Fitness Seller

Nieuwe 2eKuur

yeps..

In eerste instantie zou je denken dat het waterbasis is maar het is toch echt olie.

Heb ze voor een paar maandjes geleden gebruikt en vond het wel lekker spul.
Leek of mijn libido binnen een uur de lucht in ging haha maar dat zal wel tussen de oren zitten.
Zat zelf op 100mg om de dag maar had wel het gevoel dat het mischien net iets te weinig was aangezien ik ook het gevoel had dat het vrij snel weer uit was gewerkt.

Volgende keer mischien eens op 100mg elke dag proberen
Verder wel een lekker goedje:)

• Topic Starter Topic Starter
yeps..

In eerste instantie zou je denken dat het waterbasis is maar het is toch echt olie.

Heb ze voor een paar maandjes geleden gebruikt en vond het wel lekker spul.
Leek of mijn libido binnen een uur de lucht in ging haha maar dat zal wel tussen de oren zitten.
Zat zelf op 100mg om de dag maar had wel het gevoel dat het mischien net iets te weinig was aangezien ik ook het gevoel had dat het vrij snel weer uit was gewerkt.

Volgende keer mischien eens op 100mg elke dag proberen
Verder wel een lekker goedje:)

en hoe waren de gains, lekkere droge spiermassa, en dan bedoel ik geen vocht ofsow net als bij sus of test? ik ga het icm winny injects doen 6 weken lang.. denk tog wel om 7 a8 kg schone spiermassa te pakken.

Oeii..als je voeding niet in orde is zou ik die verwachting zeker naar beneden trekken, vriend. 7 a 8kg spiermassa in 6wkn is heel erg moeilijk.

• Topic Starter Topic Starter
Oeii..als je voeding niet in orde is zou ik die verwachting zeker naar beneden trekken, vriend. 7 a 8kg spiermassa in 6wkn is heel erg moeilijk.

wat kan ik dan verwachten in jou ogen als ik deze kuur zou nemen dan suat?

altijd positief blijven denken Suat..

Dat is een goede reactie. Maar niet te optimistisch zijn, maat.
Daar krijg je alleen maar teleurstellingen van. Zoals je eerste kuur.

Wat je kunt verwachten...tja..dat is moeilijk te zeggen. En voor een groot deel afhankelijk van je voeding.

Terug
Naar boven