BornToGain
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Al bijna 2 jaar heb ik een blessure in me schouder, nu is er uit de MRI scan geconstateerd dat er een scheur in het labrum zit alsook een lengte scheur in de aanhechting van mijn bicep. Dit is alleen dmv een operatie te herstellen.
Naar alle waarschijnlijkheid wordt ik voor het eind vd zomer nog geopereerd. Ben er erg blij mee, kan al bijna twee jaar slecht curls doen en plat bankdrukken lukt amper boven de 70kg ...schuin drukken daarentegen gaat gewoon probleemloos met 90kg.. vage k*t blessure. In verloop van tijd ben ik toch een stuk lichter geworden en is het vet% gestegen.
Om te voorkomen dat ik door de operatie totaal uit shape raak wil ik de komende twee maanden nog zo dicht mogelijk bij de 10/12% komen en blijven. Gewicht maakt me niet zoveel uit, dat pak ik na de revalidatie wel weer terug. Tijdens de 9 maanden revalidatie kan ik namelijk alleen maar benen, buik en cardio doen
Het volgende traningsschema ga ik volgen tot de operatie:
zo - rust
ma - borst, rug, voorkant benen, buik, 20/30min cardio
di - armen, schouders, achterkant benen, kuiten, 20/30min cardio
wo - rust
do - borst, rug, voorkant benen, buik, 20/30min cardio
vr - armen, schouders, achterkant benen, kuiten, 20/30min cardio
za - rust
Iemand ervaring met bovenstaande schema, of tips/suggesties?
Naar alle waarschijnlijkheid wordt ik voor het eind vd zomer nog geopereerd. Ben er erg blij mee, kan al bijna twee jaar slecht curls doen en plat bankdrukken lukt amper boven de 70kg ...schuin drukken daarentegen gaat gewoon probleemloos met 90kg.. vage k*t blessure. In verloop van tijd ben ik toch een stuk lichter geworden en is het vet% gestegen.
Om te voorkomen dat ik door de operatie totaal uit shape raak wil ik de komende twee maanden nog zo dicht mogelijk bij de 10/12% komen en blijven. Gewicht maakt me niet zoveel uit, dat pak ik na de revalidatie wel weer terug. Tijdens de 9 maanden revalidatie kan ik namelijk alleen maar benen, buik en cardio doen

Het volgende traningsschema ga ik volgen tot de operatie:
zo - rust
ma - borst, rug, voorkant benen, buik, 20/30min cardio
di - armen, schouders, achterkant benen, kuiten, 20/30min cardio
wo - rust
do - borst, rug, voorkant benen, buik, 20/30min cardio
vr - armen, schouders, achterkant benen, kuiten, 20/30min cardio
za - rust
Iemand ervaring met bovenstaande schema, of tips/suggesties?