XXL Nutrition

Nieuwe Kuur goed?

BetterGetHuge

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
6%
Hallo beste mede synthetische sporters,

Ik ga volgende maand een nieuwe Cycle starten, dit word mijn derde Cycle.

De Cycles + de middelen die ik ik reeds genomen heb zijn in lage dosering toegediend (dit, zodat ik kon kijken wat de bijwerkingen betroffen op deze dosering) , deze Cycles en de middelen betreffen:\

Vorig jaar september begonnen met:

Week 1 t/m 4 30 mg Dbol ED
Week 1 t/m 10 500 mg Test E EW (in een dosering 2ml)

Week 12 t/m 15 20 mg Tamoxifen Citraat

Kuur Eindigde in November.

(goed van hersteld, wel acne tijdens kuur en veel vocht)

Januari 2012, begin tweede kuur:

Week 1 t/m 6 Tren Ace 25 mg ED (elke dag injectie gemixt met Test P)
Week 1 t/m 8 Test P 30 mg ED

Week 8 t/m 12 20 mg Tamoxifen Citraat

Cycle eindigde in Maart

(Klein beetje Acne)

6 Weken na deze Cycle heb ik al mijn bloedwaarden laten checken, deze waren allemaal in orde.

Nu ben ik dus bezig met een nieuwe cycle samen te stellen... Mijn voorkeur gaat uit naar Deca, sowieso Test eventueel Tren, Primo??? En dit keer wil ik HCG ook mee laten lopen.

Dacht aan dit:

Week 1 t/m 14 400 mg test E ew
Week 1 t/m 12 300 mg Deca ew
Week 1t/m 6 Trenbolone Acetaat 40 mg eod
Week 4 t/m 15 HCG vanaf week 4 om de 2 weken 3 keer 1000 IU per week

En uiteraard Tamoxifen en Clomifene

Graag hoor ik van meer ervarenere of dit enigszins kans van slagen heeft en dan graag ook erbij vermelden wat en hoe...

Het liefst Heb ik zuivere Gear :)

Groetjes,
X

Laatst bewerkt:
wat is je doel met deze kuur ? cut of bulk ?

Clean bulk zou ik liever voor tren gaan dan voor deca.

Waarom zou je maar 400 test willen zetten? Is punt 1 te weinig en punt 2 k*t uit te meten.

Ik zou eerder je test verhogen naar 675-750mg pw en zowieso een kickstart erbij.

1-4 Winny 50mg
1-12 Test 675mg
1-10 Tren 400mg
Is een bescheiden kuurtje.

Tren en Deca zou ik niet samen doen.

HCG zet je 1xpw 500iu of 2xpw 250iu tot je nakuur.

Edit: Ik zie nu je stats. Ik zou nog hoger doseren als ik jou was. Maar als jij denkt dat je hier voldoende op reageer... Dat weet jij misch beter dan wij.

Wat hij hierboven zegt is ideaal voor een cleanbulk kuurtje, tren,parabolan,primobolan, mss boldenone..?

• Topic Starter Topic Starter
Clean bulk zou ik liever voor tren gaan dan voor deca.

Waarom zou je maar 400 test willen zetten? Is punt 1 te weinig en punt 2 k*t uit te meten.

Ik zou eerder je test verhogen naar 675-750mg pw en zowieso een kickstart erbij.

1-4 Winny 50mg
1-12 Test 675mg
1-10 Tren 400mg
Is een bescheiden kuurtje.

Tren en Deca zou ik niet samen doen.

HCG zet je 1xpw 500iu of 2xpw 250iu tot je nakuur.

Edit: Ik zie nu je stats. Ik zou nog hoger doseren als ik jou was. Maar als jij denkt dat je hier voldoende op reageer... Dat weet jij misch beter dan wij.

Ik zat eerder over een bepaald lab dat nu per 200 mg per ml aanbied ;)...

Bedankt voor het advies... tren en deca niet samen omdat ze beide 19nor's zijn? ivm libido (decadick)??? de Winstrol lijkt me wel lekker als kicker zonder vocht :), is tren A niet veel effectiever als je geen problemen met prikken hebt?

Ja, ik ben ook pas begonnen met kuren na 6 jaar naturel trainen :) wellicht heeft het te maken met het helemaal volgroeid zijn en dat door de jaren training het aantal receptoren is toegenomen die wellicht in mindere mate bezet werden en door exogeen testosteron toediening deze ineens een grotere bezetting krijgen waardoor je op relatief lage dosis al een tevredene resultaat verkrijgt (eigen theorie)... Las ooit eens wat over receptor clearing.

Bedankt voor je reactie

Ik zat eerder over een bepaald lab dat nu per 200 mg per ml aanbied ;)...

Bedankt voor het advies... tren en deca niet samen omdat ze beide 19nor's zijn? ivm libido (decadick)??? de Winstrol lijkt me wel lekker als kicker zonder vocht :), is tren A niet veel effectiever als je geen problemen met prikken hebt?

Ja, ik ben ook pas begonnen met kuren na 6 jaar naturel trainen :) wellicht heeft het te maken met het helemaal volgroeid zijn en dat door de jaren training het aantal receptoren is toegenomen die wellicht in mindere mate bezet werden en door exogeen testosteron toediening deze ineens een grotere bezetting krijgen waardoor je op relatief lage dosis al een tevredene resultaat verkrijgt (eigen theorie)... Las ooit eens wat over receptor clearing.

Bedankt voor je reactie

Jep 19nor. En ook vind ik het 2 flink verschillende werkingen.

Tren a of tren e verschil daar in zijn de meningen over verdeeld. Maar dit kan je nu ook zelf ervaren omdat je al de ace versie hebt gebruikt. Kan je nu vergelijken als je de enanthaat probeert. Het is iig makkelijker om test en tren samen te zetten. Anders moet je de ace apart zetten van je test.

Test+ tren met winny als kickstart. Waarom geen deca?

Terug
Naar boven