XXL Nutrition

Nieuwe He-man film

Pitt als He-man? Hoop dat de cgi in orde is dan :rolleyes:

Weer een film die verpest gaat word :thumbdown:

ik ben benieuwd, je moet pitt imo niet onderschatten, niet dat hij een van mn favoriete acteurs is, maar hij kan wel acteren ;)

by the way, sceletor owns :D

zou me eerder een rol lijken voor levrone (die on is) :D

ik ben benieuwd, je moet pitt imo niet onderschatten, niet dat hij een van mn favoriete acteurs is, maar hij kan wel acteren ;)

by the way, sceletor owns :D

z'n acteertalent trek ik niet in twijfel, eerder zijn fysiek en het beperkte aantal "stunts" die hij zelf gaat doen...

zouden beter Jay ervoor vragen :p
Qua fysiek, en het kapsel gelijkt ook al redelijk :D

Dolf Lundgren kwam destijds beter over als He-Man met Brad Shit wordt het eerder She-Man.

pitt is veel te klein om heman te spelen...zelfs met zn fysiek uit troy

Door extra training etc. zal die iig wel redelijk groot worden denk ik.

z'n acteertalent trek ik niet in twijfel, eerder zijn fysiek en het beperkte aantal "stunts" die hij zelf gaat doen...

pitt is veel te klein om heman te spelen...zelfs met zn fysiek uit troy

die verwende hollywoodsterren zou ik niet onderschatten, dikke kuur ertegenaan, privétrainers en privékoks en die shizzle, ben benieuwd of het iets gaat worden met pittje :D

will smith heeft in de tijd ook op korte tijd een goede progressie geboekt

inderdaad, hij zal ongetwijfeld weer een flinke kuur doen.

ik denk niet dat zijn fysiek het toelaat zo groot te worden, weet ik eigenlijk wel zeker..iig niet de proporties van epic heman

May 10
Movie Rumors...
As some of you may know by now, there are more rumors floating around about a He-Man movie.
This time, in the form of Brad Pitt favored to play the part of He-Man.
Well, as you know by now, we don't care to post rumors. So let us put this one to rest.
The reality is a He-Man movie hasn't even been green lit for production. So casting is not going to happen until that occurs.
Gossip and movie news sites post anything and everything when it comes to cinema. Rumors are news too, and they are fun to discuss.
By all means, please have fun discussing the rumors. But please don't report them to us as fact. We're waiting for official
announcements.

[Link niet meer beschikbaar]

neeeeee!!

afwachten dan maar

man man , die ****ing loser mag dan dringend beginnen te kuren !! , waarom niet ghunter schlierkamp ofzo , zelfs cutler zou dat kunnen :p

Terug
Naar boven