- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je veel wilt kunnen draaien dan moet je voor een processor met meerdere cores gaan. Wat op het moment goede processors zijn die veel werk aan kunnen zijn de i7´s i5 750 en de nieuwe six cores van AMD. Intel beschikt ook over een six core maar die ligt qua prijs al bij je budget. Wil je aan de toekomst denken dan zou ik iig voor een i7 of X6 gaan samen met een moederbord die deze processors ondersteunen en als het even kan inclusief usb 3.0 en sata 600. Wil je je programma´s zoals photoshop ook nog eens snel laten starten kijk dan ook eens naar de SSD´s. Dit zijn de meer nieuwere harde schijven die tal van keren sneller zijn met lezen dan de traditionele harde schijven.
Zorg qua ram geheugen dat je in ieder geval genoeg hebt. Minimaal 4 GB. Aangezien je graag grafische programma´s gebruikt zorg er dan ook voor dat je een fatsoenlijke videokaart er in doet. Goede op het moment zijn de 5000 serie´s van ATI vanaf de 5770 en de nieuwkomer GTX 460 van nvidia doet het erg goed.
Ook niet geheel onbelangrijk is de voeding, zorg dat deze genoeg energie kan leveren.
Voor 800 euro moet je een aardig eindje kunnen komen.

Apple = overrated.
Je betaalt veels te veel voor die overpriced troep.
Ik heb echt medelijden met jullie Windows-slaafjes weet je dat?Al had ik miljoenen, zelfs dan zou ik het niet kopen
Ik heb echt medelijden met jullie Windows-slaafjes weet je dat?

)
ook al plof je in het geld 
Mensen die Apple troep vinden, kennen niets van computers.
Indien je het geld hebt, zie ik geen reden om niet voor een Apple te gaan.
met een MSI 790fx-gd70 met 8 gig memory. Ik denk dat je met een soort gelijk systeem ver onder de 1000 euro zit.Ik heb echt medelijden met jullie Windows-slaafjes weet je dat?
:

Ik ga binnekort een nieuwe pc halen en wil graag informatie.
Welke merk is goed en wat moet ik juist niet halen ?
Ik wil graag heel veel programmas tegelijk runnen.
Bijvoorbeeld photoshop en dreamweaver en nog paar programmas tegelijk moet pc aankunnen.
Wil ook af en toe game op spelen. En ik download wel veel.
Waar moet ik precies op letten bij aankoop?
mvg
Alsof je op een normale PC alleen Windows kunt draaien
(al geef ik wel eerlijk toe dat ik enkel Windows draai momenteel)
Ik zou gaan voor een phenom II quadcore en 4gb geheugen ipv tragere processor en 8 gb geheugen. Je moet wel erg veel programma's opstarten wil je 4 gb volmaken
![]()
ff snel een config in mekaar gezet. 5 Min werk en deze dual cores zijn makkelijk te unlocken naar een quad.
Ik heb echt medelijden met jullie Windows-slaafjes weet je dat?

Een macbook en een windows laptop(laten we Sony Vaio nemen) met beide dezelfde specs. De macbook kost minimaal ruim €500 duurder.
Waarom zou ik dan toch voor een Apple macbook moeten gaan?
En wie weet gebruik ik wel Ubuntu als OS?![]()

Een goeie laptop loopt ook niet vast hoor of je moet heel veel dingen tegelijk doen, En dan nog niet snel.Alleen al voor het feit dat de MacBook niet vastloopt geef ik al 500 euro![]()
Al had ik miljoenen, zelfs dan zou ik het niet kopen
Je wilde het ook gaan gebruiken voor Dreamweaver, Photoshop enzo. Dat loopt echt perfect op de Mac. Geen vastlopers, het loopt soepeler, ziet er allemaal mooier en gelikter uit dan op de pc. Een goeie laptop loopt ook niet vast hoor of je moet heel veel dingen tegelijk doen, En dan nog niet snel.
En als iets vastloopt ctrl+alt delete taak beeindigen klaar.
Apple is leuk maar gewoon overrated.
Gewoon op alternate pctje samenstellen ben je weinig geld kwijt en je hebt het nieuwste van het nieuwste.
Hoe vaak ik mijn PC de afgelopen 5 jaar heb moeten unpluggen omdat er gewoon geen beweging meer in te krijgen was, dat wil je echt niet weten. En dat was ook echt een "goeie", heb er destijds (2004) 1250 euro voor betaald, zelf in elkaar gestoken (ale, door een vriend die een computernerd is) dus dat was zeker geen slechte desktop. Die ctrl+alt+del werkt niet altijd dus was de kabel uittrekken vaak de enigste overblijvende optie.
Ik heb nu anderhalf jaar mijn MacBookje en ben nog nooit zo tevreden geweest over een PC, dan over deze. Apple is in mijn ogen niet overrated, ook al ligt de prijs hoger terwijl de specs er hetzelfde uitzien.
Het probleem bij jullie Windows-fans is dat jullie nog nooit een Apple in jullie handen hebben gehad. Jullie kijken enkel naar "O, beide pc's hebben 2GB ram, maar de ene kost 100 euro en de Apple kost er 1000, dus dan zal de Apple wel overrated zijn, het is toch hetzelfde." Nee, het is niet hetzelfde!
Als ik kon, zou ik iedereen een Apple eens een maand laten gebruiken. Ik ben ervan overtuigd dat minstens de helft bij de Apple blijft. Gamers zullen waarschijnlijk vrij snel teruggaan naar de andere, maar de rest, ik denk het niet.