AndroidHealthClinic

Nieuw Schema

Spsup

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben zo 2 jaar aan het trainen maar meer op krachtuithoudingsvermogen dan op massa. (Elke oefening 3x15 op hetzelfde gewicht) Ik heb de mariniers opleiding gedaan maar die heb ik niet kunnen voltooien ik kon de laatste week niet meer meedoen :( Ik ben mezelf weer het klaarstomen om of opnieuw naar de Mariniers te gaan of naar de Landmacht.

Ik heb zelf een schema gemaakt waar ik nu 2 weken mee bezig ben ik moet zeggen dat ik elke dag wel merk dat ik getraind heb, dat is uiteraard lekker maar omdat ik op de sportschool van de instructeurs niet echt hoogte krijg wil ik mijn schema hier voorleggen, omdat er wellicht nog wel wat aan veranderd kan worden.

Mijn doel is een combinatie van conditie/krachtuithoudingsvermogen maar toch ook voor massa te gaan. Ik weet eigenlijk ook niet of dit wel mogelijk is, omdat ik hierover tegenstrijdige verhalen hoor. Maar toch hierbij mijn schema:

Maandag: (sportschool)
Interval hardlopen 40 min.
Fietsen 15 min.
Crosstrainer 10 min.
Buikoefeningen 3 verschillende manieren.
Optrekken max.
Onderarmen.

Dinsdag: (sportschool)
Schouders – Shoulder press
Borst – Seated chest press
Benen – Leg Extension
Rug – Lat Pulley
Schouders – Standing Lateral Raises
Borst – Incline Dumbbell Flys
Benen – Leg Press
Rug – Seated Rows
Triceps – Triceps Cable Press Down
Biceps – Standing Barbell Curls
Triceps – Press down
Biceps – Dumbbell curl

Alle oefeningen 1x 15 herhalingen 1x 12 herhalingen 1x 10 herhalingen 1x 8 herhalingen. Telkens een hoger gewicht uiteraard.

Woensdag: (buiten)
Hardlopen +- uur (duurloop).

Donderdag: (sportschool)
Schouders – Shoulder Press
Borst – Seated chest press
Benen – Seated leg curls
Rug – Lat Pulley
Schouders – Standing Lateral Raises
Borst – Incline Dumbbell Flys
Benen – Standing calf raises
Rug – Seated Rows
Triceps – Triceps Cable Press Down
Biceps – Standing Barbell Curls
Triceps – Press down
Biceps – Dumbbell curl

Alle oefeningen 1x 15 herhalingen 1x 12 herhalingen 1x 10 herhalingen 1x 8 herhalingen. Telkens op een hoger gewicht uiteraard.

Vrijdag: (sportschool)
Interval hardlopen 40 min.
Fietsen 15 min.
Crosstrainer 10 min.
Buikoefeningen 3 verschillende manieren.
Optrekken max.
Onderarmen.

Zaterdag: (thuis)
Opdrukken maximaal.
Buikspier maximaal.
4x achter elkaar

Zondag:
Niks

imo: gooi al die machine/isolatie rommel eruit en begin met compounds

je hebt dus alleen de laatste week niet kunnen doen?
hebben ze je niet in een ov klas geplaatst? en dat je dus enkel de laatste week(finex) hoeft over te doen?

voor je training zou ik overigens een full body doen 3x per week, en je zou deze af en toe als circuit training kunnen uitvoeren.
en daarnaast in de tussengelegen dagen(di/do?) kunnen gaan hardlopen.

ow ja en idd zoals cuda zegt: compounds!

• Topic Starter Topic Starter
je hebt dus alleen de laatste week niet kunnen doen?
hebben ze je niet in een ov klas geplaatst? en dat je dus enkel de laatste week(finex) hoeft over te doen?

voor je training zou ik overigens een full body doen 3x per week, en je zou deze af en toe als circuit training kunnen uitvoeren.
en daarnaast in de tussengelegen dagen(di/do?) kunnen gaan hardlopen.

Het was helaas geen blesure ofzo, maar het speelt allemaal nog steeds want ik ben officieel nog niet weg en kan ook nog niet ergens anders binnen defensie beginnen.

Het was helaas geen blesure ofzo, maar het speelt allemaal nog steeds want ik ben officieel nog niet weg en kan ook nog niet ergens anders binnen defensie beginnen.

ok man.
ik zou overigens echt de cardio compleet scheiden van de sportschool en gewoon lekker buiten gaan hardlopen!

Terug
Naar boven