acidreign
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er dan echt niemand die the 4400 volgt? damn ik vind het nochtans wel een redelijke SF reeks
ben er benieuwd naar.

whoeii en nog 1 week vakantie
. Atlantis volg ik op de pc. Voor de rest volg ik de serie Blade van spiketv, en Gene simmons family jewels je weet wel die frontman van Kiss.Ik heb alle dvd boxen van stargate tot seizoen 8 seizoen 9 moet in september uitkomen moet die box meteen hebben, voor de rest volg ik smallville heb alle eps gedownload tot seizoen 5 ben nog op de 2e helft van seizoen 1 hahahawhoeii en nog 1 week vakantie
. Atlantis volg ik op de pc. Voor de rest volg ik de serie Blade van spiketv, en Gene simmons family jewels je weet wel die frontman van Kiss.

Ik heb alle dvd boxen van stargate tot seizoen 8 seizoen 9 moet in september uitkomen moet die box meteen hebben, voor de rest volg ik smallville heb alle eps gedownload tot seizoen 5 ben nog op de 2e helft van seizoen 1 hahahawhoeii en nog 1 week vakantie
. Atlantis volg ik op de pc. Voor de rest volg ik de serie Blade van spiketv, en Gene simmons family jewels je weet wel die frontman van Kiss.
Ik ben nu de Soprano's aan het kijken. Heb net deel 1 en 2 gezien en ben begonnen met deel 3. Topserie! Heb Prison Break ook al klaar liggen, dus die volgt daarna.![]()

Sopranos is Kwaliteit met een hoofdletter K! Je hebt nog een hoop top-afleveringen voor de boeg. Vooral seizoen 3 is goed, ik denk dat je in extase raakt wanneer je bij aflevering 10 van S3 bent beland. Deze aflevering "Pine Barrens" is volgens vele de beste episode tot nu toe. Paulie en Christopher raken verdwaald in een bos.... Tony krijgt een biefstuk midden in z'n gezicht gesmeten.... meer zeg ik niet.
Ik heb inmiddels alle 6 de seizoenen gezien. De laatste 8 afleveringen worden over een paar maanden uitgezonden (amerika). En dan valt het doek voor dit juweeltje![]()

Prison Break was fantastisch!!!
Kan niet wachten tot volgende week.![]()