Hallo mannen,
Dit is mijn eerste post hier dus zal ik mij eventjes voorstellen: Ik ben kevin, ben 18 jaar oud, ik studeer op het moment in Amsterdam en train nu ongeveer een goed jaar. Doordat ik veel tijd aan mijn studie kwijt ben heb ik maar de mogelijkheid om 2-3x per week te gaan trainen.
Ookal is dit mijn eerste post ik heb wel al dit forum een heel eind doorgespit en toch al weer een aantal dingetjes geleerd waaronder dat ik nog veel meer moet gaan eten
.
Ik heb nu alleen eventjes een vraag ik heb dit laatste jaar getraint volgens een schema dat ik 12-10-8-6 herhalingen heb gedaan. Nu wilde ik wat verder en heb ik van een vriend die al langer traint een schema gekregen wat er als volgt uitziet:
Week 1: 4 sets 4-6 herhalingen
Week 2: 4 sets 6-8 herhalingen
Week 3: 4 sets 8-12 herhalingen
week 4: 4 sets 4-6 herhalingen
week 5-8 dit herhalen herhalen.
met op dag 1 borst/triceps en schouders:
bankdrukken
Dippen
Bent over lateral raise
Close grip benchpress
Dumbbell lying triceps extensions
Militairy press
Lateral raise
Dag 2 rug/biceps buik
Deadlifts
chin ups
Barbell row
Barbell curl
Pull up
Buik doe ik verders ook nog als ik tijd over heb thuis. Lijkt jullie dit een te doen schema of is dit echt een groot zooitje?
groeten
Dit is mijn eerste post hier dus zal ik mij eventjes voorstellen: Ik ben kevin, ben 18 jaar oud, ik studeer op het moment in Amsterdam en train nu ongeveer een goed jaar. Doordat ik veel tijd aan mijn studie kwijt ben heb ik maar de mogelijkheid om 2-3x per week te gaan trainen.
Ookal is dit mijn eerste post ik heb wel al dit forum een heel eind doorgespit en toch al weer een aantal dingetjes geleerd waaronder dat ik nog veel meer moet gaan eten
.Ik heb nu alleen eventjes een vraag ik heb dit laatste jaar getraint volgens een schema dat ik 12-10-8-6 herhalingen heb gedaan. Nu wilde ik wat verder en heb ik van een vriend die al langer traint een schema gekregen wat er als volgt uitziet:
Week 1: 4 sets 4-6 herhalingen
Week 2: 4 sets 6-8 herhalingen
Week 3: 4 sets 8-12 herhalingen
week 4: 4 sets 4-6 herhalingen
week 5-8 dit herhalen herhalen.
met op dag 1 borst/triceps en schouders:
bankdrukken
Dippen
Bent over lateral raise
Close grip benchpress
Dumbbell lying triceps extensions
Militairy press
Lateral raise
Dag 2 rug/biceps buik
Deadlifts
chin ups
Barbell row
Barbell curl
Pull up
Buik doe ik verders ook nog als ik tijd over heb thuis. Lijkt jullie dit een te doen schema of is dit echt een groot zooitje?
groeten