Ik volg dit schema sinds februari;
Maandag: borst, triceps, schouders, buikspieren
Dinsdag: Biceps, onderarmen, rug , onderrug, benen
Donderdag: borst, triceps, schouders, buikspieren
Vrijdag: Biceps, onderarmen, rug , onderrug, benen
Ik train op maandag en donderdag dan wel dezelfde spieren, maar qua oefeningen wissel ik het af. Maandag is bijv. bankdrukdag, en dan doe donderdag bijvoorbeeld flyes met dumbbells. Zelfde geld voor de dinsdag en de vrijdag.
Vraag me nu ik wat meer lees hier op dit forum af of dit schema wel goed is?
Met name mijn schouders, maandag belast ik ze al met bankdrukken en military press + nog 1 oefening voor schouders. Dan pak ik zoals in me schema staat disndag me rug en biceps. Volgens mij belast ik ze dan weer met mijn rugoefeningen, klopt dit?
Verder wordt het natuurlijk tijd voor een nieuw schema, wat raden jullie aan? Ook qua HH? Ik wissel nu steeds af; de ene keer 8-8-8 de andere keer weer 10-10-10 etc.
Ik ben 6 dagen per week beschikbaar; waarvan ik het liefst 4 a 5 dagen daarvan train.
Mijn doel is; het verkrijgen van spiermassa
Ik train sinds februari, dus ben nog best een nieuweling.
Maandag: borst, triceps, schouders, buikspieren
Dinsdag: Biceps, onderarmen, rug , onderrug, benen
Donderdag: borst, triceps, schouders, buikspieren
Vrijdag: Biceps, onderarmen, rug , onderrug, benen
Ik train op maandag en donderdag dan wel dezelfde spieren, maar qua oefeningen wissel ik het af. Maandag is bijv. bankdrukdag, en dan doe donderdag bijvoorbeeld flyes met dumbbells. Zelfde geld voor de dinsdag en de vrijdag.
Vraag me nu ik wat meer lees hier op dit forum af of dit schema wel goed is?
Met name mijn schouders, maandag belast ik ze al met bankdrukken en military press + nog 1 oefening voor schouders. Dan pak ik zoals in me schema staat disndag me rug en biceps. Volgens mij belast ik ze dan weer met mijn rugoefeningen, klopt dit?
Verder wordt het natuurlijk tijd voor een nieuw schema, wat raden jullie aan? Ook qua HH? Ik wissel nu steeds af; de ene keer 8-8-8 de andere keer weer 10-10-10 etc.
Ik ben 6 dagen per week beschikbaar; waarvan ik het liefst 4 a 5 dagen daarvan train.
Mijn doel is; het verkrijgen van spiermassa

Ik train sinds februari, dus ben nog best een nieuweling.