Fitness Seller

Nieuwe afval kuur

wat is ketotifen dus ? :-)

je receptoren blijven te allen tijden gevoelig voor clen, alleen na twee weken achter elkaar gebruik verdwijnt de anti catabole werking en blijft slechts de vetverbrande functie over. met ketotifen verleng je dus de anti catabole werking

Latin spirit zei:
je receptoren blijven te allen tijden gevoelig voor clen, alleen na twee weken achter elkaar gebruik verdwijnt de anti catabole werking en blijft slechts de vetverbrande functie over. met ketotifen verleng je dus de anti catabole werking

hij is scherp vandaag :p alleen hoe verdwijnt die catabole werking? middels receptoren verzadiging(?) waarvoor gebruik je anders ketotifen?

en is dat vrij te verkrijgen?

dennis999 zei:
hij is scherp vandaag :p alleen hoe verdwijnt die catabole werking? middels receptoren verzadiging(?) waarvoor gebruik je anders ketotifen?

haha ja ja :) ja klopt, wegens receptor verzadiging. waarom de receptor verzadiging wel optreed voor de anti catabole eigenschappen maar niet voor de vetverbrandende eigenschappen dat kan ik je niet vertellen.

is je doel dus puur vet verbranden en maakt het je niet uit dat je daarbij wat spiermassa verliest dan kan je dus gerust langer dan twee weken nemen

Ik ben nu voor het eerst met Clen aan de slag.

1e 6 dagen opbouwen naar gewenste dosis. Heb elke dag 1 toegevoegd en zit nu op gewenste dosis van 6 x 0,02 (in dus 6 dagen). Vanaf morgen 2 dagen af en 2 op voor 6 weken.

Jordees zei:
Ik ben nu voor het eerst met Clen aan de slag.

1e 6 dagen opbouwen naar gewenste dosis. Heb elke dag 1 toegevoegd en zit nu op gewenste dosis van 6 x 0,02 (in dus 6 dagen). Vanaf morgen 2 dagen af en 2 op voor 6 weken.

120mcg p/d? voor de cut neem ik aan? waarom 2 dagen op en 2 dagen af??? goede onderbouwing?
verder moet je goed onthouden dat te hoog gaan in clen,t3,t4,efedra hcl enz. uiteindelijk ook massa wegvreet ipv alleen vet.
misschien een goed idee om dossering wat te verlagen,dieet aan te passen en veel cardio?
teveel clen kan ook delen van de hartspier laten sterven dus houd de dossering zo laag mogelijk en gebruik clen alleen als "extra'tje". en daarover zijn velen wetenschappelijke studies gepubliceerd.
succes,
gr d

dennis999 zei:
120mcg p/d? voor de cut neem ik aan? waarom 2 dagen op en 2 dagen af??? goede onderbouwing?
verder moet je goed onthouden dat te hoog gaan in clen,t3,t4,efedra hcl enz. uiteindelijk ook massa wegvreet ipv alleen vet.
misschien een goed idee om dossering wat te verlagen,dieet aan te passen en veel cardio?
teveel clen kan ook delen van de hartspier laten sterven dus houd de dossering zo laag mogelijk en gebruik clen alleen als "extra'tje". en daarover zijn velen wetenschappelijke studies gepubliceerd.
succes,
gr d

2 dagen op 2 dagen af om het lichaam niet te laten wennen aan constante inname. Heb gelezen dat naar gelang je lichaam went aan clen je resistent wordt. Van een aantal wedstrijdbodybuilders gehoord dat dit dan een goede oplossing is.

120 mcg is misschien wel teveel idd. Bij 5 (gisteren) heb ik nog geen vreemde bijwerkingen gehad. Zal het eerst hierbij houden. Dus 100 mcg/dag. In week 5 en 6 afbouwen.

Voeding is op dit moment optimaal. Het eerder stack geprobeerd (ephedra), maar wordt er veel te gehaast en opgefokt van. Dit werd ook van Clen beweerd, maar heb er nog geen last van. Als ook clen hiervoor zorgt stop ik direct.

's ochtends loop ik 30 min. voor ontbijt. Ga dit vanaf volgende week aanvullen met 30 min. na training.

Thx

Oke,

Heb nog even wat rondgekeken:

Day Clenbuterol (mcg)
1 20
2 40
3 60
4 80
5 - 17 100
18 80
19 60
20 40
21 20

Zo ga ik het dus doen. 3 weken, opbouwen en vervolgens afbouwen. Na deze 3 weken ga ik ephedra free stack proberen, schijnt bijna dezelfde werking als met ephedra te hebben, maar dan zonder het opgejaagde gevoel.

Dank voor uw advies!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven