MuscleMeat

nieuw schema opzetten

erikvd25

Novice
Waardering
0
nadat ik al een tijdje elke spiergroep 1x pw trainde en ik geen vooruitgang meer zag, kreeg ik als advies van een instructeur op de sportschool(stom ik weet het) om op de 4dgn(ma, wo, vr en za) dat ik train alle spiergroepen(volgorde van borst, rug, schouders, triceps, biceps en za alleen benen) te trainen, per groep 2 oefeningen. Waarbij ik elke dag een andere oefening doe dan de trainsessie daarvoor.

Ik ben dit nu een tijdje(ong. 6 wkn) aan het doen maar heb weer het gevoel dat het weinig opschiet.

Ik wil nu wederom een andere opzet maken waarmee ik wel een vooruitgang kan gaan boeken. Ik ben een beetje moe met het trail and error gedeelte van het opzetten van een schema, dus ik hoop dat jullie mij een goed advies kunnen geven.

Nog even wat details;
28jr
1.84m
81 KG
14BF
train actief 1jr 4x pw

• Topic Starter Topic Starter
Het is niet zo dat ik geen zin of te lui ben om zelf iets te maken, maar tot op heden zijn de schema's gewoon niet goed opgezet en mis ik dus belangrijke groeimogelijkheden bij een goed schema.

Maar ik zal eens effe kijken bij de stickies; maakt het trouwens uit als ik elk spiergroep 1x per week train of is het (met mijn doel van spiergroei in het achterhoofd) belangrijker om het 2x pw te trainen.

Het is niet zo dat ik geen zin of te lui ben om zelf iets te maken, maar tot op heden zijn de schema's gewoon niet goed opgezet en mis ik dus belangrijke groeimogelijkheden bij een goed schema.

Maar ik zal eens effe kijken bij de stickies; maakt het trouwens uit als ik elk spiergroep 1x per week train of is het (met mijn doel van spiergroei in het achterhoofd) belangrijker om het 2x pw te trainen.
1 of 2 keer per week werkt allebei.

Terug
Naar boven