AndroidHealthClinic

Nieuw

NetBegonnen

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
91kg
Vetpercentage
20%
Ben net nieuw hier.
Ik ben negentien jaar, 1.84 en weeg 90 kilo.
Ben van mezelf vrij fors gebouwd maar er kan wel wat vet af ik ben van plan het om te zetten in spieren. Hopelijk gaat 't wat leuke "before & after pics" opleveren. ;)

Hier een plaatje van m'n arm zoals die er nu uitziet. Hopelijk kan ik er nog wat moois van maken. :)
14wspyx.jpg

Laatst bewerkt:
Okay... helaas is vet niet omzetbaar in spier..

had ik er maar aan gedacht om al mijn vet in spier om te zetten! nu heb ik alles eraf getrained en ben ik ecto :(

• Topic Starter Topic Starter
had ik er maar aan gedacht om al mijn vet in spier om te zetten! nu heb ik alles eraf getrained en ben ik ecto :(

Hé, ik heb er niet zoveel verstand van als jullie gasten. :)
Punt is: ik streef ernaar wat gespierder te worden - en wat beter in proportie ook. Nu heb ik redelijk gespierde armen maar ook een buikje en slechte buikspieren.

Punt is: ik streef ernaar wat gespierder te worden - en wat beter in proportie ook. Nu heb ik redelijk gespierde armen maar ook een buikje en slechte buikspieren.

leef je toevallig in kenia?

stickies lezen, goed schema volgen, goed eten en goed slapen en BAM

Ben net nieuw hier.
Ik ben negentien jaar, 1.84 en weeg 90 kilo.
Ben van mezelf vrij fors gebouwd maar er kan wel wat vet af ik ben van plan het om te zetten in spieren. Hopelijk gaat 't wat leuke "before & after pics" opleveren. ;)

Hier een plaatje van m'n arm zoals die er nu uitziet. Hopelijk kan ik er nog wat moois van maken. :)
14wspyx.jpg

Nice, je hebt nog nooit getraind? Kan je dan ff kijken hoeveel jij bankdrukt los, je maximum. Wil ik wel eens weten.

Nice, je hebt nog nooit getraind? Kan je dan ff kijken hoeveel jij bankdrukt los, je maximum. Wil ik wel eens weten.

Bedankt man!
Nee, ik heb nog nooit echt getraind. Heb wel 'ns een poosje als verhuizer gewerkt. Heb van nature vrij dikke onderarmen, maar daardoor lijkt m'n biceps helemaal nergens op. Dat wil ik wel ff rechtzetten. :)

Dat wil ik wel ff rechtzetten. :)

tuurlijk!

---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:26 ----------

Wat doe je nu (eten en trainen) ?
Foto van je bicep zegt natuurlijk helemaal niks... Of vond je zelf wel dat het echt wat toevoegt?

Bedankt man!
Nee, ik heb nog nooit echt getraind. Heb wel 'ns een poosje als verhuizer gewerkt. Heb van nature vrij dikke onderarmen, maar daardoor lijkt m'n biceps helemaal nergens op. Dat wil ik wel ff rechtzetten. :)

Oke kan je kijken hoeveel je maximum kan bankdrukken? Ik begon toen ik 58kilo was toen kon ik ongveer 40kilo bankdrukken. Kan je ff kijken hoeveel jij kan bankdrukken? Misschien kan je al 70 of meer bankdrukken of misschien helemaal niet.

Ben benieuwd of zwaardere mensen voordeel hebben bij bankdrukken.

Natuurlijk hebben zwaardere mensen meer kracht. (Ervanuitgaand dat we ongetrainde personen vergelijken.)

Ik las laatst nog een post, volgens mij van Ludenss weet niet zeker, waarin hij uitlegde dat je lichaam dat juist wel kon via een erg ingewikkeld proces. Het was volgens mij niet erg effectief maar het kon wel. kzal eens kijken of ik het nog kan vinden

Ik las laatst nog een post, volgens mij van Ludenss weet niet zeker, waarin hij uitlegde dat je lichaam dat juist wel kon via een erg ingewikkeld proces. Het was volgens mij niet erg effectief maar het kon wel. kzal eens kijken of ik het nog kan vinden

Goh. Echt goed onderbouwd. Anders post je pas als je die post / bron hebt gevonden. :)

Zal inderdaad leuke voor en na foto's opleveren. Hoop alleen dat je wat degelijke foto's maakt dan. Succes.

Vrij dikke onderarmen? Ik ken iemand die heeft van nature vrij dikke onderarmen, en hoe lang ik ook blijf doortrainen die van mij zijn nog steeds lang niet dikker, maar wel dan die van jou :roflol:

Succes.

Natuurlijk hebben zwaardere mensen meer kracht. (Ervanuitgaand dat we ongetrainde personen vergelijken.)

Hangt ervan af wáár dat gewicht zit natuurlijk. Ieder mens is uniek. Je hebt ongetrainde gasten van honderd kilo die gewoon sterk zijn en terwijl bij anderen alles in de buik zit.

In mijn geval: ik ben niet een erg gespierde negentig kilo. Niet moddervet maar zeker ook niet wat je noemt slank (lees: bierbuikje). :D

Kijk, dan kun je gaan hardlopen of fietsen maar als je intensief met gewichten aan de slag gaat zul je ook afvallen, ja toch? Daar ga ik tenminste van uit. En als ik er meteen wat meer spieren bij kweek: mooi meegenomen. Misschien krijg ik de smaak wel te pakken.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Vrij dikke onderarmen? Ik ken iemand die heeft van nature vrij dikke onderarmen, en hoe lang ik ook blijf doortrainen die van mij zijn nog steeds lang niet dikker, maar wel dan die van jou :roflol:

Succes.

Tot op zekere hoogte groeien je onderarmen toch gewoon mee met de rest van je armen als je traint? En hoe groter je biceps is, hoe kleiner je onderarmen zullen lijken in vergelijking, lijkt me. Ik heb nou niet bepaald een gigantische biceps. :(

Terug
Naar boven