Wat een reacties jonge jonge!!
Zal ik even wat uitleg geven van mijn verleden ben pas beginnen trainen op 27 jaar woog toen 55 kilo,heb toen een zestal maanden naturel getraind maar hield dit niet snel vol en greep maar al te vroeg naar de aas!!!!
Dan mijn eerste kuurtje laten zetten,weet het nog goed was 10 weken en gebruikte 200 mg deca/week
50mg winny/week
1 cc drive/week
Een raar kuurtje weet maar was op aanraden van..........heb toen wel 10kg gegaind maar dan kwam het uitgaansleven pas goed op gang en drugs kende zijn inleven en de rest kunnen jullie al raden!!Alles kwijt natuurlijk tot ik begon in te zien dat een lichaam zoals een ethiopier geen mooi zicht is
Dan maar weer beginnen kuren wel nog uitgaan,zonder drugs weliswaar maar de voeding was niet in orde en ik deed maar wat zonder info te vragen en in overleg met vrienden die ook aan de roids waren.
Dus na een 5 tal,kunnen er ook meer zijn,kuurtjes sta ik vandaag op slechts 68 kilo wat zeer ondermaats is aangezien mijn verleden had veeeeeeel beter gekund maar ik kan de tijd niet terugdraaien dus **** it!!!!!!!!!
Effe een voorbeeld van mijn laatste kuur geven:
week 1-10 test e 750 mg/week
week 1-10 deca 600 mg/week
week 7-10 winny 50mg eod
week 1-4 dianbol 20 mg/dag
Soms kwamen er nog wel 1 of 2 produkten bij!!!
Was toen 12 kilo bij maar behield slechts een kilootje of 5 door de voeding te laten zakken!!Dit was steeds een probleem met mij iets dat ik nu probeer te vermijden en we gaan er nu 100% voor zeker weten want het is me allemaal waard wil niet meer teug naar dat lichaam van vroeger!!!
Zo kwam ik hier vorig jaar op dit board terecht en moet zeggen dat ik hier veel info opgedaan heb en nog steeds doe maar de info die jullie geven met name naturel te trainen en zo nog effe 10 kilo te winnen is voor mij geen optie,aangezien mijn verleden,mijn lichaamsbouw en mijn aanleg is naturel wel de gezondste maar om te groeien niet de beste oplossing en dat wil ik dus ook niet.
Nu ik ben zeker geen rookie op gebied van aas,ik bedoel ik kan er zeker nog heeel veeel van leren en heb int verleden domme dingen gedaan,deze zijn passe maar ik ben geen jochie die pas begint te trainen en zijn eerste kuurtje wil zetten dus vraag ik nog eens aan jullie is deze kuur zo slecht samengesteld en zo ja wat moet ik veranderen volgens jullie want ze komt er toch en dan heb ik liever dat ik het goed doe!!