XXL Nutrition

nieuw schema, tips nodig

wesleyb8

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
10 media-items
Waardering
4.832
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
13%
dag beesten, ik heb besloten mijn schema helemaal om te gooien en veel lager in carbs te gaan zitten en iets hoger in vet. ik had eerder echt een 30/50/20 verhouding misschien zelfs iets minder vet en meer carbs. ik heb er wel lekker massa mee gepakt maar ook veel vet. Toch heb ik na tips op het forum besloten rustig door te bulken, maar dan wel zo clean mogelijk! Dus heb ik besloten om een schema te maken met meer vetten en eiwitten en ruim genoeg carbs om met genoeg energie de dag door te komen.

echter heb ik mijn avond eten nog niet ingevuld! ik wil namelijk deze verhoudingen houden, en echt niet te hoog gaan in carbs. Weet iemand gezonde maaltijden die ook lekker zijn en goed in mijn schema passen?

Bijlagen

ik had eerder echt een 30/50/20 verhouding misschien zelfs iets minder vet en meer carbs. ik heb er wel lekker massa mee gepakt maar ook veel vet.

... really?

Ik neem aan dat je als post-workout wel wat meer gaat eten dan aangegeven in het schema?

• Topic Starter Topic Starter
ik had eerder echt een 30/50/20 verhouding misschien zelfs iets minder vet en meer carbs. ik heb er wel lekker massa mee gepakt maar ook veel vet.

... really?

Ik neem aan dat je als post-workout wel wat meer gaat eten dan aangegeven in het schema?
post workout zit bij mij altijd heel dicht op het avond eten :P dus om mezelf nou vol te stampen vlak voor het avond eten is ook niet echt een succes.

nog tips voor avond eten of niet?

Terug
Naar boven