MuscleMeat

nieuw zomerkuurtje..

Deze draad, echt. :roflol:

Als ie wil kuren met die stats vind ik dat zijn zaak tis zijn lichaam en daar doet ie mee wat ie wil
ik vind die tboll heelemaal niet zo slecht je moet er alleen niet van verwachten dat de kilos er zullen van bijvliegen maar je houd der wel een pak minder vocht van vast wat nu toch wenselijk is met de zomer in aantocht
Ik denk dat die bloat waar iedereen zoveel last van heeft toch veel met je voeding kan verholpen worden

400 deca 1tem9
500 test 1tem10
40 tboll 1tem4
0.5 ari 1tem10

nakuur
succes;)

I know dat is wat telt dicipline en dat ontbreekt me telkens na een kuur,tijdens geen probleem,kan bijna zegen dat ik leef zoals een pro;) maar eens de kuur teneinde wordt het steeds moeilijker voor me om de voeding in orde te houden,wat toch het belangrijkste is.

Dus weet zelf ook wel wat het probleem is en zal/moet een manier vinden om dit te voorkomen!!!!!!!!

Greetz.

eerst dit op orde hebben voordat je zelf medicijnen gaat toedienen!

'off' zijn is nog belangrijker dan 'on' zijn, geldt voor voeding, lifestyle enzenz

• Topic Starter Topic Starter
ok guy's thanks voor de reacties!!!

Greetz.

• Topic Starter Topic Starter
Dit wilde ik toch nog even vragen,na een kuur laat ik mijn bloed trekken om alles weer eens te checken en de laatste 2 maal was de verhouding van mijn LDL/HDL te hoog 5.6 normaal minder dan 3.
LDL cholesterol was 162 normaal minder dan 115.

Nu met zulke waarden kunnen de bloedvaten dichtslibben met alle gevolgen vandien.

Kun je tijdens een kuur ervoor zorgen dat de verhouding tussen deze waarden zo juist mogelijk blijven?

Greetz.

hmmm arimidex en dianabol...beetje een contradictie...dianabol heeft juist oestrogeen nodig om volledig zijn werk te kunnen doen...tegen een 19-nor gebruik je ook beter fem. dan ari;)

denk dat je verkeerd gelezen hebt kerel er staat TBOLL (turinabol)
geen DBoll
.
Turinabol werkt minder met aromatisatie ;)

niet erg dennis vind die tboll trouwens wel goed hoor niet zon plofkop als dboll maar qua krachtgains moet ie zeker niet onderdoen integendeel zelf :D

Terug
Naar boven