MuscleMeat

Nieuwe Amerikaanse series

Is er dan echt niemand die the 4400 volgt? damn ik vind het nochtans wel een redelijke SF reeks

stargate

ben ik ook fan van

• Topic Starter Topic Starter
Is er dan echt niemand die the 4400 volgt? damn ik vind het nochtans wel een redelijke SF reeks

ga ik dit weekend nog checken :) ben er benieuwd naar.

Btw, een paar dagen geleden is er weer een nieuwe serie uitgekomen, genaamd Vanished. Soort detective iets, best vermakelijk, zelfs een beetje een aanrader :cool:

uh? heb je de serie al gezien dan?

Ik heb alle dvd boxen van stargate tot seizoen 8 seizoen 9 moet in september uitkomen moet die box meteen hebben, voor de rest volg ik smallville heb alle eps gedownload tot seizoen 5 ben nog op de 2e helft van seizoen 1 hahaha :D whoeii en nog 1 week vakantie ;). Atlantis volg ik op de pc. Voor de rest volg ik de serie Blade van spiketv, en Gene simmons family jewels je weet wel die frontman van Kiss.

Ik ben nu de Soprano's aan het kijken. Heb net deel 1 en 2 gezien en ben begonnen met deel 3. Topserie! Heb Prison Break ook al klaar liggen, dus die volgt daarna.:D

Ik heb alle dvd boxen van stargate tot seizoen 8 seizoen 9 moet in september uitkomen moet die box meteen hebben, voor de rest volg ik smallville heb alle eps gedownload tot seizoen 5 ben nog op de 2e helft van seizoen 1 hahaha :D whoeii en nog 1 week vakantie ;). Atlantis volg ik op de pc. Voor de rest volg ik de serie Blade van spiketv, en Gene simmons family jewels je weet wel die frontman van Kiss.

Heb je al die boxen gekocht?:eek:

FREAK! stargate .... lol

Goed topic! Weeds afgelopen week seizoen 1 van gezien en die vond ik zeer zeker t kijken waard. Prison Break start morgen weer geloof ik?

Kan iemand trouwens posten op welke kanalen die series komen?
En wanneer maybe!
Karma fohelp

Ik ben nu de Soprano's aan het kijken. Heb net deel 1 en 2 gezien en ben begonnen met deel 3. Topserie! Heb Prison Break ook al klaar liggen, dus die volgt daarna.:D

Sopranos is Kwaliteit met een hoofdletter K! Je hebt nog een hoop top-afleveringen voor de boeg. Vooral seizoen 3 is goed, ik denk dat je in extase raakt wanneer je bij aflevering 10 van S3 bent beland. Deze aflevering "Pine Barrens" is volgens vele de beste episode tot nu toe. Paulie en Christopher raken verdwaald in een bos.... Tony krijgt een biefstuk midden in z'n gezicht gesmeten.... meer zeg ik niet.

Ik heb inmiddels alle 6 de seizoenen gezien. De laatste 8 afleveringen worden over een paar maanden uitgezonden (amerika). En dan valt het doek voor dit juweeltje :(

Ter vermaeck ende overbrugging van PrisonBreak,Lost hebben mijn vriendin en ik Grey's anatomy en Kyle XY gezien. Van Grey's anatomy zijn al 2 seizoenen, best wel vermakelijk. Kyle XY was ook wel ok.

Sopranos is Kwaliteit met een hoofdletter K! Je hebt nog een hoop top-afleveringen voor de boeg. Vooral seizoen 3 is goed, ik denk dat je in extase raakt wanneer je bij aflevering 10 van S3 bent beland. Deze aflevering "Pine Barrens" is volgens vele de beste episode tot nu toe. Paulie en Christopher raken verdwaald in een bos.... Tony krijgt een biefstuk midden in z'n gezicht gesmeten.... meer zeg ik niet.

Ik heb inmiddels alle 6 de seizoenen gezien. De laatste 8 afleveringen worden over een paar maanden uitgezonden (amerika). En dan valt het doek voor dit juweeltje :(

Hier nog een Sopranos volgeling :D

Vanavond S1E1 van Prison Break downloaden en kijken! :thumbup:

Binnenkort ook Lost S3 en BattleStar Gallactica S2 volgen. :)

prisonbreak seizoen2 begint vanavond ;)

sg atlantis zuigt maar sg1 is na 10 seizoenen wel nog kicke (wel lache dat ze zich nooit serieus nemen in hun 200ste aflevering)

Prison Break was fantastisch!!! :bow:

Kan niet wachten tot volgende week. :lick:

• Topic Starter Topic Starter
Prison Break was fantastisch!!! :bow:

Kan niet wachten tot volgende week. :lick:

zeker! goede episode :thumb:

the 4400 is ook het kijken waard trouwens. Had perongeluk de 1ste ep van s 3 gedownload maar kon iig zien dat et wel een leuke serie is. Ik ga soon beginnen met kijken van de serie. Heb nog een beetje veel ongekeken dingen op me pc staan nu dus :p

Terug
Naar boven