arnoldy
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arnoldy zei:
Latin spirit zei:je receptoren blijven te allen tijden gevoelig voor clen, alleen na twee weken achter elkaar gebruik verdwijnt de anti catabole werking en blijft slechts de vetverbrande functie over. met ketotifen verleng je dus de anti catabole werking
alleen hoe verdwijnt die catabole werking? middels receptoren verzadiging(?) waarvoor gebruik je anders ketotifen?dennis999 zei:hij is scherp vandaagalleen hoe verdwijnt die catabole werking? middels receptoren verzadiging(?) waarvoor gebruik je anders ketotifen?
ja klopt, wegens receptor verzadiging. waarom de receptor verzadiging wel optreed voor de anti catabole eigenschappen maar niet voor de vetverbrandende eigenschappen dat kan ik je niet vertellen.arnoldy zei:
Jordees zei:Ik ben nu voor het eerst met Clen aan de slag.
1e 6 dagen opbouwen naar gewenste dosis. Heb elke dag 1 toegevoegd en zit nu op gewenste dosis van 6 x 0,02 (in dus 6 dagen). Vanaf morgen 2 dagen af en 2 op voor 6 weken.
goede onderbouwing?dennis999 zei:120mcg p/d? voor de cut neem ik aan? waarom 2 dagen op en 2 dagen afgoede onderbouwing?
verder moet je goed onthouden dat te hoog gaan in clen,t3,t4,efedra hcl enz. uiteindelijk ook massa wegvreet ipv alleen vet.
misschien een goed idee om dossering wat te verlagen,dieet aan te passen en veel cardio?
teveel clen kan ook delen van de hartspier laten sterven dus houd de dossering zo laag mogelijk en gebruik clen alleen als "extra'tje". en daarover zijn velen wetenschappelijke studies gepubliceerd.
succes,
gr d