Fitness Seller

Nieuwe afval kuur

D-Men

Novice
Waardering
0
He mensen van het staal,

Ik heb even het 1 en ander gekocht en hoop er een goeie kuur van te kunnen maken.

Week 1 tot 2 clenbuterol 0,15mcg per dag
Week 5 tot 7 clenbuterol 0,15mcg per dag
Week 1 tot 8 cytomel T3 Opbouwen naar de 125mcg per dag
week 1 tot 5 anavar 30mg per dag
Week 1 tot 8 winstrol-ject Om de 2 dagen 1ml

En natuurlijk eventueel een nakuur van nolvadex.

Hoor het wel als het een beetje een goeie kuur is, heb helaas een hoge vet% en wil er uiteindelijk mee afvallen en met vet% met een procent van 6 tot 8 mee verlagen,

Hoor het wel,

Bedankt vast

mzzl :D

Kun je een onderbouwing geven van je keuzes, zodat je ons laat weten wat je precies doet?

Ik zou de T3 maximaal 6 weken doen
De clen kan je eventueel non stop doen met behulp van ketotifen.
Waarom de anavar tot week 5?

Hoe bouw je de T3 precies op tot 125mcg en hoelang blijf je op deze hoeveelheid dan zitten ? Wat zijn de preciese bijwerkingen van een te hoge dosis T3, een verminderde werking van de schildklier buiten schot gelaten ?

De clen(start) in 4 dagen opbouwen naar maximale dosis.

D-Men zei:
He mensen van het staal,

Ik heb even het 1 en ander gekocht en hoop er een goeie kuur van te kunnen maken.

Week 1 tot 2 clenbuterol 0,15mcg per dag
Week 5 tot 7 clenbuterol 0,15mcg per dag
Week 1 tot 8 cytomel T3 Opbouwen naar de 125mcg per dag
week 1 tot 5 anavar 30mg per dag
Week 1 tot 8 winstrol-ject Om de 2 dagen 1ml

En natuurlijk eventueel een nakuur van nolvadex.

Hoor het wel als het een beetje een goeie kuur is, heb helaas een hoge vet% en wil er uiteindelijk mee afvallen en met vet% met een procent van 6 tot 8 mee verlagen,

Hoor het wel,

Bedankt vast

vriend, wat is je kuurverleden? ik vind de combinatie van deze middelen vrij heftig dus je moet wel weten waar je mee bezig bent. overige stats?

als je vet percentage echt zo hoog is als je zegt dan kan je met behulp van een goed voedingsschema en cardio nog een heel eind komen zonder bijvoorbeeld te hoeven kloten met T3

dmen ouwe anabolengek. elke x verbaas ik me weer wat je van plan bent! zou toch ff van de as afblijven. hou het gewoon simpel en neem alleen clen. 2weken onn 2weken off 2weken onn 2weken off. in de off periode bv efedrine gebruiken zal geode resultaten behalen ik vind dit imo wel zwaar en vooral omdat je het uit een kuur komt. suc6 igg grts punani

clen only werkt inderdaad super als je perse iets wil gebruiken

wat is je vet % momenteel ?

t3 zal niet veel bijzonders voor je doen als je niet alles 100 % voor elkaar heb, plus het nodige risico wat je loop

8 weken winnyject om de 2 dagen vind ik eerlijk gezecht een beetje flut

noppes zei:
Hoe bouw je de T3 precies op tot 125mcg en hoelang blijf je op deze hoeveelheid dan zitten ? Wat zijn de preciese bijwerkingen van een te hoge dosis T3, een verminderde werking van de schildklier buiten schot gelaten ?

ik deed het altijd per 3 dagen in stappen van 25 mcg
bijwerkingen heb ik alleen de 1e dag dat ik mijn dosis verhoog ( bv dag 4 en 7 )
bij mij hielden de bijwerkingen op met een onrustig gevoel en wat lichte hoofdpijn maar ik hoor ook verhalen van vreselijk trillen en echt een misselijk gevoel
ik nam altijd 6 weken plateau als uitgangspunt, dus exclusief op en afbouwfase, dan ben je in totaal een week of 8 a 9 bezig
voor mij werkte dat goed, pas na de 3e week plateau begin je echt wat van de vetverbranding te merken,
maar stel je verwachtingen niet te hoog op en laat alle verhalen die op internet staan voor wat ze zijn, het vetverlies gaat langzaam maar gestaag, en die verhalen van bodybuilders die het hele jaar droog staan en junkfood eten zijn zwaar onzin, of ze moeten op 300 mcg per dag zitten minimaal

mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar clen, dan vliegen de procenten er altijd af bij mij
plus minder risico !

• Topic Starter Topic Starter
Hey mensen met vragen,

Ik ga ze allemaal proberen te beantwoorden oke...

1ste vraag M@rsel: Ik neem alles bij elkaar, maar in mindere hoeveelheden zodat alles een beetje zijn werk kan doen.

2de vraag IKKE: Clenbuterol neem in 2 weken op en 2 weken af, dat word mij door iedereen aangeraden en neem de raad goed aan. Deze meneer heeft er veel verstand van en geloof hem. Cytomel T3 neem ik gewoon 8 weken, heb er een prima schema voor dus komt wel goed. En de Anavar neem ik 5 weken want ben er nu al mee bezig.

3rde vraag Noppes: Ik gebruik het volgens dit schema:

Dag 1,2: 50 mcg
Dag 3,4: 75 mcg
Dag 5-18: 100 mcg
Dag 19-22 : 125 mcg
Dag 23-26 : 100 mcg
Dag 27-30: 75 mcg
Dag 31-34: 50 mcg
Dag 35-41 : 37.5 mcg
Dag 42-48 : 25 mcg
Dag 49-56 : 12.5 mcg

Dus bouw op en heel erg goed af.

4de vraag JuggerNaut: Ik bouw de Clenbuterol idd binnen 4 dagen op de gewenste dossering.

5de vraag Latin spirit: Mijn kuur verleden is als volgt:

Sustanon - Deca - Anavar - Clenbuterol - Dianabol - Stanozolol - Testosteron enzo enzo dus heb wel een goed kuur verleden.

6de vraag Punani: He kerel, nee kan er niet afblijven. Ik vind toch dat ik een beetje een dikke buik heb overgehouden van al die shit. Dus maak dit kuurtje af en ga dan lekker niet meer doen totaan de winter.

7de vraag Reusje20: Mijn vet% is helaas 20% dus heb al heel veel geprobeerd aan cardio en voedingsschema's en nee hoor helaas geen verschil. Ik was 29% en ben in 6 maanden toch al naar de 20 gegaan en nu staat het helaas stil. Dus vandaar deze kuur.

8ste vraag Reusje20: Ik neem dit gewoon gaat het verkeerd stop ik gewoon. En dan ga ik met clen door. Dus wens me maar suc6 dan komt het allemaal goed.

Mensen hoop jullie zo genoeg geinformeerd te hebben mochten er meer vragen zijn hoor ik dit wel,

Dag 1,2: 50 mcg
Dag 3,4: 75 mcg
Dag 5-18: 100 mcg
Dag 19-22 : 125 mcg
Dag 23-26 : 100 mcg
Dag 27-30: 75 mcg
Dag 31-34: 50 mcg
Dag 35-41 : 37.5 mcg
Dag 42-48 : 25 mcg
Dag 49-56 : 12.5 mcg

die 4 dagen op 125 zullen geen toegevoegde waarde hebben
pak dan gewoon dag 5 tm 26 op 100mcg
of dag 7 tm 22 op 125mcg
pas na een week of 3 begin je de effecten van de t3 te zien, dat is mijn ervaring tenminste
zorg er ook heeeel goed voor dat op het moment dat je stop met de t3, je nog lager in je kcal ga, omdat je schildklier dan tijdelijk even "offline" is, na een week of 4 is alles weer normaal, als je dit zeker wil weten uiteraard even bloed voor en na laten testen

nogmaals, ik vind t3 niet bepaald nodig voor jou, maar aangezien je het toch van plan ben kan ik alleen maar een tip geven en je veel suc6 wensen !

ik kan je ook de tip geven om niet met 50mcg te beginnen. dat lijkt me toch wel iets teveel van het goede en ben ik ervan overtuigd dat je bijwerkingen zult hebben.

doe het liever met 25mcg. ik vind ook dat je de dosering te snel opvoert. doe het zoals reusje20. per 3 dagen.

Laat ff weten hoe het gaat als je ermee bezig bent door een logje ofzo. Interessant om te lezen :)

Suat zei:
ik kan je ook de tip geven om niet met 50mcg te beginnen. dat lijkt me toch wel iets teveel van het goede en ben ik ervan overtuigd dat je bijwerkingen zult hebben.

doe het liever met 25mcg. ik vind ook dat je de dosering te snel opvoert. doe het zoals reusje20. per 3 dagen.

Hey Suat,

Ik ben ook niet begonnen met 50mcg vond het ook wel een beetje veel. Ik ben begonnen met een halfe tab. Dus 12,5mcg en neem er elke dag een halfe bij. Nou ben ik al zover dat ik 2 hele pillen neem dus we zitten op de 50mcg per dag.

@Pat21:

Ik hou zeker wel een logboekje bij. Maar kan wat later zijn moet namelijk de eerst komende dagen / weken heel erg veel werken. Dus schrijf zoizo op me com een log en die kan ik altijd later nog even posten.

Jullie horen meer van mij.

Ik doe altijd 5 tabs 0.2mg spiropent 2 dagen op 2 dag af, hierdoor krijg ik geen bijwerkingen. als ik 2 weken op 2 weken af doe, dan heb ik verschillende bijwerkingen.

Bedankt reusje en D-men voor de info ! ;)

D-Men zei:
Hey Suat,

Ik ben ook niet begonnen met 50mcg vond het ook wel een beetje veel. Ik ben begonnen met een halfe tab. Dus 12,5mcg en neem er elke dag een halfe bij. Nou ben ik al zover dat ik 2 hele pillen neem dus we zitten op de 50mcg per dag.

@Pat21:

Ik hou zeker wel een logboekje bij. Maar kan wat later zijn moet namelijk de eerst komende dagen / weken heel erg veel werken. Dus schrijf zoizo op me com een log en die kan ik altijd later nog even posten.

Jullie horen meer van mij.

ja ik zie dat ik de dosering ook verkeerd heb getypt, bedoelde 12,5mcg zoals je al hebt gedaan. ik slik ze zelf nl ook altijd per half. ik ben echter niet boven de 50mcg gegaan maar ik wens jou iig veel succes. laat maar weten of een hogere dosering goed te doen is.

een hogerre dosering is zeker goed te doen, als ik ooit nog aan de t3 ga ga ik voor de 200 mcg, maar kan dat niemand aanraden
had zelf weinig last met 150 de laatste keer, maar ik vind dat de werking overal erg overdreven word
zeker gezien de risicos zijn er beterre opties

denk dat het ook met lichaamsgewicht veel te maken heeft of 100 mcg goed werkt voor je of niet, zat zelf de laatste keer over 120 kg

wat merkte jij van 50 mcg suat ? niet bijster veel neem ik aan ?

groetjes

reusje20 zei:
een hogerre dosering is zeker goed te doen, als ik ooit nog aan de t3 ga ga ik voor de 200 mcg, maar kan dat niemand aanraden
had zelf weinig last met 150 de laatste keer, maar ik vind dat de werking overal erg overdreven word
zeker gezien de risicos zijn er beterre opties

denk dat het ook met lichaamsgewicht veel te maken heeft of 100 mcg goed werkt voor je of niet, zat zelf de laatste keer over 120 kg

wat merkte jij van 50 mcg suat ? niet bijster veel neem ik aan ?

groetjes

mijn lichaamsgewicht is 81kg, ik merk wel vooruitgang zolang ik maar genoeg cardio doe. maar je hebt 100% gelijk wanneer je zegt dat de werking zwaar wordt overdreven.

Nadat ik alles had gelezen over t3 had ik veel meer verwacht. Maar de volgende keer verhoog ik het wel naar 75mcg per dag.

Hey mensen,

Kleine update:

Ik woog 110 kg sávonds en nu weeg ik 103.9kg dus er iz wel zeker verschil. En ben pas een weekje bezig. Zet maandag me 1ste spuit Winstrol-ject. En deze zet ik om de dag dus: maandag - woensdag - vrijdag - zondag enzo enzo

Gebruik de volgende merken:

Clenbuterol G.S.
Anavar G.S.
Winstrol-ject G.G.
Cytomel T3 Tiromel Tablet

Hou jullie op de hoogte,

mzzl
:D

Terug
Naar boven