alternatief. Trekt in sommige gevallen de 480 er uit en is een stuk goedkoper.
Je moet kijken hoeveel ampere je videokaart trekt en hoeveel je voeding kan leveren(en wat de efficiëntie is van die voeding).Opzich ook wel goed merk. Je kan ook kijken naar een modulaire voeding, alle kabels die je niet nodig hebt kan je dan weg halen. Dat scheelt heel wat aan kabels.
Daarnaast is RAID 0 beetje nutteloos, zal minimale prestatie winst hebben. Je kan ook 4x 500GB in Raid 6 zetten![]()
Ik zou naar verbruik kijken, minder verbruik is minder warmte en de 6870 is toch wel vrij zuinig voor een kaart in dit segment. De 5870 verbruikt zelfs iets meer, de GTX470 veel meer (72 watt full load). Dat is echt aanzienlijk terwijl de verschillen bij de meeste games niet aanzienlijk zijn, die paar frames op 90 of 80 frames ga je niet missen. Moderne games zijn prima speelbaar op beide kaarten.

Ik maak me meer zorgen over de airflow. Zal dit in een Midi Tower te heet worden? Mijn pc staat 24/7 aan.Wanneer je overgaat naar een amd processor zoals de 1090T hou dan wel rekening dat je vaak minder betaald voor een moederbord. AMD borden zijn over het algemeen toch wel wat goedkoper dan die voor Intel. Ik draai bijvoorbeeld de 1090T op een asrock extreme 3 van 80 euro. Deze bevat zelf 6 sata 600 poorten en 3 usb 3.0 wat ook nog niet alle intel borden hebben. In plaats van een Nvidia kaart kijk ook eens naar de AMD kaarten in dat segment. Deze zijn vaak een stuk zuiniger en maken minder lawaai dan de GTX 480. Wat dachten jullie bijvoorbeeld van de nieuwe 6850 in Crossfire? Hier heb je overigens wel weer een AMD bord met FX voor nodig als je ze allebei op 16 lanes wil draaien.
Edit: nog niet gelezen dat je niet meer voor de gtx 480 ging. Kijk vooral even op tweakers.net en hardware.info voor reviews over de nieuwe 6000 series. Hier zijn genoeg benchmarks te vinden dat de 6870 gemiddeld een aantal procenten sneller is dan de gtx 470. De 6870 is ook zuiniger en minder luidruchtig.
rond welke prijsrange zit je met zo'n systeem als we dat mogen weten? heb namelijk ook dringend een nieuwe nodig![]()
Deze komt bij Alternate op €1.179,86, inclusief BTW, exclusief assemblage.
Als het goed is moet deze link werken: http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-361857038

aha thx handig. ziet er goed uit, ik zou nog wel voor een blu-ray brander ipv dvd brander gaan maar is persoonlijk![]()
Deze komt bij Alternate op €1.179,86, inclusief BTW, exclusief assemblage.
Als het goed is moet deze link werken: http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-361857038

http://www.4launch.nl/shop/winkelwagen/77379
1028.50 excl. die case- en cpu-fan. De i7 heeft stock echt wel 'n degelijke cooler, en in die behuizing zit achter standaard 1 casefan en meer heb je er echt niet nodig. Heb ook voeding en mobo geswitched.
Scheelt je 151.36, rond maar af naar 150, je kan het overmaken naar m'n rekening.![]()
je mist een SSD. Zou in zo'n systeem toch echt wel een SSD willen. Kan je pas echt snel apps en games openen en gebruiken