MuscleMeat

Nieuwe CPU

wat een fl**kers:P, mja bij ons gaat btw ook omhoog met 1 procent:(

• Topic Starter Topic Starter
GigaByte GA-P35-DS3

prima moederbord, heb het zelf ook:P met de e6750

waar ga je bestellen?

heb hier naar zitten kijken....ziet er opzich goed uit, echter kom ik meteen allemaal probleem topics tegen als ik het bij google intyp :P

maar waar moet ik eigenlijk op letten bij een mobo? chipset + controllers, of ook nog andere dingen. ik moet sowieso optische poort (voor mn geluid) en beetje goede overclock mogelijkheden

deze lijkt me ook wel wat

Cool-prices.nl - Producten - Componenten - Moederborden - Moederborden - INTEL - 6841 - Asus P5N-E SLI, nForce 650i (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, 1394)

Laatst bewerkt:
Ik wil even een vermelding maken dat die amd 6000 nauwelijks onder doet van een E6600 en zelfs in sommige benchmarks sneller is. Intel beste prijs kwaliteit denk het niet. Als een AMD 6000+ nauwelijks onder doet van een E6600, maar wel bijna 100 euro goedkoper is dan wist ik het wel.

Vergeet ook niet dat een amd opzich zuiniger is in verbruik. Zeker als het gaat als je systeem in idle draait ;)

Voor de rest zou ik gewoon gaan kijken met het idee waarvoor je een pc wilt gaan gebruiken. Multimedia AMD voor zware games Intel.

Terug
Naar boven