XXL Nutrition

nieuw zomerkuurtje..

little n

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Het wordt weer eens tijd om terug es een kuurtje te doen,ik had deze keer een gedacht aan het volgende;

-Test E 500mg- 10 weken
-Deca 400/600 mg - 8 weken
-Dianabol 40mg/dag - 5à6 weken
-femara tegen gyno.

nakuur:

-hcg
-nolvadex
-clomid?

Nu had ik in eerste instantie gedacht om de dianabol te vervangen door Turinabol maar lees hier veel minder goede reacties op,dus hou het bij dianabol met het nodige vocht;)

Ik twijfel enkel nog of ik de deca op 600 al dan niet op 400mg zou houden,ga je achteraf door de hogere dosis meer last kunnen hebben van"decadick" of maken 200 mg per week meer niet uit?

Greetz.

Zou de test hoger houden als ik jou was ten alle tijde maar er zijn er meer die het niet doen.

Verder ziet de kuur er leuk uit maar ik weet je stats en kuurverleden nog niet...

Misschien de test en deca een paar weken bij plakken??

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben 1m69 en weeg momenteel 70 kilo,nu niet aankomen met later te kuren en eerst wat vreten want dat is toch al te laat:D

Heb meerdere malen gekuurd,niet altijd even doordacht zeker de eerste keren niet!!!

Mijn laatste kuur was vorige zomer en zag er zo uit

500mg test e
400mg trenbolone E
40 mg dianabol/dag

Ben er tamelijk goed op gegaan 8 kilo bijgekomen,vrij weinig vocht,wauw, waarvan een 5 kilo behouden,ben wel een 5 tal maanden out geweest dankzij een blessure en nu terug begonnen met trainen.

Waarom dan deca deze keer,men haardos is héél wat dunner geworden sedert vorig jaar,door de kuur?dacht het wel:D en hopelijk gaat het nu wat minder maar dat zullen we wel snel ondervinden zeker,trouwens test is ook niet bevorderlijk he?!

Ga eerst nog wel een paar maanden trainen alvoor de gair te zetten zodat men spieren de gewichten terug gewoon zijn,heb nog geduld al is het buiten al aant zomeren,mijn lichaam gun ik tijd,dat heb ik reeds geleerd uit het verleden dat overhaasten nooit goed is.

Greetz.

Je doet je naam eer aan in ieder geval...

Stats zijn echt zonde.

wellicht zou je nog eens na kunnen denken over je productkeuze!

als een vochtballon rondlopen in de zomer met alle ander ongemakken (kortademigheid, hoge bloeddruk etc.) is ook niet alles...

ik vind dit geen zomer kuurtje, zoals G21 al zegt als een waterbalon rondlopen,ik zou het toch heel anders doen.

Je hebt al een aantal kuurtjes achter de rug??? En je weegt maar 70 kilo? Dan ben je zwaar verkeerd bezig bro

Je hebt al een aantal kuurtjes achter de rug??? En je weegt maar 70 kilo? Dan ben je zwaar verkeerd bezig bro

valt toch wel mee? 1 meter 69.. das niet echt een lengte dat je zegt damn?!
als hij nou 1,87 was en 70 woog dan zou die echt verkeerd bezig zijn..

valt toch wel mee? 1 meter 69.. das niet echt een lengte dat je zegt damn?!
als hij nou 1,87 was en 70 woog dan zou die echt verkeerd bezig zijn..

Nee dat valt niet mee voor iemand die al verscheiden kuurtjes achter de kiezen heeft, ik ben een 1m70 @ 92 kilo BF 15%, en ik vind van mezelf dat ik nog niet zwaar genoeg sta voor mijn lengte, ik heb ook een aantal kuurtje gedaan in de afgelopen drie jaar..

Wat is nou precies een zomerkuurtje?
Ik bedoel, is dat wat anders dan een winterkuurtje?

De middelen die gebruikt worden lijken wel hetzelfde.

Wat is nou precies een zomerkuurtje?
Ik bedoel, is dat wat anders dan een winterkuurtje?

De middelen die gebruikt worden lijken wel hetzelfde.
In .be betekent het gewoon een kuur in de zomer :p, of je bulked of cut het blijft in hetzelfde seizoen ;D.

Je doet je naam eer aan in ieder geval...

Stats zijn echt zonde.

Tis nu eenmaal niet dat iedereen 90 kilo weegt of meer he met een laag vetpercentage,ik kom goed bij maar het gaat er ook weer verdomd snel af,ligt zeker aan voeding/leefwijze en moet knokken voor elke kilo,zoals de meeste hier trouwens.

Denk niet dat hier zoveeeeeeeeeeeeeel massamonsters tussen zitten,no offense,kon zeker betere stats voorleggen indien strikte voeding en training maar soms zit het er niet in door prive toestanden,dus bij deze wat uitleg niet alles natuurlijk;)

Vraag enkel of de kuur die ik voorstel oke is of als er wat veranderd kan worden dan hoor ik het graag!

Tis nu eenmaal niet dat iedereen 90 kilo weegt of meer he met een laag vetpercentage,ik kom goed bij maar het gaat er ook weer verdomd snel af,ligt zeker aan voeding/leefwijze en moet knokken voor elke kilo,zoals de meeste hier trouwens.

Denk niet dat hier zoveeeeeeeeeeeeeel massamonsters tussen zitten,no offense,kon zeker betere stats voorleggen indien strikte voeding en training maar soms zit het er niet in door prive toestanden,dus bij deze wat uitleg niet alles natuurlijk;)

Vraag enkel of de kuur die ik voorstel oke is of als er wat veranderd kan worden dan hoor ik het graag!

Je moet gewoon alles eten wat op je pad komt, en trainen als een beest! Dan kun je je een hoop permiteren hoor en zul je toch massa aanzetten.
Maar ja, dan moet je miss wat discipline tonen...:)

Je moet gewoon alles eten wat op je pad komt, en trainen als een beest! Dan kun je je een hoop permiteren hoor en zul je toch massa aanzetten.
Maar ja, dan moet je miss wat discipline tonen...:)

I know dat is wat telt dicipline en dat ontbreekt me telkens na een kuur,tijdens geen probleem,kan bijna zegen dat ik leef zoals een pro;) maar eens de kuur teneinde wordt het steeds moeilijker voor me om de voeding in orde te houden,wat toch het belangrijkste is.

Dus weet zelf ook wel wat het probleem is en zal/moet een manier vinden om dit te voorkomen!!!!!!!!

Greetz.

ik zou dianabol er uit laaten, in combinatie met deca en test gaat dit voor veel vocht zorgen
en deca lager doseren dan test
test 500
deca 400

suc6 nog

Terug
Naar boven