XXL Nutrition

Nieuw zomerkuurtje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan er gewoon niet tegen dat je de waarheid wordt gezegd.

• Topic Starter Topic Starter
Niets liever dan de waarheid maar deze wordt hier geconcludeerd uit een paar regels die ik geschreven heb en daaruit wordt bepaald wat voor iemand die ik ben!

Jullie weten de achtergrond niet die ik heb gehad,de upps en downs en ik heb zeker geen intentie om dit hier ui te leggen.

Om even terug op te gaan op de 20% van de mensen die zou kuren,vind dit maar een slappe bewering als we eerlijk zijn is dit het meest bekeken en besproken sectie van dit forum waar veel mensen hun kuurtje voorleggen maar nog veel meer mensen hun commentaar op geven waaruit blijkt welke kennis men heeft omtrent aas en zeg nu zelf waarom kennis van steroiden als je ze zelf niet gaat gebruiken,maak me niet wijs dat je uren en uren achter je pc zit om de mensen van dit forum goede raad te geven voor hun gebruik en van je zelf zeggen dat je er niks mee te maken hebt.

Kijk van mij mag iedereen steroiden gebruiken dat beslis je zelf maar dan moet men niet zo hypocriet zijn om te zgeen dat bijna niemand gebruikt het is trouwens een van de grootste markten op de wereld.

Ik zal nu waarschijnlijk veel mensen tegen het hoofd stoten,vooral de naturels maar feit is vele gebruiken het maar weinige willen het toegeven!

ps;ERICR mijn voedingsschema is gepost en geef uw commentaar aub dan kan ik zien wat ik eventueel moet aanpassen.

little n zei:
Ben zeker dat 80% van de leden hier kuren
gozer ga eens naar ledenlijst...je zal verstelt staan hoeveel er hiero lid zijn..is echt eerder 20% dan 80%..of bedoelde je actieve leden?

Je achtergrond is trouwens geen excuus om nu naar de AAS te grijpen. Zijn er genoeg hier die genoeg hebben gemaakt in hun jeugd en er na, maar wel het doorzettingsvermogen hebben om in ieder geval natural zoveel mogelijk te bereiken. Keuze om na een aantal jaren naar AAS te grijpen is verder persoonlijk, in principe kan het prima zonder. Massa is niet afhankelijk van AAS.

little n zei:
Jullie weten de achtergrond niet
En wat is dit dan? Je hebt de vuile was al buiten gehangen.
little n zei:
Zal ik even wat uitleg geven van mijn verleden ben pas beginnen trainen op 27 jaar woog toen 55 kilo,heb toen een zestal maanden naturel getraind maar hield dit niet snel vol en greep maar al te vroeg naar de aas!!!!

Dan mijn eerste kuurtje laten zetten,weet het nog goed was 10 weken en gebruikte 200 mg deca/week
50mg winny/week
1 cc drive/week

Een raar kuurtje weet maar was op aanraden van..........heb toen wel 10kg gegaind maar dan kwam het uitgaansleven pas goed op gang en drugs kende zijn inleven en de rest kunnen jullie al raden!!Alles kwijt natuurlijk tot ik begon in te zien dat een lichaam zoals een ethiopier geen mooi zicht is:D

Dan maar weer beginnen kuren wel nog uitgaan,zonder drugs weliswaar maar de voeding was niet in orde en ik deed maar wat zonder info te vragen en in overleg met vrienden die ook aan de roids waren.

Dus na een 5 tal,kunnen er ook meer zijn,kuurtjes sta ik vandaag op slechts 68 kilo wat zeer ondermaats is aangezien mijn verleden had veeeeeeel beter gekund maar ik kan de tijd niet terugdraaien dus **** it!!!!!!!!!

Effe een voorbeeld van mijn laatste kuur geven:

week 1-10 test e 750 mg/week
week 1-10 deca 600 mg/week
week 7-10 winny 50mg eod
week 1-4 dianbol 20 mg/dag
Soms kwamen er nog wel 1 of 2 produkten bij!!!

Was toen 12 kilo bij maar behield slechts een kilootje of 5 door de voeding te laten zakken!!Dit was steeds een probleem met mij iets dat ik nu probeer te vermijden en we gaan er nu 100% voor zeker weten want het is me allemaal waard wil niet meer teug naar dat lichaam van vroeger!!!

Zo kwam ik hier vorig jaar op dit board terecht en moet zeggen dat ik hier veel info opgedaan heb en nog steeds doe maar de info die jullie geven met name naturel te trainen en zo nog effe 10 kilo te winnen is voor mij geen optie,aangezien mijn verleden,mijn lichaamsbouw en mijn aanleg is naturel wel de gezondste maar om te groeien niet de beste oplossing en dat wil ik dus ook niet.;)

Nu ik ben zeker geen rookie op gebied van aas,ik bedoel ik kan er zeker nog heeel veeel van leren en heb int verleden domme dingen gedaan,deze zijn passe maar ik ben geen jochie die pas begint te trainen en zijn eerste kuurtje wil zetten dus vraag ik nog eens aan jullie is deze kuur zo slecht samengesteld en zo ja wat moet ik veranderen volgens jullie want ze komt er toch en dan heb ik liever dat ik het goed doe!!
Moeten we nu nog raden dat je een junky bent?

Jee waar moet dit heen:rolleyes: De zomer komt er weer aan en daarmee ook de meeste banale anekdotes. Dat ze allemaal snel met een slotje mogen eindigen.

JUNKY!!!!!!!!Luister ik pik het niet dat ik hier voor rotte appel word genoemd dus weet je wat je met je commentaar kan doen steek hem waar je wil en stik erin,hoef dit niet te pikken van vreemden,potverdomme!!!!!!

little n zei:
JUNKY!!!!!!!!Luister ik pik het niet dat ik hier voor rotte appel word genoemd dus weet je wat je met je commentaar kan doen steek hem waar je wil en stik erin,hoef dit niet te pikken van vreemden,potverdomme!!!!!!

Meltdown.

Hehe gekke belg.
68 kg?? Toen was ik 14 ofzo.
Noem je jezelf een goede eter en iemand die hard traint?
Ben je toevallig OOm O l i? :)

little n zei:
rustig blijven bro, denk aan je hart! :o

Ik wed dattie rammend op het toetsenbord die post schreef haha.

Kan me daar in op jagen dat mensen meteen weten hoe iemand zou moeten zijn en dat neem ik niet zeker als je niet weet hoe het echt zit,hoef me niet te verantwoorden aan jullie,wilde gewoon even weten of deze kuur goed samengesteld is heb daar nog steeds geen antwoord op gekregen........

Gewoon een slotje op voor ik domme dingen ga zeggen.

Dat doen we dan maar, want de meesten vinden dit kuurtje gewoon niet wel overwogen en dan druk ik me nog zacht uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven