AndroidHealthClinic

nieuw schema

krokodildo

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
104
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
hallo allemaal
ik wil eigenlijk een nieuw schema maken, ik doe nu
maandag: borst/triceps
dinsdag: benen
woensdag: rug biceps
donderdag: schouders

maar nu wil ik eigenlijk er 1 dag bij plakken en dan full body doen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

kan prima. als je maar genoeg eiwittjes naar binnen stouwt om te herstellen. ik zou ook als ik jou was benen en schouders met elkaar combineren dan heb je iedere dag een grote en kleine spiergroep. de dag die je dan overhoud kan je gebruiken om bijvoorbeeld borst/tri extra pakken en die week erop rug/bic.

Misschien een idee om ook je oefeningen er bij te posten?

Het zou leuk zijn als je ook even zegt welke oefeningen je wilt gaan doen, dan kunnen we tenminste ook iets beoordelen.

• Topic Starter Topic Starter
ik train thuis

maandag borst/triceps
bench press
incline db press
db flys
voor triceps 2 oefeningen op de total gym

dinsdag benen
hack squat
lunges
leg extension
calve raise

woensdag rug/biceps
deadlift
bb row
db row
pull ups
bicep curls
hammer curls

donderdag schouders
db shoulder press
front raise
side raise
rear lateral raise

dan wil ik er een dag bij plakken en dan
bp, scuat, en deadlift doen.

iemand???

Ziet er wel aardig uit hoor! Kuiten zou ik staand en zittend doen. Welke oefeningen doe je voor triceps?

Ik heb ongeveer hetzelfde schema als jou. Gaat bij mij erg lekker!

Als ik jou was zou ik NIET op je benen dag nog eens schouders erachteraan knallen. Ik zou dit gewoon zoals je zelf aan gaf op donderdag doen. Ik heb op donderdag nog mijn traps en abs die ik erbij doe. (deze zou je evt. op dinsdag kunnen doen)

Ook zou ik het bij drie oefeningen houden voor je schouders. Ook doe ik meestal drie oefeningen voor mijn rug: DL, een pull oefening en een row. Ik heb persoonlijk ook gekozen om rug/tricep en borst/bicep te doen omdat je bij borst oefeningen je triceps méér meepakt dan bij je rug oefeningen en visa versa dus vind ik het fijn om deze te switchen. Maar goed kijk even wat je fijn vind;)

En dat genoeg eiwitten, is dat niet altijd ongeacht je schema?

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 22:38 ----------

Ziet er wel aardig uit hoor! Kuiten zou ik staand en zittend doen. Welke oefeningen doe je voor triceps?

voor triceps doe ik oefeningen op de total gym, gebruik dat ding eigenlijk alleen voor triceps. Soms ook voor pullups en dan gewoon met wat gewichten

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 22:40 ----------

bedankt voor de reacties;) ik zal kijken hoe dit schema mij bevalt.

Terug
Naar boven