XXL Nutrition

Nieuw schema beginnen.

RKfitness

Cool Novice
Waardering
78
Ik wil met een nieuw schematje beginnen.

Nou vroeg ik me af of dit een goed schema kan zijn. of misschien iemand hiermee ervaring heeft.

Maandag – Borst/Biceps
Dinsdag - Benen/Schouders
Woensdag – Rug/Triceps
Donderdag - x
Vrijdag - Borst/Biceps
Zaterdag - Benen/Schouders
Zondag - Rug/Triceps

Vooral wat ik wil weten is het slim om op een benen dag schouders erbij te doen?
Ik heb al andere dingen geprobeerd, hiervoor deed ik.

Borst/Triceps/Shouders. Op 1 dag.

En nou belast je je triceps 3 dagen achter elkaar, je schouders 2 dagen achter elkaar.

Ga je eventueel deadlifte? Op welke dag wil je dat dan doen?

Schouders na benen is idd een combi die veel voorkomt. Ik ben er geen voorstander van omdat als je een leg workout goed uitvoerd je waarschijnlijk weinig energie over hebt voor een andere spiergroep. Daarnaast wordt de trainingstijd dan waarschijnlijk wel heel lang.

• Topic Starter Topic Starter
En nou belast je je triceps 3 dagen achter elkaar, je schouders 2 dagen achter elkaar.

Ga je eventueel deadlifte? Op welke dag wil je dat dan doen?

Schouders na benen is idd een combi die veel voorkomt. Ik ben er geen voorstander van omdat als je een leg workout goed uitvoerd je waarschijnlijk weinig energie over hebt voor een andere spiergroep. Daarnaast wordt de trainingstijd dan waarschijnlijk wel heel lang.
Deadlifte doe ik altijd op rug dag.

Met kapotte hammies van legday?

Ik zou dan toch gaan voor sq en dl op 1 dag, maar das mijn mening

Schouders belast je zo te veel. Met rug en borst pak je ook schouders. Drie dagen achter elkaar schouders is vragen om blessures.

Als je dan toch een driedaagse split wilt doen gevolgd door een rustdag doe dan.

Leg (quads, hams, kuiten,abs)
Push (borst, triceps, front/mid delts)
Pull (rug, traps, reardelts, biceps)
Rust

doe stronglifts en

upload_2016-7-5_1-39-39.jpeg

Terug
Naar boven