AndroidHealthClinic

nieuw zelfgemaakt progressive house nummer

Het gaat echt steeds beter kerel. Langzaam maar zeker begint het wel een beetje ene professioneel geluid te krijgen.

Mijn kritiek:
Er moet meer detail in. Veel meer detail. Meer samples, meer afwisseling, maar tegelijkertijd moet het uitgestrekter en eentoniger haha. Ja beetje moeilijk om te zeggen, maar als je naar het betere minimal werk luisterd heb je het gevoel dat je altijd wel weer wat nieuws hoort als je goed luisterd. Het klinkt nu nog erg 'basic', een beetje plat. Er mag wat meer geexperimenteerd worden imo. En let op dat je een eigen geluid houdt en niet te veel deadmau5 sT.

Ik ben het eens met Rob. Het blijft te basic. Je zit het hele nummer te wachten op extra sounds. Het is niet af. Ik mis de hele tijd wat.
Is natuurlijk wel een verdienstelijke poging.

Het gaat echt steeds beter kerel. Langzaam maar zeker begint het wel een beetje ene professioneel geluid te krijgen.

Mijn kritiek:
Er moet meer detail in. Veel meer detail. Meer samples, meer afwisseling, maar tegelijkertijd moet het uitgestrekter en eentoniger haha. .
denk niet dat wat jij zegt hoeft.

ligt helemaal aan wat je smaak is.
de ene vind dit rustige mooi, de andere niet.
je moet proberen uit te zoeken wat de meeste mensen op dit aardkloot het meest aanspreekt.
als je dat eenmaal hebt word je dj van de wereld,

Laatst bewerkt:
Vage opbouw, die break is veel te lang. Meer variatie erin.

• Topic Starter Topic Starter
Amai dat is feedback die ik nog niet veel gehoord heb maar waar ik me 100% in kan vinden! Ik heb er zo nog nooit echt over gedacht maar het is waar dat ik niet zo heel veel geluiden/instrumenten gebruik. In het vervolg zal ik er zeker op letten.

Bedankt! ;)

Trouwens het klinkt overal best goed hoor. Dat was ik vergeten te zeggen:D

denk niet dat wat jij zegt hoeft.

ligt helemaal aan wat je smaak is.
de ene vind dit rustige mooi, de andere niet.
je moet proberen uit te zoeken wat de meeste mensen op dit aardkloot het meest aanspreekt.
als je dat eenmaal hebt word je dj van de wereld,

Nou ja, welke kant je op gaat met je nummer qua opbouw enzo dat moet je idd zelf weten. Maar wat je ook doet, er moet meer detail in. Luister maar eens wat goede danceplaten (maakt niet uit welk genre) over een goede koptelefoon, daar zit gewoon altijd meer detail in, meer lagen. Je hoort hier gewoon dat bij de meeste stukken 4, max 5 kanalen grbruikt worden ofzo. De kunst is om dat uit te breiden zonder dat het geheel rommelig wordt.

Terug
Naar boven