XXL Nutrition

Nieuwe 2eKuur

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Dag mensen,

ik zit weer te denken aan een nieuwe kuur. Ik heb eerder gekuurd met eq en test en wat sus maar wat ik ermee had bereikt was toch niet wat ik wilde bereiken. Ik wilde er scherper en droger uit gaan zien maar ik werd er wat dikker van. Mijn stats zijn momenteel 23 jaar, 179 cm, 84 kg. Nu wil ik nog een x proberen om droger en scherper er uit te zien.
Ik wil een 2de kuur nemen en zat te denken aan :

week 1-6 stromba 100 mg om de dag injects
week 1-6 test prop 100 mg om de dag

Ik weet dat ik hiermee wat scherper en droger ga uitzien. Nu is mijn vraag ik weet eigenlijk heel weinig van test prop en lees er niet veel over. Ik weet wel dat het goed is voor een cuttings cycle. Dus als iemand mij wat meer kan vertellen over test prop zal ik blij zijn, het is een snel werkende esther en is denk ik ook op oliebasis. Ik kan de test prop ook weglaten en sustanon nemen van week 1-8. Wat is beter volgens jullie dat ik er dan scherper eruit kom te zien..

graagjullie reacties laterss muaythai;)

Ga toch lekker niet kuren man en vooral niet cutten in de winter. Lees je lekker in en jekkel die spuiten naar binnen deze zomer. Je hebt je hele leven nog voor je!

Moest ik jou zijn zou ik toch voor een bulk kuurtje kiezen deze winter (maar dan bv met trenbolone). En dan meer naar de zomer toe en cutcycle. Maar dat is mijn mening.

Als je toch perse een cutcycle wilt doen deze winter, kan je het best met test prop/tren ace/masteron of winny. En natuurlijk je voeding aanpassen en eventueel cardio wat omhoog brengen.

Moest ik jou zijn zou ik toch voor een bulk kuurtje kiezen deze winter (maar dan bv met trenbolone). En dan meer naar de zomer toe en cutcycle. Maar dat is mijn mening.

Als je toch perse een cutcycle wilt doen deze winter, kan je het best met test prop/trenbolone ace/masteron of winny. En natuurlijk je voeding aanpassen en eventueel cardio wat omhoog brengen.

Dit word zn 2e kuur en hij zou dan deze spullen allemaal moeten pakken???

Wanneer je cut is het slechts belangrijk dat je in anabole toestand blijft.
Is geen kwestie van zoveel mogelijk aas in je systeem.

Prop met eventueel tren heeft mijn voorkeur.

Inderdaad, massa gain je toch niet.
Alleen hardheid en vet verlies.
Kan je inderdaad met beetje prop ook al hebben

Jah, zou toch winny of masteron bij de test prop toevoegen. Voor wat scherper/harder te komen..

Zoiets dan:
week 1-8: 100mg test prop EOD
week 1of3-8: 75/100mg winny depot EOD

Laatst bewerkt:
Gozer bij mij in de sportschool had een beetje dezelfde tegenvaller en die is toen 8 weken aan de Turinaboll tabs gegaan.
Met een zéér mooi resultaat, hij een stuker droger/scherper geworden met nog 2 kilo winst ook.

wk 01-06 100mg test prop eod
wk 01-06 100mg masteron eod
Je kan er ook een stack clen / stackers bij toevoegen.
Meer heb je eigenlijk ook niet nodig, omdat dit je 2e kuurtje is.
Maar het allerbelangrijkste is en blijft je voeding.
Koolhydraten geleidelijk afbouwen en eiwitten hoog houden.
Goede eiwitbronnen; kip, tonijn op waterbasis, kabeljauw, pangafilet.

• Topic Starter Topic Starter
Ga toch lekker niet kuren man en vooral niet cutten in de winter. Lees je lekker in en jekkel die spuiten naar binnen deze zomer. Je hebt je hele leven nog voor je!

ik wil deze kuur ook tegen de zomer aan pakken, maar zat te denken van hoe en wat.. Ik ben nu zeer cardio gericht besig duss..

wk 01-06 100mg test prop eod
wk 01-06 100mg masteron eod
Je kan er ook een stack clenbuterol / stackers bij toevoegen.
Meer heb je eigenlijk ook niet nodig, omdat dit je 2e kuurtje is.
Maar het allerbelangrijkste is en blijft je voeding.
Koolhydraten geleidelijk afbouwen en eiwitten hoog houden.
Goede eiwitbronnen; kip, tonijn op waterbasis, kabeljauw, pangafilet.

waarom geenwinny maar masteron? kun je dat miss onderbouwen?

Dit word zn 2e kuur en hij zou dan deze spullen allemaal moeten pakken???

Wanneer je cut is het slechts belangrijk dat je in anabole toestand blijft.
Is geen kwestie van zoveel mogelijk aas in je systeem.

Prop met eventueel trenbolone heeft mijn voorkeur.

waarom niet winny met prop?
tren is toch wat zwaardere anabool voor een 2de kuurtje denk ik

Kerel, je hebt je doel niet bereikt omdat je voeding waardeloos was. Alleen met voeding bereik je vasculariteit en scherpte. En je bent in je eerste kuur bijna 10kg aangekomen en was niet tevreden over de resultaten. Niet lullig bedoeld, maar jij bent een van die moeilijke gasten die eigenwijs doet en naar teveel mensen tegelijk wil luisteren, waardoor je zelf niet weet wat je wilt.

Test prop is een goede keuze bij een cuttingcycle. Je kunt kiezen uit de volgende opties:

wk 1-6 100mg test p eod
wk 1-6 50mg winny eod
(wk 1-6 75mg trenbolone a eod)

wk 1-6 100mg test p eod
wk 1-6 100mg mast eod

wk 1-6 100mg test p eod
wk 1-6 75mg trenbolone a eod

Voeding bepaalt in hoeverre jij je doelstelling zult bereiken. ;)

Hoe weet je nou dat mijn voeding waardeloos was Suat? Ik at gewoon goed om de 2 uur en zo min mogelijk vetten, ik weet zeker dat ik goed at.
En nog iets ik luister niet naar mensen ik vraag gewoon om raad en ervaringen bij aas gebruik..

Beste vriend, je vroeg mij om raad en wisselde heel vaak van gedachten. Wat zal ik doen, die zegt dit, dan zegt een ander dat etc. Je wisselde ook vaak van gedachten over wat je wilde nemen. Zo ging dat ook over je doelstelling. Dat je elk 2 uur at, wil niet zeggen dat je goed eet. Je gains waren goed, al was je zelf daar niet tevreden over.

Wat ik wil zeggen is dat jij je te snel laat beinvloeden door meerdere mensen tegelijk. Zo raak je in de war en weet je zelf niet wat je wilt. Uiteindelijk heb je mij verteld en ik quote: "schijt man, ik ga gewoon bulken". Dit zei je nadat je zelf zo moe was geworden over wat je moest doen.

Leer van je fout, maat. Iedereen maakt ze. Lees je gewoon goed in de materie. En laat je niet gek maken door de verschillende meningen. Vorm een eigen mening hieruit en go for it! :)

waarom niet winny met prop?
trenbolone is toch wat zwaardere anabool voor een 2de kuurtje denk ik

Zelf merk ik met masteron minder side effects, als ik winny langere tijd neem (dus 6 weken) krijg ik aardig last van pijnlijke gewrichten en laten we de puistjes niet vergeten.
Masteron heb ik persoonlijk goede ervaringen mee, word je lekker hard van.

@Suat;
Je zegt dat zijn voeding niet goed is, maar ken je hem dan om hem hierop te beoordelen. Begrijp me niet verkeerd bro, maar zolang ik hem niet ken, krijgt hij van mij de voordeel van de twijfel.
Wel benadruk jij en dat zei ik ook, wil je gaan cutten, dan kan je nemen wat je wilt, maar zonder een goed dieet kom je nergens.
Dit heb ik ook ervaren tijdens mijn wedstrijdvoorbereiding.
Ik ben iemand die gauw afvalt, maar wil je de laatste % BF er ook af hebben, dan zal je je hele dieet en cardio training op de kop moeten gooien.

Iig succes ermee.

Hij woont een paar straten verder op, ik ken de beste gozer. Toch muaythai? :)

Hij vraagt veel, (dat is nooit erg) maar doet nix met het advies die hij krijgt. Wisselt ieder keer van gedachten wat ie wilt gaan doen. En zo gaat dat maar verder.

@Muaythai, dit moet je niet verkeerd begrijpen he. Ik geef alleen ff uitleg aan Hitman. Je weet hoe moeilijk je zelf bent :D
Je hebt mij iig gek gemaakt!

ik kan mogelijk de spullen van HG krijgen. Winstrol van Zambon, en test prop van nordic (virormone). Nu is mijn vraagis die test prop van nordic oliebasis of op waterbasis?

Terug
Naar boven